wingeer Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg har ikke tenkt å slutte med det første og gå rett til Crossfit. Jeg akter å fortsette hos SATS siden jeg er fornøyd med senteret jeg bruker og personalet der. Jeg er bare nysgjerrig på hva dere synes Fin måte å komme seg i form på. Fin måte å møte folk som interesserer seg (i overkant?) for trening. Jeg synes de lærer bort litt vel avanserte teknikker over en lav sko. Det øker nok skaderisikoen ganske mye. Hvis du er helt nybegynner er det nok høyere risiko enn hvis du er godt trent. Dessuten er det dette argumentet med at mye går på tid. Ikke helt gunstig. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der? Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg syns crossfit virker veldig hektiskt. Det hjlper heller ikke at enkelt at øvelsene ser direkte latterlige ut (kipping, eller hva det heter). Endret 13. november 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der? Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til Vurdert å gå av PF? For meg er det nærmast umulig å få i meg nokk kcal i løpet av 8 timer om eg skal ligge i overskudd Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der? Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til Helmelk fra Q har fortsatt 4.5% (?) fett og skal da ha samme kcal-innhold som den "gamle" helmelka til Tine. Endret 13. november 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Fjern fett ved å trene styrke og spise litt fornuftigere. Forøvrig vil jeg ikke anbefale noe 5-dagers program hvis du ikke er veldig godt trent, særlig ikke etter å vært ute i en måned. Nå er ikke 5-dagers program noen god betegnelse på noe når man skal avgjøre om man har toleransen til det. Det er avhengig av volumet som kjøres, programmeringen etc. Jeg er f.eks ikke veldig godt trent, og jeg tåler volumet av 5 dager med PHAT helt fint. Det er 3,9% fett i Q sin, Wingeer. Tine senket til 3,5. Endret 14. november 2012 av Fredrik Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Nå er ikke 5-dagers program noen god betegnelse på noe når man skal avgjøre om man har toleransen til det. Det er avhengig av volumet som kjøres, programmeringen etc. Jeg er f.eks ikke veldig godt trent, og jeg tåler volumet av 5 dager med PHAT helt fint. Det er 3,9% fett i Q sin, Wingeer. Tine senket til 3,5. Blandet vel med noe øllignende substans. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Viktige prosenter der og, må vite! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 En uke ufrivillig treningsfri over, i dag klokken 12 smeller det igjen. Blir digg! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Vurdert å gå av PF? For meg er det nærmast umulig å få i meg nokk kcal i løpet av 8 timer om eg skal ligge i overskudd Aldri i livet Har den siste uka blandet litt fløte i melka for å stacke litt kalorier. Helmelka smaker faktisk litt bedre 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Har den siste uka blandet litt fløte i melka for å stacke litt kalorier. Dyrt. Jeg har også gjort det, men fant ut at jeg like godt kan bruke olivenolje hvis jeg mangler. Litt olje på toppen av et glass melk smaker ingenting, det bare glir ned. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvilken olje anbef du ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Dyrt. Jeg har også gjort det, men fant ut at jeg like godt kan bruke olivenolje hvis jeg mangler. Litt olje på toppen av et glass melk smaker ingenting, det bare glir ned. Tror jeg har skrevet det før, men vi spiser og drikker gratis på jobb Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Haha, den engelsken Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Lo godt av bicepscurlsen og han karen i bakgrunnen på slutten av videoen som leser avisa Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tine meierier er bæsj... 62kcal i en dl helmelk, kontra 66kcal før... Var det ikke noen som snakka om q-meieriene for litt sia? Hva er kcalinnholdet i en dl helmelk der? Forsøker for harde livet å komme i kcaloverskudd her, er ikke så sugen på å drikke fløte for å få det til Q helmelk er 67kcal/100g. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Om man ikke trente før og man har begynt med dette og vil i overskudd er set snakk om 600-700kcal mer en man spiste da man ikke visste noe om mat /eller trente. Det er lite da, 4-5 mandler i timen ekstra. Endret 14. november 2012 av War Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Om man ikke trente før og man har begynt med dette og vil i overskudd er set snakk om 600-700kcal mer en man spiste da man ikke visste noe om mat /eller trente. Det er lite da, 4-5 mandler i timen ekstra. Var det eit spørsmål i den setninga utan komma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå