Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jaha? :0 - jeg skrev jo muligheten ved f.eks metabolsk syndrom og det bekrefter vedkommende ved å sitere de nye kriteriene for å diagnostisere diabetes? Grupper med et høyere basalnivå av fastende BS er jo selvsagt mer utsatt. Jeg mener å huske at jeg skrev feilfolJaha? :0 - jeg skrev jo muligheten ved f.eks metabolsk syndrom og det bekrefter vedkommende ved å sitere de nye kriteriene for å diagnostisere diabetes? Grupper med et høyere basalnivå av fastende BS er jo selvsagt mer utsatt. Jeg mener å huske at jeg skrev feilfolding av proteiner som kan ødelegge kvaliteten ved feilbehandling av mat men når jeg leser min egen post så ser jeg at jeg har blandet inn flere ting i en sammenheng dessverre ; Eller har jeg bare skrevet slik at det gir inntrykk av at toxiner kobler seg til rage-reseptorer, disse derimot vil forhåpentligvis bli fagocytert og uskadeligjort. Er ikke alltid jeg gidder å gå over hva jeg skriver så om jeg har ordlagt meg forvirrende så er det bare å beklage. Eller har jeg bare skrevet slik at det gir inntrykk av at toxiner kobler seg til rage-reseptorer, disse derimot vil forhåpentligvis bli fagocytert og uskadeligjort. Nå vet jeg hva mine forelesere mente med å alltid være forsiktig med å uttale deg til media da du kan bli feilsitert eller rett og slett si noe feil og da er all hell ute. :D så kritikken er jo da fortjent den da jeg ikke skrev godt nok forskjellene på toxinskade og feildeanatureringer av AS da disse er to forskjellige ting.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjansen for denaturering og tap av AS er til stede på lik linje når du f.eks steker kjøttdeigen din til døde, å gjerne bruke samme type varmbehandlet olje igjen og igjen. Blir som å spille bingo når det er 18åringer på kjøkkenet. (Uten å stigmatisere sistnevnte)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Phax: ja du sier det åpenbare men jeg som andre har prioriteringer og om jeg poster raskt fra skolen som jeg ofte gjør så rekker jeg ikke å lese hva jeg skrev og av til glemmer jeg å følge opp hva jeg skrev og på godt og vondt er fallet mitt større enn de fleste bare ved å formulere seg tvetydig som nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Phax: ja du sier det åpenbare men jeg som andre har prioriteringer og om jeg poster raskt fra skolen som jeg ofte gjør så rekker jeg ikke å lese hva jeg skrev og av til glemmer jeg å følge opp hva jeg skrev og på godt og vondt er fallet mitt større enn de fleste bare ved å formulere seg tvetydig som nå.

Jeg tror han hovedsakelig siktet til at posten han quotet blant annet inneholder samme teksten flere ganger. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Trente for å få pump på skulen i dag...var obligatorisk.

Holdt på å svime av, aldri følte et så ekstremt ubehag i armar tidligare...

Nedtrekk mellombredt:

91kgx8

(83kgx8) x3

51kgx20

Noko det samme i benkpress. Kjem ikkje til å gjenta det frivillig...SKjønnar ikkje at folk orkar å trene på den måten. Må få minimal framgang når det kjem til styrke?

• Liker 1
Lenke til kommentar

De viktigste tingene man må vurdere da er:

Hva slags treningsprogram har du? (styrke)

Hva slags kosthold har du?

Det er ikke slik at man får muskler ved å trene styrke og fjerner fett med kardio. Man fjerner fett ved å bruke mer energi enn man tar inn, slik at kroppen må tære på fettlager. Har du kontroll på inntak versus trening? For all del, kardio er bra for å bruke energi, men bare poengtere at det er ikke enten/eller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...