Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nei, vanligvis ett eller to kilo mer rundt Januar og Februar da det er litt vanskeligere å trene om vinteren. Det og julemat. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Pfft, kyllimgvingrr! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ikkeno' bakepapir 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Nam! Dæven steike. Det ringer på døra di om et par minutter. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ikkeno' bakepapir bakepapir? hva er det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Siden alle viser hva de spiser nå .. 3 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg syns dette er det beste svaret til nå. Det går ikke an å svare på hvem som er sterkest, det er et definisjonsspørsmål.. Egentlig enig. Synes "sterkere enn" er svak terminologi og upresist. På samme måte som "smartere enn". Siden alle viser hva de spiser nå .. Dawww. Beste til nå! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Egentlig enig. Klart du er enig. Å være uenig med meg fører bare til dåreskap, død og fordervelse. Æsj. Jeg spiste akkurat noe sinnsykt spennende, men tok ikke bilde. Prøv å toppe dette: 5 speilegg og en liter helmelk. Jeg er kjedelig i matveien. Jeg må snart sette i gang fantasien, begyner å bli lei av egg i ørten varianter. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er kjedelig i matveien. Jeg må snart sette i gang fantasien, begyner å bli lei av egg i ørten varianter. Kjenner det samme selv, men det er jo så enkelt å lage at man ender ofte opp med det likevel. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Klart du er enig. Å være uenig med meg fører bare til dåreskap, død og fordervelse. AIDS. Du glemte AIDS. 1 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kjøttdeig(burger/taco/pizza), egg, kylling, laks, melk med og uten proteinpulver - repeat. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kylling tikka! Det er ikke få gangene det har blitt servert etter at studentilværelsen begynte. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Hva slags pushups pleier folk her å ta? Når jeg ser folk ta pushups virker det som at de fleste tar pushups med et smalt grep, personlig liker jeg å ta brede pushups. Slo min egen rekord i dag og tok 55 strake , men jeg veier bokstavelig talt ingenting. Endret 27. november 2012 av Lackadaisical Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. november 2012 Får hive meg med på matbølgen. 11 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hva slags pushups pleier folk her å ta? Når jeg ser folk ta pushups virker det som at de fleste tar pushups med et smalt grep, personlig liker jeg å ta brede pushups. Slo min egen rekord i dag og tok 55 strake , men jeg veier bokstavelig talt ingenting. + vekt/strikk på ryggen, for økt styrke og mer masse. Viktig og stramme ræva, magen, og se rett ned og få albuene i ca 45 grader. samt stabilisere skuldrene. Holder litt bredere en skulderbredde. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Liker litt smalt grep, men har veldig korte armer. Når det kommer til utførelse er det blikket rett frem og brystet i bakken. Så strak kropp som mulig Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Endret 27. november 2012 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Spør Patrick, han er den eneste som tar pushups. Håper jeg. For pushups er ikke godt for noe som helst, utenom showoff for folk som ikke kan noe om trening. Dog, Patrick er unnskyldt. Han tusler bare rundt omkring i skogen hele dagen. Hvorfor tar du pushups? Hva vil du med det? AIDS. Du glemte AIDS. Ekte menn får ikke AIDS. Ekte menn skyller AIDS ut fra systemet med helmelk. Får hive meg med på matbølgen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvorfor tar du pushups? Hva vil du med det? Fin øvelse for oss som driver med kampsport. Klart, benkpress og andre øvelser funker, men fint å kunne ha kontroll over kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå