joakimz Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Spørsmålet er om du vil bli sterk. Vil du bli sterk kjører nytter det ikke å vente på at grepet skal bli sterkere. Ryggen drar fort ifra. Man blir ikke sterkere er det svakeste ledd. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvem trenger motivasjonsvideor? “People used to ask me what I did to stay so motivated.. and I would always laugh. Motivated? I’m utterly fucking obsessed. Motivation would be a step DOWN." 5 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Om man har litt vondt og er litt stiv i ryggen. er det smart å trene da? Hvordan blir man fort litt mykere? Hvor lenge burde jeg vente litt før jeg starter trening på måten dere kom med forslag om? Har mest vondt i korsryggen og litt over der. På høyde med ribbeina, men bare på ryggen liksm. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Lacrosseball + Quadratus lumborum, høres bra ut. Prøv det. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Okei, skal prøve det. Vi har sånn ball hjemme, så passer jo veldig fint Må bare finne den først. Takk Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Man blir ikke sterkere er det svakeste ledd. Eh, jo? Derfor man har reimer. Idiotisk å vente evigheter på at grepet skal bli sterkere om man skal kjøre tungt markløft. Tror aldri jeg hadde klart holde 200 uten reimer uansett. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Regner med det var en uheldig formulering, og at du er helt klar over at inntak av fett =/= økning i kroppsfett Selvfølgelig er jeg det, men ser ikke poenget med å bøtte nedpå helmelk som inneholder mer kalorier hvis man ikke sliter med å legge på seg. Fettrik mat inneholder uansett mer kcal. Jeg har aldri i mitt liv kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer å legge på meg og må benytte meg av noe så hardt som helmelk. Derav, helmelk er for hardgainers. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen av dere som har en anelse hvor mye en pizza fra Peppes, Pizzabakeren etc. veier? Dagens eneste måltid, og mett ble jeg hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 en 40cm pizza fra de er vel ca 1000g. Så hvor mange kcal det er varierer fra 2200-3800'ish Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Eh, jo? Derfor man har reimer. Idiotisk å vente evigheter på at grepet skal bli sterkere om man skal kjøre tungt markløft. Tror aldri jeg hadde klart holde 200 uten reimer uansett. Kva med å trene underarmer 1-2 gonger i uka, slik at heile kroppen utvikler seg likt da? 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Det går an å trene grepet. Jeg trener på 300kg nå i 30 sek , mens på trening i for eks ro og mark kan jeg trene på for eks 100kg på denne deffen. Endret 22. november 2012 av War Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Grepet spiller en stor rolle i markløft, så og kaste bort det å vende seg til straps synes jeg ikke. Et sterkt grep hjelper også på og forebygge skulderproblemer. Endret 22. november 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er det slik dere "hardgainere" føler det? 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bare jeg som tar et par såkalte "power pushups" (http://www.youtube.c...&v=CyuBj-yABc0#!) - når jeg kommer ut av dysjen i vasken foran speilet? Mja, tar det oftest på kjøkkenbenken Digg øvelse. 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Mja, tar det oftest på kjøkkenbenken Digg øvelse. Gjør det selv over alt, alle steder i huset eller på skole - hver dag. Blir en del reps daglig, samt knebøy og press Endret 22. november 2012 av joakimz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Grepet spiller en stor rolle i markløft, så og kaste bort det å vende seg til straps synes jeg ikke. Et sterkt grep hjelper også på og forebygge skulderproblemer. Reimer i drag. Alltid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er drag? Er ikke så inni alle de der styrkeløft-øvelsene eller hva det er. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er drag? Er ikke så inni alle de der styrkeløft-øvelsene eller hva det er. 5 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hva er drag? Er ikke så inni alle de der styrkeløft-øvelsene eller hva det er. *Vektløfting Doofenschmitz: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Oh ty, det hjalp mye. Nå vet jeg hva drag er. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå