BMWCoupeFtw Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Foretrekker og spise havregryn med melk kontra havregrøt... Da kan jeg hvertfalt spise mer! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vil dere se å lage den hersens mattråden snart?! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vil dere se å lage den hersens mattråden snart?! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1476503 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vil dere se å lage den hersens mattråden snart?! Det må være vondt å lese for en som er omtrent like utsultet som Gollum. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 DU som jeg gleder meg til å se Hobbiten. Den BØR være bra. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hobbiten kan umulig bli dårligere enn terning seks Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Vil gjerne ha noen gode oppskrifter om/rundt havregrøt. Er veldig glad i grøt generelt, men havregrøten er så smakløst. Hjelper med eplebiter eller lignende oppi, men trenger litt tips der! EDIT: Kom på proteinpulver nå. Får vel prøve det, selv om sjokolade kanskje ikke er helt rette smaken? Blåbær, honning og kanel oppå er ganske digg. Jeg har også brukt en scoop TN Prozyme med sjokoladesmak, det ble ålreit. Med ON 100% Whey Double Rich Chocolate funket det ikke så bra. Jeg tar alltid 2dl havregryn og 3dl melk oppi skåla og setter microen på 3:30 (750W). Perfekt. Havregrøt er kjedelig sier du? Nice. Men kjøp deg noen større skåler, kanskje? Off topic: Jeg er litt skeptisk til Hobbiten. Den har fått dårlige previews. Jeg har dog sett litt av den nye 3D-teknologien som de tar i bruk. Den er awesome. Endret 27. november 2012 av Broseph 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvis du med hangups mener pullups og klarte 100 repetisjoner sammenhengende, var du voldsomt sterk. Ja som klatrer med bra overkropp og fyrstykkben. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Klatring (buldring) er overraskende kult. Begynt med det i det siste. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Lykke til som klatrer med null styrke i beina Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Off topic: Jeg er litt skeptisk til Hobbiten. Den har fått dårlige previews. Jeg har dog sett litt av den nye 3D-teknologien som de tar i bruk. Den er awesome. Videre off topic : Jeg er skeptisk sjæl; ved å filme med 2 kamera 24fps x 2 = 48fps vil kanskje et "sportspreg" som er ugunstig ved filmformat, men tro du meg! Hobitten blir å fylle opp godteposen heeelt opp, her skal det koses seg! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Videre off topic : Jeg er skeptisk sjæl; ved å filme med 2 kamera 24fps x 2 = 48fps vil kanskje et "sportspreg" som er ugunstig ved filmformat, men tro du meg! Hobitten blir å fylle opp godteposen heeelt opp, her skal det koses seg! Ja, folk er skeptiske, men maskinistene som var på jobb da prosjektorene våre ble oppdatert til å kunne vise teknologien var mektig imponerte. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 I'm not skinny, I'm shredding... alot. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jævlig tungt Jepp! Hovedproblemet er egentlig at man blir så sinnsykt sår på hendene. Og heftig pump i underarmene, da! Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ja, folk er skeptiske, men maskinistene som var på jobb da prosjektorene våre ble oppdatert til å kunne vise teknologien var mektig imponerte. Agreed, men dere har vel Sony 4K prosjektorene dere også? Nå har jo softwaren blitt radikalt bedre de siste årene, men jeg stoler ikke et sekund på prosjektorene, heldigvis er jeg done på kinoen om noen dager så ikke mitt bord lengre. Over til noe helt annet : Dagens forelesning btw med teoretisk idrettslære "blow my mind", vi ble undervist på åssen verdensmestere trener, åssen man sett opp årsplan, detaljert, og gjennomføringen fra A-Å og ble delt inn i soner, alt dette hadde jeg fra tidligere studier, eneste forskjellen var at vi ble forelest fra en doktorgrad disputat fra NTNU som fortalte strikt motsatte på ratio intensivt :intervall/restusjon, og det verste var at vår foreleser aka Tønnensen viste spesifikt hvem som hadde forelest meg i Telemark og sa at de mener noe helt annet enn Olympiatoppen, men når verdensmestere trener 10-15 ganger i året med ekstremt høyt intensivitet og de 300ish øktene foregår med moderat/lav intensivitet så holder det for meg. Intervalltreningen som vi hadde idag for øvrig var smertefullt og jeg orker ikke styrketreningen idag så må ta det igjen, helvete. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Lykke til som klatrer med null styrke i beina Funker flell, for gummiskoa sitter hardere fast jo mer vekt man legger på. Med 40kg ryggsekk kan man klatre med henda og bare gå opp fjellsiden med bena. Sitter som lim. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Observerte et ikke ukjent fenomen på trening i dag, bro med mindre legger enn meg (det er mulig!) og schvær overkropp. Dette høres kanskje fryktelig dumt ut, men vil ikke slike folk bli overtunge? Både med tanke på ledd i f. eks knær og ifh. balanse? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det bildet der er visstnok av en kar som var lam i beina en god stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå