Skosåle Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Før eller etter? Ser ikke det store problemet med å ta et kjeltringblås en stund etter trening, hvertfall. Heller det enn akohol ihvertfall. Munchies hjelper jo også på inntaket av karbs etter trening! Win win! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det har da ikke med kosthold å gjøre, men trening (Hvis det ikke kom frem er det jeg mener at ingen åtteåringer tror at sixpack er et kostholdstema, det er tross alt mange tyveåringer på dette forumet som ikke har fått det med seg hver uke) Eeeeh, greia var ikke kosthold men fokus på kropp som blir hardere og hardere.Det er noe galt når barn er opptatte av det... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Ok, du siterte en post med kosthold som tema. Carry on... Endret 6. desember 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Røyke weed å trene på samme dag, er det en dum idè? Noen vil mene at det er er en dum idè hver dag, enten du trener eller ikke. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det angående weed, snakk om litt på morgningen og så trening på kvelden. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det angående weed, snakk om litt på morgningen og så trening på kvelden. Wat. Det er da overhodet ikke noe problem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 6. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2012 Så du er på høy på skolen/jobb/hva enn? Idiot. 10 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så du er på høy på skolen/jobb/hva enn? Idiot. Nei, jeg er ikke høy på skolen eller jobb. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hoi, jeg trenger tips til teknologisk dings som kan hjelpe meg å tracke joggeturer, sykkelturer etc. Den bør helst være så liten og smidig som overhodet mulig. For å gjøre posten mere mandig, så slenger jeg inn en gif av Louie som pælmer en bjørn veggimellom. YEAH GAINS! osv 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Pedometer. Jeg vet om en viss 16-åring som skulle ha kjøpt et pedometer... Men, sånn seriøst. Er det noen anbefalte merker? Jeg kunne gjerne tenkt meg en sak som logget og lagret løypen via google maps (eller noe lignende) og gps. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Gå Aktiv Trening sine nettsider, der finner du utstyrstester og sånt i bøttevis. Eventuelt så kan du bare søke på "pulsklokke test" osv. Det er gjerne de samme modellene (stort sett) som går igjen og veldig mange av dem har ting som GPS o.l. Polar og Garmin sine modeller kommer nesten alltid høyt opp. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For å logge mine sykkelturer og andre treningsøkter bruker jeg en Garmin Edge 705... Har kommet en nyere versjon i form av 800. Meget allsidig enhet og får med cadenssensor tråkkfrekvens også. Brukt min i flere år nå og er i allefall meget fornøyd med den og hvor bra holdbarhet det er på den. Ikke så lett når det kommer til løping da den blir liggende i lomma, men kan lett plukkes frem for å se puls samt hvor langt man har løpt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Om du har smartelefon og syns den kan brukes så er endomondo det du ser etter. Tracker ettergps og gir utdata i form av de rutene du har gått, høydemeter, fart etc.... Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet 6 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dere er alle idioter, deal? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Eksamen i motorisk utvikling og læring i morgo. Trudde eg faktisk kunne litt, men då eg kom til denne setninga gav opp håpet om å bestå; "Denne tankemåten lå nært opptil embryologiens probabilistiske epigenese som vektla den resiproke påvirkningen mellom genetisk aktivitet, strukturell modning og funksjon og hvordan de eksterne faktorer i omgivelsene også kan påvirke genetisk aktivitet" Søkte idrettslinja, men har tydligvis komme inn på eit doktorgradsstudie.... Endret 6. desember 2012 av Thor - God Of Thunder 2 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 "Denne tankemåten lå nært opptil embryologiens probabilistiske epigenese som vektla den resiproke påvirkningen mellom genetisk aktivitet, strukturell modning og funksjon og hvordan de eksterne faktorer i omgivelsene også kan påvirke genetisk aktivitet" 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 For alt du vet så har han fri i morgen eller venter til helgen, så å spy ut en slik kommentar gjør vel strengt tatt deg til idioten her. Men det er jo bare min mening. Så han er høy i det hele tatt, noengang, ever? Idiot. (Bare min mening) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå