Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er rart da, diskuterte seinest i går med en kompis om hvordan han skulle få til og trene når han spiste så lite som har gjorde nå, han veier rundt 80kg og er sexylubben. Han mente han ikke fikk noe ut av trening hvis han trente mens han var sulten... :huh:

Jeg håper du ikke gjorde skam på slekten din, men istedenfor gav han en halvannen times leksjon om kosthold..?

Edit: mitt 1000-de innlegg i DST :new_woot:

Vet ikke helt om det er positivt, eller bare trist...

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har sett noe av BodyRock.tv sine videoer etter at de byttet vert?

Begynte sånn:

post-104005-0-14267900-1352565047_thumb.jpg

Så ble hun sånn:

387852_360338717389953_1932492206_n.jpg

Enda mer lepper:

post-104005-0-43416900-1352565108_thumb.jpg

Så hun har fikset puppene, nesa, leppene og i de siste videoene ser det ut som hele ansiktet hennes er dratt bakover også.. Trist.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Noen andre som har sett noe av BodyRock.tv sine videoer etter at de byttet vert?

Begynte sånn:

post-104005-0-14267900-1352565047_thumb.jpg

Så ble hun sånn:

[url=

Enda mer lepper:

post-104005-0-43416900-1352565108_thumb.jpg

Så hun har fikset puppene, nesa, leppene og i de siste videoene ser det ut som hele ansiktet hennes er dratt bakover også.. Trist.

Likte henne bedre da hun spilt inn porrflics :D

edit: nvm, det gjaldt "Suzana" som også lagde litt for Bodyrock. Men hun du har posta HADDE et dritpent ansikt før ja... :ohmy:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Fytty Doffen, at du klarte å spotte de Donald bladene er sykt imponerende, jeg så dem ikke selv engang. :p

Hva kan jeg si? Jeg er dritfan av å lese Donald til frokost og middag når jeg er hjemme, er herlig nostalagi og får meg i perlehumør sammen med morgenkaffen. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor blir sånne som hun skreppa Juliess viste bilder av framstilt som "besatt etter trening og kosthold"? Det samme gjelder de jeg linket til i min superduperlink. Personer med en sånn kroppsbygning blir framstilt som enten sykelig opptatt av trening eller sykelig opptatt av mat (eller heller mangelen på mat). Dette er personer som jobber hardt og målrettet for å oppnå noe, og istedetfor å hylle dem kommer "Melange Mafiaen" og sier at de er syke.

Noe sier med at det er et psykologisk triks som "Troika Triaden" bruker for å unnskylde seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...