Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne ha noen gode oppskrifter om/rundt havregrøt. Er veldig glad i grøt generelt, men havregrøten er så smakløst. Hjelper med eplebiter eller lignende oppi, men trenger litt tips der!

EDIT: Kom på proteinpulver nå. Får vel prøve det, selv om sjokolade kanskje ikke er helt rette smaken?

Blåbær, honning og kanel oppå er ganske digg. Jeg har også brukt en scoop TN Prozyme med sjokoladesmak, det ble ålreit. Med ON 100% Whey Double Rich Chocolate funket det ikke bra.

Jeg tar alltid 2dl havregryn og 3dl melk oppi skåla og setter microen på 3:30 (750W). Perfekt.

Havregrøt er kjedelig sier du?

Nice. Men kjøp deg noen større skåler, kanskje? :p

Off topic: Jeg er litt skeptisk til Hobbiten. Den har fått dårlige previews. Jeg har dog sett litt av den nye 3D-teknologien som de tar i bruk. Den er awesome.

Endret av Broseph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Off topic: Jeg er litt skeptisk til Hobbiten. Den har fått dårlige previews. Jeg har dog sett litt av den nye 3D-teknologien som de tar i bruk. Den er awesome.

Videre off topic : Jeg er skeptisk sjæl; ved å filme med 2 kamera 24fps x 2 = 48fps vil kanskje et "sportspreg" som er ugunstig ved filmformat, men tro du meg! Hobitten blir å fylle opp godteposen heeelt opp, her skal det koses seg!

Lenke til kommentar

Videre off topic : Jeg er skeptisk sjæl; ved å filme med 2 kamera 24fps x 2 = 48fps vil kanskje et "sportspreg" som er ugunstig ved filmformat, men tro du meg! Hobitten blir å fylle opp godteposen heeelt opp, her skal det koses seg!

Ja, folk er skeptiske, men maskinistene som var på jobb da prosjektorene våre ble oppdatert til å kunne vise teknologien var mektig imponerte. :)

Lenke til kommentar

Ja, folk er skeptiske, men maskinistene som var på jobb da prosjektorene våre ble oppdatert til å kunne vise teknologien var mektig imponerte. :)

Agreed, men dere har vel Sony 4K prosjektorene dere også? Nå har jo softwaren blitt radikalt bedre de siste årene, men jeg stoler ikke et sekund på prosjektorene, heldigvis er jeg done på kinoen om noen dager så ikke mitt bord lengre. :)

Over til noe helt annet :

Dagens forelesning btw med teoretisk idrettslære "blow my mind", vi ble undervist på åssen verdensmestere trener, åssen man sett opp årsplan, detaljert, og gjennomføringen fra A-Å og ble delt inn i soner, alt dette hadde jeg fra tidligere studier, eneste forskjellen var at vi ble forelest fra en doktorgrad disputat fra NTNU som fortalte strikt motsatte på ratio intensivt :intervall/restusjon, og det verste var at vår foreleser aka Tønnensen viste spesifikt hvem som hadde forelest meg i Telemark og sa at de mener noe helt annet enn Olympiatoppen, men når verdensmestere trener 10-15 ganger i året med ekstremt høyt intensivitet og de 300ish øktene foregår med moderat/lav intensivitet så holder det for meg.

Intervalltreningen som vi hadde idag for øvrig var smertefullt og jeg orker ikke styrketreningen idag så må ta det igjen, helvete. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...