AnewZ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, han gjør noe feil. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Eller er han bare ekstremt dårlig genetisk betinget, de største variasjonene når det kommer er : arv, treningskvalitet(teknikk), ernæring etc. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 En venn av meg har trent i ca 5 år, og han ligger på 60-65 kg i benkpress. Han må vel ha gjort noe feil? Han er rimelig tynn og har høy forbrenning, å blir alltid fly når folk som har trent i 1 år tar 80 kg i benk. Høy forbrenning. 4 Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks kjøper meg en laksefilet på 200gram, og steker den. Etter den er stekt så veier den kanskje 150gram. Hvor mange gram er det jeg da spiser? 200gram eller 150gram? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks kjøper meg en laksefilet på 200gram, og steker den. Etter den er stekt så veier den kanskje 150gram. Hvor mange gram er det jeg da spiser? 200gram eller 150gram? 150 gram. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nå kommer det vel litt an på hva man er ute etter. Jeg tviler på at jeg hadde forbedret mitt oksygenopptak ved å vase rundt i en gymsal i spandex med rosa pannebånd. Har du prøvd? Har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks kjøper meg en laksefilet på 200gram, og steker den. Etter den er stekt så veier den kanskje 150gram. Hvor mange gram er det jeg da spiser? 200gram eller 150gram? 200 gram om du skal rekne på kaloriar, protein osv. Alltid veg før behandling. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har et lite spørsmål. Vist jeg f.eks kjøper meg en laksefilet på 200gram, og steker den. Etter den er stekt så veier den kanskje 150gram. Hvor mange gram er det jeg da spiser? 200gram eller 150gram? Du spiser selvsagt bare 150g, men du regner kcal etter 200g, da det kun er vann som forsvinner (for det meste). Mengden fett/proteiner er omtrentlig den samme. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) En venn av meg har trent i ca 5 år, og han ligger på 60-65 kg i benkpress. Han må vel ha gjort noe feil? Han er rimelig tynn og har høy forbrenning, å blir alltid fly når folk som har trent i 1 år tar 80 kg i benk. Makset rundt 60 i benk når jeg begynte selv. Tar rundt 110 nå etter ca 10 måneder. Jeg er en typisk hardgainer. Så ja, han gjør nok noe feil. Endret 4. desember 2012 av Akse Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det spørsmålet får jeg veldig ofte; du skal alltid ta utgangspunkt i våtvekt (råvare) som er det innholdfortegnelsen inneholder, selv om væsken forsvinner endrer ikke mikronæringstoffsammenhengen seg, dog spiser du en vare med mindre væskeinnhold. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, riktig. Vet at jeg spiser 150gram selvfølgelig. Var mer hva man skulle regne med i forhold til kalorier og proteiner Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har du prøvd? Aerobic eller rosa spandex? Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Høy forbrenning. Er det han skylder på vertfall. Men noen sliter vel å gå opp i vekt. Han er nesten samme størrelse nå som når han begynte. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Svaret burde være åpenlyst.... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er det han skylder på vertfall. Men noen sliter vel å gå opp i vekt. Han er nesten samme størrelse nå som når han begynte. De fleste som ikke går opp i vekt skylder på høy forbrenning, men sannheten er: De spiser for lite. True story. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tving i han maaaat! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) De som gikk glipp av noe i går: http://tv.nrk.no/serie/min-idrett Endret 4. desember 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Når det snakkes om at man er nybegynner til man løfter 1.5 KV eller hva det nå enn er i bøy, benk og mark, da mener man 1RM eller? Det skal nevnes at dette blir en veldig grov inndeling. Den tar ikke hensyn til fettprosent på kroppen. Den tar heller ikke hensyn til at de fleste løfter betydelig mer i markløft og knebøy enn i benkpress. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det skal nevnes at dette blir en veldig grov inndeling. Den tar ikke hensyn til fettprosent på kroppen. Den tar heller ikke hensyn til at de fleste løfter betydelig mer i markløft og knebøy enn i benkpress. Jo, det gjør den Vanlige er jo 1,25x benk, 1,5x bøy, 2x mark 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er en bedre inndeling. Jeg tenkte på inndelingen som sier at man må løfte 1,5 ganger kroppsvekta si i alle tre øvelsene. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jo, det gjør den Vanlige er jo 1,25x benk, 1,5x bøy, 2x mark Det er en bedre inndeling. Jeg tenkte på inndelingen som sier at man må løfte 1,5 ganger kroppsvekta si i alle tre øvelsene. Ja nettopp, derfor jeg skrev "1.5 KV eller hva det nå var", jeg husket bare ikke den eksakte inndelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå