Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har da ikke med kosthold å gjøre, men trening ;)

(Hvis det ikke kom frem er det jeg mener at ingen åtteåringer tror at sixpack er et kostholdstema, det er tross alt mange tyveåringer på dette forumet som ikke har fått det med seg hver uke)

Eeeeh, greia var ikke kosthold men fokus på kropp som blir hardere og hardere.

Det er noe galt når barn er opptatte av det...

Lenke til kommentar

Hoi, jeg trenger tips til teknologisk dings som kan hjelpe meg å tracke joggeturer, sykkelturer etc. Den bør helst være så liten og smidig som overhodet mulig.

For å gjøre posten mere mandig, så slenger jeg inn en gif av Louie som pælmer en bjørn veggimellom. YEAH GAINS! osv

Kw4sH.gif

• Liker 4
Lenke til kommentar

Gå Aktiv Trening sine nettsider, der finner du utstyrstester og sånt i bøttevis. Eventuelt så kan du bare søke på "pulsklokke test" osv.

Det er gjerne de samme modellene (stort sett) som går igjen og veldig mange av dem har ting som GPS o.l. Polar og Garmin sine modeller kommer nesten alltid høyt opp.

Lenke til kommentar

For å logge mine sykkelturer og andre treningsøkter bruker jeg en Garmin Edge 705... Har kommet en nyere versjon i form av 800. Meget allsidig enhet og får med cadenssensor tråkkfrekvens også.

Brukt min i flere år nå og er i allefall meget fornøyd med den og hvor bra holdbarhet det er på den. Ikke så lett når det kommer til løping da den blir liggende i lomma, men kan lett plukkes frem for å se puls samt hvor langt man har løpt.

Lenke til kommentar

Eksamen i motorisk utvikling og læring i morgo. Trudde eg faktisk kunne litt, men då eg kom til denne setninga gav opp håpet om å bestå;

"Denne tankemåten lå nært opptil embryologiens probabilistiske epigenese som vektla den resiproke påvirkningen mellom genetisk aktivitet, strukturell modning og funksjon og hvordan de eksterne faktorer i omgivelsene også kan påvirke genetisk aktivitet"

Søkte idrettslinja, men har tydligvis komme inn på eit doktorgradsstudie....

Endret av Thor - God Of Thunder
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...