Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør Patrick, han er den eneste som tar pushups. Håper jeg. For pushups er ikke godt for noe som helst, utenom showoff for folk som ikke kan noe om trening. Dog, Patrick er unnskyldt. Han tusler bare rundt omkring i skogen hele dagen.

Hvorfor tar du pushups? Hva vil du med det?

Ekte menn får ikke AIDS. Ekte menn skyller AIDS ut fra systemet med helmelk.

:!:

Tar 2 set som en del av treningsplanen i løpet av uka, men blir fort et sett her og der når jeg gjør lekser. Bare for å "strekke" på meg litt så bare tar jeg så mange jeg kan

Lenke til kommentar

Vil gjerne ha noen gode oppskrifter om/rundt havregrøt. Er veldig glad i grøt generelt, men havregrøten er så smakløst. Hjelper med eplebiter eller lignende oppi, men trenger litt tips der!

EDIT: Kom på proteinpulver nå. Får vel prøve det, selv om sjokolade kanskje ikke er helt rette smaken?

Tar selv armhevninger fordi jeg skal inn i Forsvaret. That's it. Samme gjelder situps.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Mye bra mat her på gang! Vi skulle ikke oprettet en inspirasjonståd, som er så enkel som post det du spiser, og kanskje tilogmed hvordan du mekker det ?

Det tror jeg vi har, uten at jeg gidder lete og linke.

EDIT: Kom på proteinpulver nå. Får vel prøve det, selv om sjokolade kanskje ikke er helt rette smaken?

Det blir seigt og fælt. Eller så brukte jeg for mye pulver sist / for lite melk.

Edit: kommer sikkert an på hvilket pulver du har. Pulveret du solgte meg står fortsatt like ubrukt som da det kom :p

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Spør Patrick, han er den eneste som tar pushups. Håper jeg. For pushups er ikke godt for noe som helst, utenom showoff for folk som ikke kan noe om trening. Dog, Patrick er unnskyldt. Han tusler bare rundt omkring i skogen hele dagen. Hvorfor tar du pushups? Hva vil du med det?

Pushups er en knall øvelse - hvis:

1) Strammer rumpa & magen - unngå svai - dette er en dynamisk planke.

2) fester blikket ned - fester man det opp fucker man bare opp nakken

3) får albuene ut - ikke rett til siden - kan gi unødvendig stress på skuldre

4) Ikke møt med magen - motvirkes av og stramme magen

Mange som gjør dette feil, og får ingen ting ut av øvelsen. Finnes mange varianter som kan gjøre den tyngre, som strikk osv. Men benkpress vil uansett være en bedre øvelse, men pushups har fin overføringsverdi samt skadeforebyggene effekt om det blir gjort riktig.

Lenke til kommentar

+ vekt/strikk på ryggen, for økt styrke og mer masse. Viktig og stramme ræva, magen, og se rett ned og få albuene i ca 45 grader. samt stabilisere skuldrene. Holder litt bredere en skulderbredde.

http://media.tumblr.com/tumblr_m2x61x5vrL1qk37gn.gif

tar slike pushups, men det gjør da vel ikke noe at jeg tar 1 sett med så mange pushups jeg klarer helt tilfeldig 2-4 ganger i uka?

Lenke til kommentar

Spørs jo hva du legger i knall øvelse. Man blir ikke Süleymanoğlu som tidligere nevnt av pushups, men en god øvelse i seg selv, det er det.

Nå skal jeg legge meg ned fra starten og si at jeg var litt for kjapp i svaret, da jeg ikke vet hva intensjonene hans er. Men dersom han ønsker å bli stor og sterk, tar det ikke lang tid før progresjonen stopper, me mindre du har 20 strikker på deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oki oki, men da kan jeg nevne at første dag med tilskudd av kreatin og uansett hva så hadde jeg en drøy treningseffekt, men med den vannvittige mengden kcals jeg putter i meg så er det av forventing egentlig - idag har jeg trykket i meg 7 egg, 200gram havregrøt, 2 bokser cottage cheese, 1 skyr sitron, 200g kyllingfile, 12 feite brødskiver , en pakke med brokkoliblanding, 2 epler, 1 banan og halv pakke med bringebær og et par random gulostskiver.

Lenke til kommentar

Er veldig enkel å lage og tar sånn serr 10-15 min; veier opp 100gram havregryn lettkokte i en kjele, tilsetter vann sånn ca.4-5DL sånn at kjelen blir litt over "halvfull" så lar jeg det koke i 10-15 min (rører jevnlig ellers kan det det brenne seg) så kutter jeg satans mye frukt etter humøret (varierer alt fra blåbær, epler til å blande diverse som du ser) så dumper jeg cottage cheesen oppå med kanel.

Er bare å eksperimentere, kan f.eks ta 80gram/3-4 DL etc - det blir som du sier med den rette mengden ratio mellom havregryn:vann herlig "rømmeaktig" og det smaker så satans digg, får ikke nok så spiser sånt 2 ganger daglig.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...