Dufen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Bf og whisky, leangains! Gå for en god en i så fall 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Gleder meg til nytt mengde program i dag. Knebøy supersett knebøy, 10 sett benk & skrå supersett. Og 10sek hold i rygghev! Endret 18. november 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Supersett knebøy høres spesielt ut. Vil ikke teknikken bli dårlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Supersett forutset at du vekslar mellom to øvingar. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 They see me flexin' They ain't even liftin' Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som vet om noen gode artikler som viser detaljert hvordan man setter opp sin egen effektive diettplan? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Supersett knebøy høres spesielt ut. Vil ikke teknikken bli dårlig? Bare jævlig slitsomt. Teknikken sitter uansett - ikke og anbefale nybegynnere da. Var forresten en av de hardeste øktene mine på lenge, har godt av supersett og skikkelig mengde trening ja! Dietmar liker og torturere litt ja Skal supersette markløft fra kloss til kloss senere i uken. Endret 18. november 2012 av joakimz Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er ikke supersett å kjøre to eller flere øvelser "samtidig" ? Mens dropsett er å redusere vektene og kjøre ett nytt sett av samme øvelse uten pause? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jo, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er ikke supersett å kjøre to eller flere øvelser "samtidig" ? Mens dropsett er å redusere vektene og kjøre ett nytt sett av samme øvelse uten pause? Dropset trenger man ikke nødvendigvis kjøre uten pause. Jeg kjører dropset med vanlig 2-4 minutters pause. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Spørsmålstid: Når dere kjører knebøy eller en bøyvariant, kjenner dere noe særlig at dere bruker rumpemuskulaturen? Eller kjenner dere det mest i lår og rygg? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kjenner lite i gluteus maximus. Men ser eg har fått ei snasen sprettrumpe! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kjenner godt i rumpa. Men så kjører eg bøy i det meste for rumpa-sin skyld og Så då kjører eg atg og prøver å konse og presse med rumpa. Einaste eg ikkje liker at eg kjenner det ganske mye i ryggen (muskler i nedre rygg). Så eg er litt bekymret. Eller er det normal å kjenne det der også? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 På tunge vekter gjør jeg det. Er jo viktig og aktivere den før - og stramme den på toppen, skyve hofta fram og stramme. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kjenner godt i rumpa. Men så kjører eg bøy i det meste for rumpa-sin skyld og Så då kjører eg atg og prøver å konse og presse med rumpa. Einaste eg ikkje liker at eg kjenner det ganske mye i ryggen (muskler i nedre rygg). Så eg er litt bekymret. Eller er det normal å kjenne det der også? Korsryggen du tenker på? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Korsryggen du tenker på? det blir litt sånn øvre del av korsrygg, ja. Så kjenner eg det leeenge, helst 4-5 dager etter trening. Ikkje smerte, men eg blir veldig støl der. On the other side, så er eg fortsatt litt støl i beina og øvere rygg også etter trening på torsdag morning. Men mye, mye meir i korsrygg da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Spørsmålstid: Når dere kjører knebøy eller en bøyvariant, kjenner dere noe særlig at dere bruker rumpemuskulaturen? Eller kjenner dere det mest i lår og rygg? Kjenner det meir i baken av beinpress. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Samme. Dei få gangene eg har kjørt beinpress, har eg vore nære på å få ein strekk i baken! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kjører vertikal beinpress for og få trent rumpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå