SKAÐI Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Men det er rart da, diskuterte seinest i går med en kompis om hvordan han skulle få til og trene når han spiste så lite som har gjorde nå, han veier rundt 80kg og er sexylubben. Han mente han ikke fikk noe ut av trening hvis han trente mens han var sulten... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hahahahahahaha! Griner... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Men det er rart da, diskuterte seinest i går med en kompis om hvordan han skulle få til og trene når han spiste så lite som har gjorde nå, han veier rundt 80kg og er sexylubben. Han mente han ikke fikk noe ut av trening hvis han trente mens han var sulten... Jeg håper du ikke gjorde skam på slekten din, men istedenfor gav han en halvannen times leksjon om kosthold..? Edit: mitt 1000-de innlegg i DST Vet ikke helt om det er positivt, eller bare trist... Endret 10. november 2012 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Får du tid til å trene eller poster du bare? 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Noen andre som har sett noe av BodyRock.tv sine videoer etter at de byttet vert? Begynte sånn: Så ble hun sånn: Enda mer lepper: Så hun har fikset puppene, nesa, leppene og i de siste videoene ser det ut som hele ansiktet hennes er dratt bakover også.. Trist. Endret 10. november 2012 av Juliess Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Noen andre som har sett noe av BodyRock.tv sine videoer etter at de byttet vert? Begynte sånn: Så ble hun sånn: Enda mer lepper: Så hun har fikset puppene, nesa, leppene og i de siste videoene ser det ut som hele ansiktet hennes er dratt bakover også.. Trist. Likte henne bedre da hun spilt inn porrflics edit: nvm, det gjaldt "Suzana" som også lagde litt for Bodyrock. Men hun du har posta HADDE et dritpent ansikt før ja... Endret 10. november 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fytty Doffen, at du klarte å spotte de Donald bladene er sykt imponerende, jeg så dem ikke selv engang. Hva kan jeg si? Jeg er dritfan av å lese Donald til frokost og middag når jeg er hjemme, er herlig nostalagi og får meg i perlehumør sammen med morgenkaffen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Donald er genialt, det er skrevet for alle aldre om man bare leser de på rettemåten 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvorfor blir sånne som hun skreppa Juliess viste bilder av framstilt som "besatt etter trening og kosthold"? Det samme gjelder de jeg linket til i min superduperlink. Personer med en sånn kroppsbygning blir framstilt som enten sykelig opptatt av trening eller sykelig opptatt av mat (eller heller mangelen på mat). Dette er personer som jobber hardt og målrettet for å oppnå noe, og istedetfor å hylle dem kommer "Melange Mafiaen" og sier at de er syke. Noe sier med at det er et psykologisk triks som "Troika Triaden" bruker for å unnskylde seg selv. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Folk uttrykker som regel bare det man er misfornøyd med, hvis 99 er stille beundrere og 1 bitcher om at hun er for tynn, er det den som sutrer som får spalteplass i db.no Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://fitnessbloggen.no/far-du-tyn-fordi-du-lever-sunt/ Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg er av enkelte blitt beskyldt for å være litt "hard" når det kommer til menneskelig psyke, og det er jeg kanskje også, men jeg mener fast bestemt at det er opp til individet selv om du blir påvirket av de såkalte "kroppsidealene" eller ikke. Man kan beskylde samfunnet i det vide og det brede, men faktum er at det er individet selv som står ansvarlig når alt kommer til alt. Skjønnhetsidealet for mannfolk er veltrente muskuløse kropper med perfekt definerte muskler gjerne oljet til en hver tid (ifølge motebladene, i hvertfall), men jeg kan ikke si jeg strekker meg etter det. Jeg er vel det man kan kalle spinkel, men da jeg har drevet på med idrett i mange år er jeg spinkel på en annen måte enn de som sitter parkert foran an PC 24/7. Selvfølgelig skulle jeg gjerne hatt større armer og mer definerte brystmuskler, men jeg lar det ikke gå inn på meg. Jeg annerkjenner at jeg kanskje ikke stemmer helt med idealet, men om jeg treffer ei jente som kun bryr seg om muskler så er ikke det noe å spare på. Jeg mener fast bestemt at folk i dag er vokser opp til å bli sytete pyser som forventer å få alt uten og løfte en finger samtidig som de aldri skal føle seg forlegen, aldri, ikke et sekund. Alle vil ha en superkropp, men de er ikke villige til å jobbe for det. Selvfølgelig, å se ut som en gresk gud krever ganske mye arbeid, men dersom du kun vil se bra ut holder det med 45 minutter 3 ganger i uken. Jeg blir direkte forbannet når jeg hører folk som sier at de ikke har tid. Du har ikke tid?! Du har tid til å se Downton Abbey, du har tid til å ligge på sofaen, du har tid til alt mulig annet, men du kan ikke sette av en halvtime eller trekvart time tre ganger i uken for å få kroppen du ønsker deg?! Dersom du ikke er villig til å ofte så lite engang kan du bare ha det så godt, du får absolutt null medlidenhet fra meg! Jeg snakket med en venn av meg engang som sa at hans store drøm var å få "drømmekroppen". Han hadde heller ikke tid, så jeg ba han tenke på de som utvandret til nye landområder for å skape seg et liv der. De ofret absolutt alt for å følge sin drøm og jobbet dag og natt! Hva med de som har jobbet seg opp til å bli milliardærer ved å starte en forretning? De jobbet 16 timer i døgnet og sov på kontoret! De satset alt og du kan ikke engang sette av trekvart time tre ganger i uken for å oppnå drømmen din?! "When you wanna succeed as bad as you wanna breath, then you'll be successful!" Endret 10. november 2012 av Patrick123 14 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://www.vgtv.no/#!/video/57965/weltschmerz-episode-11 *hyyyyyyl* 5:30, kjenner dere igjen fyren? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Drit i Elliott da, det er 2:35 som er viktig Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Weltschmerz er helt pinlig dårlig Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg håper du ikke gjorde skam på slekten din, men istedenfor gav han en halvannen times leksjon om kosthold..? Edit: mitt 1000-de innlegg i DST Vet ikke helt om det er positivt, eller bare trist... Shiii, du tar meg snart igjen :o Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Bah. Hvor var det man kunne se den oversikten igjen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Trykk på antallet svar ved siden av tråden i forumoversikten 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Doofenschmitz 2054 War 1978 Mikkel™ 1234 Sir-Andy 1128 wingeer 1104 Kevlar 1045 Fredrik 1044 Diskutant 1002 Zeph 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå