Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supersett knebøy høres spesielt ut. Vil ikke teknikken bli dårlig?

Bare jævlig slitsomt. Teknikken sitter uansett - ikke og anbefale nybegynnere da.

Var forresten en av de hardeste øktene mine på lenge, har godt av supersett og skikkelig mengde trening ja! Dietmar liker og torturere litt ja :p

Skal supersette markløft fra kloss til kloss senere i uken.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Er ikke supersett å kjøre to eller flere øvelser "samtidig" ? Mens dropsett er å redusere vektene og kjøre ett nytt sett av samme øvelse uten pause?

Dropset trenger man ikke nødvendigvis kjøre uten pause. Jeg kjører dropset med vanlig 2-4 minutters pause.

Lenke til kommentar

Kjenner godt i rumpa. Men så kjører eg bøy i det meste for rumpa-sin skyld og :D Så då kjører eg atg og prøver å konse og presse med rumpa.

Einaste eg ikkje liker at eg kjenner det ganske mye i ryggen (muskler i nedre rygg). Så eg er litt bekymret. Eller er det normal å kjenne det der også?

Lenke til kommentar

Korsryggen du tenker på?

det blir litt sånn øvre del av korsrygg, ja. Så kjenner eg det leeenge, helst 4-5 dager etter trening. Ikkje smerte, men eg blir veldig støl der.

On the other side, så er eg fortsatt litt støl i beina og øvere rygg også etter trening på torsdag morning. Men mye, mye meir i korsrygg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...