wingeer Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Og angående Q-melk vs. Tine. Kjøper kun førstnevnte etter at Tine valgte å kutte fettprosenten på sin helmelk ned til 3.5%. Nei, da velger jeg heller ordentlig melk fra Q. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 I min bok skal ikkje jenter vere muskuløse:) Veltrent jente i minbok er ala VS Angels, dei er perfekte. Spess Miranda Kerr! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Alle liker smågodt. Hva er det folk koser seg med på kvelden? En stor kjøttgryte? Nei, smågodt. It's not the size of the wave, it's the motion of the ocean. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sliter du å legge på deg masse for å vise jentene de massive gunsa? Fortvil ikke, for jenter er helt på trynet! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Poenget ditt er... Uanz, når vi er inne på temaet: http://bixx.tumblr.com/ Endret 10. november 2012 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 I min bok skal ikkje jenter vere muskuløse:) Veltrent jente i minbok er ala VS Angels, dei er perfekte. Spess Miranda Kerr! Jeg kan være enig i at det er kjekt å se på, men veltrent er feil ord. De/hun er jo tynnfeite. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 tynnfeite, ler så jævlig av det ordet. Fitnessbloggjenterinmyheartforever. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fin link patrick! Nesten så det sku blitt nye startsiden min. Motivasjon på boks. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Dame på G, bedre motivasjon for deff finnast ikkje (?)! 102,5kg and droppin 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Damer med sixpack er bare så turnoff da Hawt? Endret 10. november 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Problemet med trente damer er for låg feittprosent. Så lenge den er høg nok vil dei færraste klare å bygge nok masse til at det blir over the top. 4 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Problemet med trente damer er for låg feittprosent. Så lenge den er høg nok vil dei færraste klare å bygge nok masse til at det blir over the top. Hvordan forklarer du da dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kva er det eg skal forklare? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Javel egentlig ser jeg det nå, a har klart litt mere fett på beina. Har ikke helt tenkt over det sånn, men det ligger nok noe i det du sier. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sixpac på jenter er turnoff for min del iallefall...skal ha litt under hudsfett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Problemet med damer og låg feittprosent er at dei blir for tynne og definerte. Menn med meir muskelmasse ser betre ut sidan det ikkje er bein du ser. Damer er ikkje i nærleiken av å bygge like mykje muskelmasse. Låg feittprosent vil difor vise meir ribbein, magemusklar osv. I tillegg blir puppene veldig små. Struttande blodårer er ikkje så veldig turn on for min del. Idealet i mine auge er jenter som er godt trent, men framleis har ein moderator feittprosent. Frå eit helsemessig aspekt er det sunnare for jenter å ha ein høgare feittprosent enn menn, grunna kjønnsforskjellane. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 I min bok er damer som tar vare på kroppen sin drithot, uansett om målet deres er sixpack eller "skinnyfat". 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Problemet med damer og låg feittprosent er at dei blir for tynne og definerte. Menn med meir muskelmasse ser betre ut sidan det ikkje er bein du ser. Damer er ikkje i nærleiken av å bygge like mykje muskelmasse. Låg feittprosent vil difor vise meir ribbein, magemusklar osv. I tillegg blir puppene veldig små. Struttande blodårer er ikkje så veldig turn on for min del. Idealet i mine auge er jenter som er godt trent, men framleis har ein moderator feittprosent. Frå eit helsemessig aspekt er det sunnare for jenter å ha ein høgare feittprosent enn menn, grunna kjønnsforskjellane. Fortsatt, det er en del ved magepartiet som ikke stemmer helt for min del. Hun er for bred, rett og slett. Kan det være pga. obliques elns? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Poenget ditt er... Uanz, når vi er inne på temaet: http://bixx.tumblr.com/ Ææææ! Bilde nr 2 fra nederst, det i senga! Jeg tar en tur på toalettet, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå