Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt å slutte med det første og gå rett til Crossfit. Jeg akter å fortsette hos SATS siden jeg er fornøyd med senteret jeg bruker og personalet der. Jeg er bare nysgjerrig på hva dere synes ;)

Fin måte å komme seg i form på. Fin måte å møte folk som interesserer seg (i overkant?) for trening. Jeg synes de lærer bort litt vel avanserte teknikker over en lav sko. Det øker nok skaderisikoen ganske mye. Hvis du er helt nybegynner er det nok høyere risiko enn hvis du er godt trent. Dessuten er det dette argumentet med at mye går på tid. Ikke helt gunstig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... :thumbdown:

Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der?

Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... :thumbdown:

Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der?

Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til :p

Vurdert å gå av PF? For meg er det nærmast umulig å få i meg nokk kcal i løpet av 8 timer om eg skal ligge i overskudd :D

Lenke til kommentar

Helmelk fra Q har fortsatt 4.5% (?) fett og skal da ha samme kcal-innhold som den "gamle" helmelka til Tine. :)

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Fjern fett ved å trene styrke og spise litt fornuftigere.

Forøvrig vil jeg ikke anbefale noe 5-dagers program hvis du ikke er veldig godt trent, særlig ikke etter å vært ute i en måned.

Nå er ikke 5-dagers program noen god betegnelse på noe når man skal avgjøre om man har toleransen til det. Det er avhengig av volumet som kjøres, programmeringen etc. Jeg er f.eks ikke veldig godt trent, og jeg tåler volumet av 5 dager med PHAT helt fint.

Det er 3,9% fett i Q sin, Wingeer. Tine senket til 3,5.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

Nå er ikke 5-dagers program noen god betegnelse på noe når man skal avgjøre om man har toleransen til det. Det er avhengig av volumet som kjøres, programmeringen etc. Jeg er f.eks ikke veldig godt trent, og jeg tåler volumet av 5 dager med PHAT helt fint.

Det er 3,9% fett i Q sin, Wingeer. Tine senket til 3,5.

Blandet vel med noe øllignende substans. :p

Lenke til kommentar

Q helmelk er 67kcal/100g.

Lenke til kommentar

Om man ikke trente før og man har begynt med dette og vil i overskudd er set snakk om 600-700kcal mer en man spiste da man ikke visste noe om mat /eller trente.

Det er lite da, 4-5 mandler i timen ekstra.

Endret av War
Lenke til kommentar

Om man ikke trente før og man har begynt med dette og vil i overskudd er set snakk om 600-700kcal mer en man spiste da man ikke visste noe om mat /eller trente.

Det er lite da, 4-5 mandler i timen ekstra.

Var det eit spørsmål i den setninga utan komma? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...