Zeph Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Triceps pushdown gir en syk pump da Joda, men pump er ikkje noko god indikasjon på effekt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bare et spørsmål angående planken; hvordan vil de fungere å kjøre den som "y minutter x 3", for eksempel? Eller blir effekten den samme ved å kun ta så lenge man klarer? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Joda, men pump er ikkje noko god indikasjon på effekt. Sa jeg aldri heller. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 For min del har kombinasjonen benkpress, dips og triceps ext. funka ganske bra. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bare et spørsmål angående planken; hvordan vil de fungere å kjøre den som "y minutter x 3", for eksempel? Eller blir effekten den samme ved å kun ta så lenge man klarer? Etterhvert vil du bli ganske sterk og da er det kjedelig å stå i 3x10 minutter hver gang man skal trene planke. Det du kan gjøre er å variere ettersom du blir sterkere. Løft opp et ben om du klarer det uten å miste spennet i ryggen. Så et ben og en arm. Du kan også variere tyngden ved å flytte albuene fremover slik at du kommer nærmere bakken. RKC-planke er også et fint alternativ. http://fitnessbloggen.no/5-ovelser-unnga-kontorrottesyndromet/ Fin artikkel om man sitter mye i løpet av dagen. Viktig å gå litt rundt en gang i blandt også. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Etterhvert vil du bli ganske sterk og da er det kjedelig å stå i 3x10 minutter hver gang man skal trene planke. Det du kan gjøre er å variere ettersom du blir sterkere. Løft opp et ben om du klarer det uten å miste spennet i ryggen. Så et ben og en arm. Du kan også variere tyngden ved å flytte albuene fremover slik at du kommer nærmere bakken. RKC-planke er også et fint alternativ. http://fitnessblogge...rottesyndromet/ Fin artikkel om man sitter mye i løpet av dagen. Viktig å gå litt rundt en gang i blandt også. Ja, har selvfølgelig tenkt til å variere mellom flere varianter. Enten det eller så må jeg lese avisen samtidig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kjører planke som min siste øvelse, rett etter mage, hvis du da samtidig strammer alle muskler, spes mage og rompe/lår, synes jeg du er flink hvis du står i 3x10 min ass Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Joda, men pump er ikkje noko god indikasjon på effekt. Og så? Pump er digg Det har forøvrig en funksjon... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og så? Pump er digg Det har forøvrig en funksjon... Pump er vel stort sett forbeholdt de som trener for hypertrofi? Styrkeløfterne er bare sjalu. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bra at du skriver FORBEHOLDT. Disse styrkeløfterne skal faen ikke få noe pump, annet enn at de fleste er surpumper allerede 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Beklager, men jeg tok litt pump da jeg trente med få repetisjoner. Jeg visste ikke at den var reservert. 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 En 200kgs benkpress kan uansett ikke samelignes med en 50kg x10 pushdown med pump. Ville heller vært stor og sterk en og satse på pump. Pump er digg, ja. Lenke til kommentar
Liquefy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kreatin pulveret har ankommet. Skal ta 5gram*4 ganger daglig i oppladningsfasen. Skal jeg da bare blande det ut med sånn 2 dl vann ellernåbog drikke det? Er vel ikke meningen å sluke tskjeen uten noe væske? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Trente knebøy uten klossar i dag, og det gjekk meget bra. Problemet tidligare var at framsida på leggane "eksploderte", mulig at sena var i kortaste laget, eller bare dårlig mobilitet? Uansett, satte ny pers, så var herlig! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og så? Pump er digg Det har forøvrig en funksjon... Det var til informasjon. Trente knebøy uten klossar i dag, og det gjekk meget bra. Problemet tidligare var at framsida på leggane "eksploderte", mulig at sena var i kortaste laget, eller bare dårlig mobilitet? Uansett, satte ny pers, så var herlig! Klossar som i knebøy til boks? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kreatin pulveret har ankommet. Skal ta 5gram*4 ganger daglig i oppladningsfasen. Skal jeg da bare blande det ut med sånn 2 dl vann ellernåbog drikke det? Er vel ikke meningen å sluke tskjeen uten noe væske? Du kan drite i oppladningsfase, det er bare broscience. Ellers er det bare å blande ut med vann, saft eller annen væske Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 To vektskiver under kvar hæl. Slik at ein blir vippa litt framover på ein måte. Vanskeleg å forklare. Men klarer iallfall å løfte med god teknikk uten dei vektskivene, noko som er befriande! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kreatin pulveret har ankommet. Skal ta 5gram*4 ganger daglig i oppladningsfasen. Skal jeg da bare blande det ut med sånn 2 dl vann ellernåbog drikke det? Er vel ikke meningen å sluke tskjeen uten noe væske? Hvis du tar proteinpulver, kan du blande kreatinen med det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Noen som har prøvd saltimer med zumba eller lignende? De er jo stappfulle av jenter. Burde være gode odds med så mange jenter. Endret 21. november 2012 av Akse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå