Kevlar Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Forklar, Patrick123. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 At de er 40cm i bredden ergo MYE mer enn 40cm biceps = han er jævlig feit, ikke bare litt. Eller? Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Noen her som bruker Mivitotal Premium (vitamintilskudd man får kjøpt i Sverige)? Hørt noen rykter om at Premium blir forbudt nå pågrunn av noe av innholdet. Ser også at produktet er fjernet fra mivitotal.se. Noen som hvilke stoffer den inneholdte som gjorde at den ble trukket fra markedet? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg trenger ikke utseende (greit da - nesten ikke) for at jenter skal bli klamme i hakket. Det sitter i hjernen, smilet og blikket. Uansett en mye sikrere måte å gjøre det på - ikke alle bryr seg om store guns. Første spinningtime i dag, på SATS med en kamerat. Fy faen. Begynner nok en del med det til våren. Det anbefales lavreps helkroppsprogrammer til deff, amirite? Endret 17. november 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Smil og blikk er ein del av utseende så vidt eg har forstått. Så mao 2/3 er utseende? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Selv har jeg store mangler når det kommer til intellekt, blikk, smil og jeg finnes ikke morsom. Jaggu meg godt jeg har utseendet med meg, viss ikke hadde jeg enda vært jomfru. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Selv har jeg store mangler når det kommer til intellekt, blikk, smil og jeg finnes ikke morsom. Jaggu meg godt jeg har utseendet med meg, viss ikke hadde jeg enda vært jomfru. Jeg mener at blikk og smil er en vesentlig del av et godt utseende, spesielt når jeg ser på det motsatte kjønn. Selv har jeg aldri hatt noe problem med å få jenter, problemet er at jeg ikke klarer tanken på å binde meg. Men nok ot for i dag. Kjøpte akkurat pizza med bacon og skinke, 1l sjokomelk og en sekspakning med kinder maxi, så nå skal jeg kose meg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Skrudd av trolldetektoren i dag? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Skrudd av trolldetektoren i dag? Haha, tydeligvis. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Who needs good looks when you've got Rohypnol? Er dritt lei av dette mildværet nå. Ødelegger all treningen! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ja, ikke sant? Skulle ønske det var drittvær. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kom til Bergen. Her har vi en liten syndeflod akkurat nå. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Mitt beste sjekketriks, som alltid fungere. "lukter denne kluten kloroform?" 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg trenger ikke å dra oppbrukte sjekkereplikker. Jeg gjemmer meg heller i skogen eller mørke smug før jeg hopper fram og gir jenter overraskelsessex. Endret 17. november 2012 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du trenger en hel skog for å gjemme deg, jeg trenger kun et gatelys. 6 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg er ikke overrasket over taktikkene deres når man ser hvor dere er en lørdagskveld. 6 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du er også her, men vi har i det minste en plan. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du er også her, men vi har i det minste en plan. Jeg kan melde meg frivillig som offer? Neida, har eksamenstid, så all fritid går til lesing og trening. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har også eksamenstid og satt på skolen i 9 timer før i dag. Jeg har lov til å slappe litt av nå. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Bf og whisky, leangains! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå