Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jeg har ingenting imot at gymtimene brukes på generell idrett, hvor man toucher innom litt forskjellig. Sannsynligvis bedre for folkehelsa at man introduserer elever for så mange idretter man klarer, så finner nesten alle en de liker etterhvert (jeg oppdaget f.eks at jeg er helt sykt god i innebandy på skolen, som jeg har hatt mye glede av senere)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi hadde 70-minutters økter, men jeg skal ikke henge meg opp i det.

Bottom line, ingen hadde tatt skade av litt mer fysisk aktivitet i hverdagen, og siden mange ikke klarer å ta initiativet selv trengs det kanskje at skolen pusher på (?) :) Jeg vet i alle fall at jeg hadde satt pris på det!

Lenke til kommentar

Mens jeg ville for alt i verden ha bort gym på vgs, hvertfall om en går studiespes. Hatet det som pesten, selv om det var en lett 6'er. Det er imo for sent å få folk til å like gym når en er 16-18 år, det fører ofte til at noen ender opp med å skulke veldig mye som igjen går utover karaktersnittet, fravær o.l. Syns regelrett synd på de få som slet så mye med selvbildet at de valgte og ikke dukke opp til de timene.

Nei, om en vil ha mye fysisk aktivitet bør en velge idrett/ha det som valgfag.

Lenke til kommentar

Hvilke triceps øvelser liker folket best? Synes rope extension er veldig god, kjenner virkelig tricepsen får kjørt seg på den øvelsen.

Rope extention er noe av det råaste, så fremt ein utfører den riktig og ikkje bruker heile kroppen for å dra ned ropen:)

Om ein konser på å dra mest "ut til siden", altså, "ned" og "til siden", så blir den øvelsen 10xråare enn ellers. Men då må ein litt ned i vekt.

Eller small benk heilt fantastisk øvelse. Og eg liker "One-arm cable extension", då kjører eg over/under/side-grep for å få kjørt triceps fullstendig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...