Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Hva i faen er det som feiler fyren?

Det er jo bare manipulert da, ie; fake.

Fyren er egentlig ganske hyggelig ut i fra det jeg har sett av ham på youtube. Han har god snøring på trening og kosthol, og synes ikke det feiler han noe egentlig, annet enn at han er litt entusiastisk i blant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyren er egentlig ganske hyggelig ut i fra det jeg har sett av ham på youtube. Han har god snøring på trening og kosthol, og synes ikke det feiler han noe egentlig, annet enn at han er litt entusiastisk i blant.

?

Børge Fagerli har også god snøring på trening og kosthold. Hvis han hadde begynt å dope seg hadde jeg mistet respekten for han på under et knips.

Dessuten, hva mener du med fake? Jeg har ikke annet å gå ut fra enn at han la det ut av seg selv på twitter. Fake eller ikke, det er usmakelig.

Lenke til kommentar

Manipulert? Fyren la det ut på sin egen Twitter-konto. Så det at han har jukset og dopet seg i en årrekke er det ingenting galt med sålenge han kan litt om trening? Og hyggelig? Les historiene om han så får du inntrykket av en pill råtten person som ikke har det minste respekt for sine medmennesker.

Lenke til kommentar

Hva spiste du? Har du logga på diett.no eller noe/ gidder du skrive kort?

Interessant å se hva andre spiser :)

Har det i eit heimelaga Excel-ark der eg putter inn gram og får ut resten.

Heilmjølk: 1800g

Egg: 240g

Gainer: 100g

Proteinpulver: 40g

Valnøtter: 50g

Banan: 240g

Poteter: 450g

Indrefilet av svin: 330g

Pluss litt diverse grønsaker og sånt.

Kjøpte 6 kg gainer for lenge sidan som eg må få tømt. Kjem ikkje til å kjøpe meir.

Lenke til kommentar

har nok vært nede i 4 med 125kg 5x5. men, med en mye mer fremoverlent overkropp, også en grunn til at ryggen min har vært kranglete de siste ukene. egoet tok litt overhånd:p

Framoverlent i så stor grad at du holder på å falle fremover? Det gjorde jeg sist trening. Tippa nesten. Fy så skremmend det var.

Lenke til kommentar

Vil si 70% av alle med 100+ på stanga jeg ser rundt er på 2 og 3, dvs fortunge vekter.

70%? Ai. Lenge siden jeg har trent på treningsstudio, men de få som hadde over 100kg på stanga gikk til parallell, ihvertfall. Selvsagt var det noen nå og da som rota rundt med tullebøy, men det var sjeldent. Kan være jeg var veldig med senteret. Der jeg trener nå er det 100% som går til 4. Eneste som ikke gjør det er over 70 år. Da er man unnskyldt.

En av grunnene til at jeg er redd for å presse meg i knebøy, haha. Å falle med vektene nekter jeg å tro er deilig. Kanskje en grunn til å begynne med frontbøy, men hva om man faller bakover da?

Hvis du faller i frontbøy legger du bare stanga fra deg. Det er lettere å feile i frontbøy enn i knebøy. Litt stress å hoppe vekk fra stanga samtidig som den faller ned bak ryggen din enn å vippe stanga av skuldrene dine.

Og som War sier: Hvis du faller bak eller frem gjør du noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...