Lovegame Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er også interessert i å vite hva dere som trener regelmessig spiser hver dag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 En av grunnene til at jeg er redd for å presse meg i knebøy, haha. Å falle med vektene nekter jeg å tro er deilig. Kanskje en grunn til å begynne med frontbøy, men hva om man faller bakover da? Hvis du bruker stativet riktig, er det ikke noe problem å tippe eller miste stanga. Men ikke press deg mer enn det ryggen tåler uansett. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er også interessert i å vite hva dere som trener regelmessig spiser hver dag. Da jeg trente ganske mye spiste jeg stort sett det jeg kom over. Mye havregryn og helmelk igrunn. Ikke så kresen. Så lenge det gir energi og proteiner er det greit. Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 12. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Er også interessert i å vite hva dere som trener regelmessig spiser hver dag. De som bulker spiser tydeligvis alt som rører på seg. Edit: Bro, do you even do balacing weights-bosu ball pushups? Endret 12. november 2012 av Patrick123 11 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Hvis du bruker stativet riktig, er det ikke noe problem å tippe eller miste stanga. Men ikke press deg mer enn det ryggen tåler uansett. Bruker ikke stativet igrunn, hvis du tenker på at de sikkerhetsstolpene på siden skal ta av for fallet. Ser for meg at stanga blir å ta i, hvis man går dypt nok. Det at jeg har en liten fobi mot å falle/miste vektene er en ting, men teknikk som dere nevner er jo også viktig. Derfor tar jeg alltid vekter jeg vet jeg klarer. For maks progresjon så burde man vel kanskje presse seg litt mer, men tar det heller i et lite hakk lavere tempo enn å ødelegge knær og rygg. edit: Nå var det egentlig en quote her. edit2: slik Endret 12. november 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hva heter den mageøvelsen man ligger på en benk, har vekt i hendene og løfter armer og ben opp mot hverandre i en saksebevegelse? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg kaller dem bare V-ups, men vet ikke om det er det samme du tenker på: 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Noen som spiser mye tunfisk? Én boks om dagen var visstnok øvre grense for det du kunne spise helt bekymringsfritt (i 2005), og nå virker det som forskning.no til og med vil vi skal være forsiktige med sushi og reker. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg kaller dem bare V-ups Yes! Takk. De er jævlig tunge for meg som ikke har så sterke magemuskler. Formen på den øvelsen i dag kan ikke ha sett bra ut, haha. Får ta dem roligere. Endret 12. november 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 De som bulker spiser tydeligvis alt som rører på seg. Edit: Bro, do you even do balacing weights-bosu ball pushups? Det er mer i det bildet. Hva faen holder han i bakgrunnen på med? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Perfeksjonerer golf-svingen vel? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg kaller dem bare V-ups, men vet ikke om det er det samme du tenker på: Du har kalt dem pike-ups til meg Seriøst hardt å få inn nok oksygen samtidig. Endret 12. november 2012 av mushi Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Åherregud.. One does not simply walk after tåhev-day... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Det er mer i det bildet. Hva faen holder han i bakgrunnen på med? Wood chopper (på skrå ned) for mage muligens? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Wood chopper (på skrå ned) for mage muligens? Han har jo ikke utstyr... O.o Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Bruker ikke stativet igrunn, hvis du tenker på at de sikkerhetsstolpene på siden skal ta av for fallet. Ser for meg at stanga blir å ta i, hvis man går dypt nok. Det at jeg har en liten fobi mot å falle/miste vektene er en ting, men teknikk som dere nevner er jo også viktig. Derfor tar jeg alltid vekter jeg vet jeg klarer. For maks progresjon så burde man vel kanskje presse seg litt mer, men tar det heller i et lite hakk lavere tempo enn å ødelegge knær og rygg. edit: Nå var det egentlig en quote her. edit2: slik Det høres fornuftig ut. Belte er noe du bruker dersom du ikke klarer å holde buktrykket gjennom hele løftet. Klarer du dette? Jeg vil også legge til at belte normalt ikke bør være nødvendig ved mindre man løfter nært opp til 1RM. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Han har jo ikke utstyr... O.o Han har ett eller annet i hendene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du har kalt dem pike-ups til meg Seriøst hardt å få inn nok oksygen samtidig. Begge fungerer, jeg tror mange blander uttrykkene ^^ . Er tunge ja, men er det enklere nå? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kjenner jeg blir irritert når folk absolutt skal stå og snakke tull midt i treninga mi. En jeg ikke har sett på et halvt år skal på død og liv diskutere når jeg skal trene, og tar ikke hintet om at jeg ikke har tid. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Begge fungerer, jeg tror mange blander uttrykkene ^^ . Er tunge ja, men er det enklere nå? Hvis jeg bare løfter beina klarer jeg en drøss, men når jeg har med armene er det like hardt hver uke Jeg tar den alltid i søndagsøkta som starter kl 8 om mårran. Har nok litt lite energi på slutten og det er siste øvelse. Tar det ikke så hardt. Økte endelig i knebøy igår etter å ha sittet fast (mentalt?) i nesten en måned. Dipper fortsatt litt med rumpa og tøyer som en gal etter hver økt. Endret 12. november 2012 av mushi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå