Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Wtf gjør dere mot strekkskader? Har fått en kjempestrekk på baksiden av låret, klarer omtrent ikke å gå! Endret 7. juni 2006 av Camron Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Wtf gjør dere mot strekkskader? Har fått en kjempestrekk på baksiden av låret, klarer omtrent ikke å gå! 6260356[/snapback] ble ikke du frisk nettopp? massage hjelper Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 ble ikke du frisk nettopp? Joda, men det var en helt annen skade! Dette plager meg ikke så mye innen trening egentlig, da jeg ikke fokuserer så mye på beina, men det gjør så helvetes vondt! Dessuten er det kult å kunne gå uten å se ut som en handicap Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 ble ikke du frisk nettopp? Joda, men det var en helt annen skade! Dette plager meg ikke så mye innen trening egentlig, da jeg ikke fokuserer så mye på beina, men det gjør så helvetes vondt! Dessuten er det kult å kunne gå uten å se ut som en handicap 6260464[/snapback] Ser ut som handicap etter hver bentrening i to dager Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ser ut som handicap etter hver bentrening i to dager Hehe :!: But teh paaain! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 er det et godt eller dårlig tegn nå man får vondt av å ta på brystmusklene dagen etter trening? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Det er ikke uvanlig det tror jeg, hender alltid med meg hvertfall... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Da harru kjørt hardt med stil Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 får aldri vondt i noen muskler, det eneste er at jeg kan være stiv i beina av og til Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 jo oftere man trener, jo mindre stiv/støl blir man. stivhet og ømhet er et godt tegn på at muskeln fikk seg et hardkjør og trenger tid på å bygge seg opp igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Da harru kjørt hardt med stil 6261291[/snapback] njaa, 12reps a 60kg. 3 sett. :\ men med teknikken min så går den tungt opp fra og med sjette reppen, så det blir en del belastning jo oftere man trener, jo mindre stiv/støl blir man. stivhet og ømhet er et godt tegn på at muskeln fikk seg et hardkjør og trenger tid på å bygge seg opp igjen. 6262996[/snapback] har trent benk 3 dager i uka i ett år, men dette har kommet de siste månedene. bør jeg ta pause fra benken de treningsdagene jeg kjenner det? Endret 7. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, kvifor det? Er vel kun vanleg gongsperre? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Wtf gjør dere mot strekkskader? Har fått en kjempestrekk på baksiden av låret, klarer omtrent ikke å gå! 6260356[/snapback] Prøv den der smertestillende gel greia, brukte det en del i min tid som stiv og støl fotballspiller Ellers hjelper massasje, enda bedre hvis "partneren" din bruker olje eller noe sånn. Kan også prøve å tøye ut muskelen, er vel det som vil funke best. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Har tøyd og massert en del, har ikke blitt merr enn en smule bedre... Veldig rart egentlig... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Har tøyd og massert en del, har ikke blitt merr enn en smule bedre...Veldig rart egentlig... 6263438[/snapback] om du kun har smerter i det ene låret kan det tyde på overbelasting eller infeksjon i scena. går over etter en stund. men gjør jævlig vondt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Har bare smerter i det ene låret ja, på baksiden liksom... Får håpe det går over fort... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 svømte etter trening i går, en halvtime ca. Har kjente det i beina i hele dag, særlig i hofteleddene av alle ting. Merker det er veldig bra trening, og jeg kjenner at det er godt for kroppen generelt, belaster ingen deler av kroppen liksom. Kommer nok til å ta en tur eller to i uka fremover nå. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Da harru kjørt hardt med stil 6261291[/snapback] njaa, 12reps a 60kg. 3 sett. :\ men med teknikken min så går den tungt opp fra og med sjette reppen, så det blir en del belastning jo oftere man trener, jo mindre stiv/støl blir man. stivhet og ømhet er et godt tegn på at muskeln fikk seg et hardkjør og trenger tid på å bygge seg opp igjen. 6262996[/snapback] har trent benk 3 dager i uka i ett år, men dette har kommet de siste månedene. bør jeg ta pause fra benken de treningsdagene jeg kjenner det? 6263154[/snapback] Det er ekstremt viktig å lære seg til å lytte til kroppen. Dette er det beste man kan gjøre for å hindre skader og etc. Men hvorfor kjøre benk 3 dager i uka? For meg høres det ut som du kjører brystet altfor mye. Kan hende du har meget god restutisjon, og jeg vet ikke hvor lange du har trent, men 3 dager med 12 reps a 3 sett er mye. Anbefaler deg på det sterkeste til å gå ned til maks 2 benk økter i uken, og heller kjøre litt hardere på disse. Personlig hadde jeg aldring klart å restituere meg hvis jeg hadde trent slik som dette. Men som sagt hvis du begynner å få vondt, så kan det være lurt å lytte til kroppen og ta det rolig en periode. Og ta en pause 1 til 2 uker, det er ingen ting med tanke på det lange treningslivet du har foran deg Endret 8. juni 2006 av kengdal Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Fanden, nå har jeg ikke trent siden mandag for to uker siden og tunfisken har aldri smakt så godt gleder meg til å halte i morgen etter beinøkta etterpå Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Vil det være teit å kjøre brystet totalt ut den ene dagen man trener det i uken? Snakker da 15REPS-ish.. Har en kamerat som trener slik og jeg mener dette blir feil. Endret 8. juni 2006 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå