Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo jenter i en god del større grad hemmet av genetikken, men ja ; visceral fett er ikke gunstig men jenter har større lagre av subkutant fettvev rundt hofte og mage blant annet er dette fettet hensiktsmessig for å beskytte fosteret, og det er derfor dere ser "tynnfeite" (elsker det utrykket" menn men med små legger,lår, rygg men gigantisk mage, menn via evolusjonen er jegere så man spekulerer i at fettet har blitt "strategisk" lagt visceralt for at man i minst større grad skulle bli hemmet av dette.

Fullførte akkurat dagens andre kopp kaffe (en med Q og en med Tine og uten tvil :

post-235098-0-16015600-1352542459_thumb.jpg

Endret av Dukien
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er jo jenter i en god del større grad hemmet av genetikken, men ja ; visceral fett er ikke gunstig men jenter har større lagre av subkutant fettvev rundt hofte og mage blant annet er dette fettet hensiktsmessig for å beskytte fosteret, og det er derfor dere ser "tynnfeite" (elsker det utrykket" menn men med små legger,lår, rygg men gigantisk mage, menn via evolusjonen er jegere så man spekulerer i at fettet har blitt "strategisk" lagt visceralt for at man i minst større grad skulle bli hemmet av dette.

Fullførte akkurat dagens andre kopp kaffe (en med Q og en med Tine og uten tvil :

Er liker Q best jeg også! Pluss at jeg mye heller gir pengene mine til "lille" Q-meieriene enn store Tine.

Ekte tattoos btw? Hvis det er det så er det noe av det råeste jeg har sett! :D

Lenke til kommentar

Btw, gratz så mye med både bestående eksamen i anatomi og fysiologi Thor i tillegg til en fortsatt vektnedgang, sistnevnte er imponerende og fortjener en liten hyllest synes jeg, da du har et press på deg selv ved å føre en "nett-blog" men det tydeligvis har motivert deg og sikkert inspirert andre. :)

Er liker Q best jeg også! Pluss at jeg mye heller gir pengene mine til "lille" Q-meieriene enn store Tine.

Ekte tattoos btw? Hvis det er det så er det noe av det råeste jeg har sett!

Haha, av en eller annen grunn så er det mange som tror armen min er fake, den er real og tusen takk, ville bare ha noe som skilte seg markant ut så hele armen fram til ryggen ble en hyllest til barndomen hvor jeg gamet, spiste meg tjukk på nugatti/loff og spilte fotball hele tiden. :) Og enig! Bedre å gi spenna sine til Q enn Tine.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Btw, gratz så mye med både bestående eksamen i anatomi og fysiologi Thor i tillegg til en fortsatt vektnedgang, sistnevnte er imponerende og fortjener en liten hyllest synes jeg, da du har et press på deg selv ved å føre en "nett-blog" men det tydeligvis har motivert deg og sikkert inspirert andre. :)

Takk kompis, betyr mykje når det kjem frå deg! :)

Er både for å holde kontroll på treninga, sjå framgang, bli motivert av andre brukere og for å motivere andre som kanskje slit med de samme :)

Lenke til kommentar

Donald Duck under pulten? :)

Lenke til kommentar

Finnes det ein "nederst" på den sida?

Som alle andre nettsider så har denne også en begrenset mengde innhold, så ja du vil nå bunnen til slutt. Morro å se hvordan kroppsidealet til personen bak denne bloggen åpenbart har forandret seg med tiden, (heldigvis mot det bedre). Et av de første bildene som ble lagt ut var dette:

tumblr_lhh2v71SSz1qhn9yzo1_1280.jpg

Også litt festlig å se at det var med et par norske jenter på den siden der og.

Lenke til kommentar

Problemet er vel det at "god og lubben" er blitt det vanlige. Alle som ikke har en fettprosent som best kan beskrives som "Melange" er tydeligvis sykelig tynn. Det er jo tross alt så tungvint å skulle trene og spise sunt for å bli "normal", da er det mye enklere å heller endre på hva definisjonen på "normal" er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ein litt skremmande kultur av og til. Godt trente personar som et sunt får kjeft for å vere for strenge, mens dei lubne får ros for å leve livet som dei vil.

McDonald's blir positivt, mens brokkoli blir negativt.

Det kan nok ha litt med gruppementaliteten å gjere. Fleirtalet er ikkje trent, så det er lettare å kritisere dei som er det. Mange gjer det sikkert òg grunna usikkerheit rundt eigen kropp. Som i dei fleste samanhengar er jenter ofte verst når det er snakk om psykisk mobbing og uthenging. Når dei samtidig gjerne er meir sårbare for sånt kan det få uheldige konsekvensar. Har lese om ein del sånt på Fitnessbloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...