Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å gå opp om sommeren er vel litt oppnedland?

 

Jeg blir med om vi tar vinterhalvåret, da skal jeg jobbe meg opp mot 100kg. ^^

6252125[/snapback]

 

Litt oppnedland er det vel, men jeg har dame så jeg gir en lang duvethva i hvordan jeg ser ut :whistle: Må prøve å nå 90 kg etter sommeren, så jeg kanskje kan begynne å kjøpe klær i L snart :hrm:

Lenke til kommentar
Er veldig skeptiskt til tilleggstoffer som protein og kreatin. Kan jeg få en bra kropp uten å bruke det?

6252355[/snapback]

Det går men du må spise veeeldig mye. Etterhvert som du blir stor å sterk, må du ha mer og mer protien, du må beregne deg på å bruke mye tid og penger på mat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er veldig skeptiskt til tilleggstoffer som protein og kreatin. Kan jeg få en bra kropp uten å bruke det?

6252355[/snapback]

Det går men du må spise veeeldig mye. Etterhvert som du blir stor å sterk, må du ha mer og mer protien, du må beregne deg på å bruke mye tid og penger på mat.

6252438[/snapback]

 

Tøv. Du må spise veldig riktig, ikke veldig mye. Selvsagt kan du få bra kropp uten å bruke det. Jeg jobber for tiden sammen med flere personer som driver idrett på svært høyt nivå, og kun en av dem bruker tilskudd og det i form av fettsyrer. Dette er folk som har studert idrett både i teori og praksis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er uansett forskjellige definisjoner på en bra kropp.  Hyrlen mener jo at alle som trener, men som ikke vil bli stor som en bb kaster bort tida  :tease: .

6252576[/snapback]

 

Mens jeg stiller meg uforstående til folk som trener uten å anvende styrken eller formene til noe.

Lenke til kommentar
Er veldig skeptiskt til tilleggstoffer som protein og kreatin. Kan jeg få en bra kropp uten å bruke det?

6252355[/snapback]

Det går men du må spise veeeldig mye. Etterhvert som du blir stor å sterk, må du ha mer og mer protien, du må beregne deg på å bruke mye tid og penger på mat.

6252438[/snapback]

 

Tøv. Du må spise veldig riktig, ikke veldig mye. Selvsagt kan du få bra kropp uten å bruke det. Jeg jobber for tiden sammen med flere personer som driver idrett på svært høyt nivå, og kun en av dem bruker tilskudd og det i form av fettsyrer. Dette er folk som har studert idrett både i teori og praksis.

6252562[/snapback]

Nå er jo definisjoner på bra kropp sikkert veldig ulik. Men jeg forstod det dit hen at han ville bygge muskler. Men ta f.eks Hyrlen, du blir ikke så stor uten å spise mye mat. :thumbup: Dette kan han sikkert bekrefte.

For å bygge muskler MÅ du ligge i kcal overskudd. Noe annet er bare tull å si. Jeg må spise mer og mer, desto mer jeg trener. Hvor mer muskler du har, jo desto høyere kcal forbruk har du, erego du må spise mer og mer.

Lenke til kommentar
Det er uansett forskjellige definisjoner på en bra kropp.  Hyrlen mener jo at alle som trener, men som ikke vil bli stor som en bb kaster bort tida  :tease: .

6252576[/snapback]

Jeg mener ikke at alle som trener burde bli stor som en BB, men hva er vitsen i og kaste bort tiden på et dyrt treningstudio hvis man ikke vil ha resultater? Så hvorfor ikke legge ut en tusenlapp i protein å få resultater du kanskje ville fått i løpet av et år, på to måneder? I tillegg er sannsynligheten større for at du vil slutte og trene hvis du ikke får resultater.

 

Mens jeg stiller meg uforstående til folk som trener uten å anvende styrken eller formene til noe.

bare for å forsvare meg selv, jeg jobber som bouncer og energimontør. Begge deler yrker man har bruk for litt styrke. I tillegg trekker jo muskler slike fine bimboer, med minimalt mellom ørene :)

Lenke til kommentar
Det er uansett forskjellige definisjoner på en bra kropp.  Hyrlen mener jo at alle som trener, men som ikke vil bli stor som en bb kaster bort tida  :tease: .

6252576[/snapback]

Jeg mener ikke at alle som trener burde bli stor som en BB, men hva er vitsen i og kaste bort tiden på et dyrt treningstudio hvis man ikke vil ha resultater? Så hvorfor ikke legge ut en tusenlapp i protein å få resultater du kanskje ville fått i løpet av et år, på to måneder? I tillegg er sannsynligheten større for at du vil slutte og trene hvis du ikke får resultater.

 

Mens jeg stiller meg uforstående til folk som trener uten å anvende styrken eller formene til noe.

bare for å forsvare meg selv, jeg jobber som bouncer og energimontør. Begge deler yrker man har bruk for litt styrke. I tillegg trekker jo muskler slike fine bimboer, med minimalt mellom ørene :)

6252772[/snapback]

 

Vil man ha fine bimboer kan man ta snarveien, nemlig å begynne å røyke. ;)

Lenke til kommentar
Vil man ha fine bimboer kan man ta snarveien, nemlig å begynne å røyke. ;)

6253292[/snapback]

Gudie

 

 

men nå har jeg fått en god del tips av den støste og mest veltrente på trenings studioet:

 

Mandag: bryst armer og skuldre. (lett knebøy "nede på ryggen")

 

onsdag: _LETT_ markløft uten belte og andre rygg øvelser, mage.

 

Lørdag: knebøy og dips.

 

 

Er det noe mentalt galt? noe han/jeg har misforstått?

Lenke til kommentar
Det er uansett forskjellige definisjoner på en bra kropp.  Hyrlen mener jo at alle som trener, men som ikke vil bli stor som en bb kaster bort tida  :tease: .

6252576[/snapback]

 

Mens jeg stiller meg uforstående til folk som trener uten å anvende styrken eller formene til noe.

6252654[/snapback]

For å sette det litt på spissen blir jo det samme som jeg skulle ha sagt at jeg stiller meg uforstående til folk som jogger uten å anvende det til noe.

Mange trener jo for å holde seg i form. Mange trener jo for de vil ha bedre kropp.

Og for en god del er det en hobby som blir en livsstil. Jeg synes det å trene med vekter er artig, og jeg stiller dette på lik linje med mine andre hobbyer.

Lenke til kommentar
Er veldig skeptiskt til tilleggstoffer som protein og kreatin. Kan jeg få en bra kropp uten å bruke det?

6252355[/snapback]

 

Forutsatt at du finner en annen måte å svelge unna 0,2% av din egen kroppsvekt i protein på ... Jeg har aldri sett noen som har oppnådd en fysikk de kan skrive hjem om uten en brukbar mengde protein.

Lenke til kommentar
Det er uansett forskjellige definisjoner på en bra kropp.  Hyrlen mener jo at alle som trener, men som ikke vil bli stor som en bb kaster bort tida  :tease: .

6252576[/snapback]

 

Mens jeg stiller meg uforstående til folk som trener uten å anvende styrken eller formene til noe.

6252654[/snapback]

Sier som Hyrlen; muskler er tiltrekkende for det motsatte kjønn, og en betydelig penisforlenger.

 

Jeg stiller meg uforstående til de som absolutt må vise frem kreftene sine hele tiden. De som slåss, alltid skal bære mer enn alle andre i forskjellige bærejobber og dugnader, etc. Og selv om man ikke har en fysisk jobb, betyr ikke det at man må være bælfeit eller bare skinn og bein. La folk få lov til å trene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...