Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med damer og låg feittprosent er at dei blir for tynne og definerte. Menn med meir muskelmasse ser betre ut sidan det ikkje er bein du ser. Damer er ikkje i nærleiken av å bygge like mykje muskelmasse. Låg feittprosent vil difor vise meir ribbein, magemusklar osv. I tillegg blir puppene veldig små. Struttande blodårer er ikkje så veldig turn on for min del.

Idealet i mine auge er jenter som er godt trent, men framleis har ein moderator feittprosent. Frå eit helsemessig aspekt er det sunnare for jenter å ha ein høgare feittprosent enn menn, grunna kjønnsforskjellane.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med damer og låg feittprosent er at dei blir for tynne og definerte. Menn med meir muskelmasse ser betre ut sidan det ikkje er bein du ser. Damer er ikkje i nærleiken av å bygge like mykje muskelmasse. Låg feittprosent vil difor vise meir ribbein, magemusklar osv. I tillegg blir puppene veldig små. Struttande blodårer er ikkje så veldig turn on for min del.

Idealet i mine auge er jenter som er godt trent, men framleis har ein moderator feittprosent. Frå eit helsemessig aspekt er det sunnare for jenter å ha ein høgare feittprosent enn menn, grunna kjønnsforskjellane.

Fortsatt, det er en del ved magepartiet som ikke stemmer helt for min del. Hun er for bred, rett og slett. Kan det være pga. obliques elns? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...