_Pioneer_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Pull ups er med håndflatene til seg og chin up med håndflatene fra? Sistnevnte er litt tyngre, får armene og biceps kjørt seg like mye på chin ups? Treningssenteret mitt har så fucka pull up bar at armene nesten vrenger seg på pull ups. Den har også mulighet for pull ups hvor man holder hendene i bryst høyde (nesten som å klappe) hvor man kan dra seg opp, helt klart den enkleste av metodene, blir dette noe likt pull ups? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Pull ups er med håndflatene til seg og chin up med håndflatene fra? Omvendt. http://fitnessbloggen.no/chins-eller-pullups/ Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Omvendt. http://fitnessbloggen.no/chins-eller-pullups/ Ja såklart Takk for link. Er pull ups mer effektivt enn chins? EDIT: Hammer grip var det jeg var ute etter, kjører som regel 15-20 av disse annen hver dag på trening, er denne øvelsen mest for biceps? Endret 20. november 2012 av _Pioneer_ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nei, det er ikke mer effektivt. Derimot er skuldrene dine i en mer ugunstig posisjon for å jobbe, så det føles tyngre. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 chins tar mer på fronten og pulls mer på bakside. ellers er det mye av de samme muskelgruppene som brukes. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvor mye vann drikker folket her? Ser det er noen som drikker flere liter melk per dag, ink meg selv, men drikker alltid 1,5l vann per dag og! Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 3-4 liter vann og 5dl melk =) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Rundt 2 liter på off-days og 4 på treningsdager. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Drikker selv 2-3 liter vann og rundt literen melk hver dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 1-1,5 på treningsdagar. 0-0,5 andre dagar. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bruk det grepet du er sterkest i. Kan gjerne variere til tider, men noe vil gi bedre aktivering en det andre. Som f.eks: Pullups - Håndflatene fra deg: Vil sette rhomboideus på en litt større strekk. Chins - Håndflatene mot deg: Vil sette latissimus dorsi og noe biceps på en større strekk. Hvor bredt du holder vil også endre noe, som smalere vil sette latissimus dorsi på en større strekk, og bredere vil belaste øvre rygg noe mer. Uansett hvordan du holder vil du belaste de samme musklene, men noe vil få bedre aktivering en den andre. Uansett vil ikke bredden du holder på avgjøre hvor bred ryggen din blir, det er generisk bestemt. Men for all den, varier til tider for og fø større utfordring. Jeg kjører pullups med skulderbredde eller litt bredere. Chins gir for stor belastning på albuene mine. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Mark vs bøy? Om dokke måtte velge å trene kun ein av dissa, kas ein dokke ville tatt og kvifor? Jeg hadde uten tvil valgt mark. Genial øvelse for mage og rygg. Men nå kjører ikke jeg bøy heller. Hvor mye vann drikker folket her? Ser det er noen som drikker flere liter melk per dag, ink meg selv, men drikker alltid 1,5l vann per dag og! Drikker to liter melk per dag og rundt 1,5l vann. Endret 20. november 2012 av Akse Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bruk det grepet du er sterkest i. Kan gjerne variere til tider, men noe vil gi bedre aktivering en det andre. Som f.eks: Pullups - Håndflatene fra deg: Vil sette rhomboideus på en litt større strekk. Chins - Håndflatene mot deg: Vil sette latissimus dorsi og noe biceps på en større strekk. Hvor bredt du holder vil også endre noe, som smalere vil sette latissimus dorsi på en større strekk, og bredere vil belaste øvre rygg noe mer. Uansett hvordan du holder vil du belaste de samme musklene, men noe vil få bedre aktivering en den andre. Uansett vil ikke bredden du holder på avgjøre hvor bred ryggen din blir, det er generisk bestemt. Men for all den, varier til tider for og fø større utfordring. Jeg kjører pullups med skulderbredde eller litt bredere. Chins gir for stor belastning på albuene mine. Godt svar. Bruker til vanlig dette grepet: , Prøver å pushe meg mer å mer i skulderbredde også, holder det med annen hver dag eller kunne jeg like godt tatt det hver dag jeg er på trening? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 1/2 Briocche, 1 pakke Bixit og 1,5 liter helmelk. I met half my daily macros in one coffebreak Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 1/2 Briocche, 1 pakke Bixit og 1,5 liter helmelk. I met half my daily macros in one coffebreak Med typ 70% carbs ja. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Endelig kom Fitocracy til Android. Beta i hvert fall... Noen her som bruker det? Bare å adde meg, så kan vi sloss og gi props. Nicket mitt er: JanKareM Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Av knebøy eller markløft ville jeg valgt knebøy, for jeg liker den øvelsen best og synes at teknikken på markløft er ett hakk vanskeligere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Med typ 70% carbs ja. So? Du mener jo at man skal overdrive gjør du ikke? Jeg er forøvrig bare 70ish kg så trenger ikke et kg proteiner. Har 48gram nå og fyller på resten klokka sju med en 200grams kyllingfilet og en liter helmelk med en scoop oboy oppi Endret 20. november 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 1 japp og en boks cola 500kcal, fuck gainer! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 So? Du mener jo at man skal overdrive gjør du ikke? Jeg er forøvrig bare 70ish kg så trenger ikke et kg proteiner. Har 48gram nå og fyller på resten klokka sju med en 200grams kyllingfilet og en liter helmelk med en scoop oboy oppi Nei, egentlig ikke. Jeg vet du har kontroll, men jeg liker å fyre deg opp 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå