Patrick123 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Den magen var da ikke så verst? Riktig nusselig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 For all del, hadde ikke sagt nei Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Disse damene e berre så sjukt deilige!!! Ang. trening: Syns det er utruleg deilig å ikkje telle kcal eller proteiner og heller ta det "sånn ca" på feelingen. Om eg veit eg spiste ein dag for lite, så spiser eg litt ekstra dagen etter. Så berre sjekke speil/vekt av og til for å sjekke resultater. BMR variera så mye på folk, samt at det finst såååå mange ulike formler/estimeringer, eg tviler på at 1/10 greier å ligge 500kcal over, selv med mest nøye kosthold. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Enig i at VS modellene er deilige som faen. Og angående bulk tar jeg det også på feelingen. Jeg spiser forholdsvis mye, og ser at jeg går opp i et fornuftig tempo. Flere som smaker forskjell på helmelk fra Q-meieriene og Tine? Jeg synes den fra Q smaker vesentlig bedre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg hadde en vond drøm i natt. Jeg drømte at jeg tok benkpress i smithmaskin. 5 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Haha. Hadde en god drøm helt til T-rex spiste opp vektene. ZMA fyrer virkelig opp til noen rare drømmer, mest mareritt, noen ganger bra. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Flere som smaker forskjell på helmelk fra Q-meieriene og Tine? Jeg synes den fra Q smaker vesentlig bedre. Serr! Artig at du spør om dette nå, nå drikker jeg H-melk kun når jeg er hjemme ifra studiene men pappa sendte meg for å kjøpe en kartong nå istad så jeg tok en Q og ikke Tine, nå bruker jeg melk kun i kaffen men ettermiddagskaffen smakte som en drøm med Q-melka, jeg bare var sikker på at jeg hadde sykt flaks med dose/ratio kaffe/melk men skal jammen meg blind-teste imorgen da det enda er noe av Tine varianten igjen. Endret 9. november 2012 av Dukien Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva som beviser at folk i denne tråden har helt feil syn på livet, de fire første svarene på bildet av den utsulta dama... 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Hva som beviser at folk i denne tråden har helt feil syn på livet, de fire første svarene på bildet av den utsulta dama... Nå hyller jo personer og kaller f.eks denne frøken her for grisesexy, er plenty av eksempler ifra media hvor sånne bilder blir hyllet, folk er annerledes vet du. Ikke alle har grønt som favorittfarge så om du er en "chubbychaser" så får du lov til det.Må elske holdningen : "Im fat, sexy and proud of it and its nothing you can do about it!" Endret 9. november 2012 av Dukien Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, men det er forskjell på direkte tynn og kvalross. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Så et bilde av dårlig kvalitet, sikkert tatt direkte etter trening hvor hun strammer inn og manipulerer bildet i tillegg hvor hun kanskje er dehydrert og sikkert mange andre faktorer som f.eks om hun skal "stille" til en fasion-event betyr at folk her har "helt feil syn på livet" Rimelig drastisk konklusjon du kommer med, hun ene er plutselig "utsultet" og hun andre er igjen " kvalross" Noen blir aldri fornøyde gitt. Endret 9. november 2012 av Dukien 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Problemet med dagens samfunn er at "god og lubben" (les: litt overvektig) er blitt normalen og alle som ikke har valker er stygg, utsultet og stygg. Jeg vil bare ha tjukke damer, det gjør meg til en god person! Se på meg, da! Se hvor snill og god jeg er! Jeg bryr meg ikke utseende, jeg vil ha personlighet! Derfor er jeg bedre enn alle dere! Men se på meg, da... jeg er så snill... 3 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Og det er også forskjellig hva slags jenter man liker. Er en like subjektiv mening som om man foretrekker tomat eller agurk og er strengt tatt nærmest umulig å ha en objektiv eller på noen måte skikkelig diskusjon rundt uavhengig av om det helsemessig er sunt eller ikke. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Når jeg holder meg i god form må jeg kunne forvente at jenta gjør det også om hun vil ha seg noe godt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det eneste smågodtet hun skal kose seg med er meg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er størst Patrick, så jeg vinner Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 En pakke saltstenger gjør samme nytten, Patrick. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 En pakke saltstenger gjør samme nytten, Patrick. Haha. Ser vi Patrick på bulk etter all mobbinga snart? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Og det er også forskjellig hva slags jenter man liker. Er en like subjektiv mening som om man foretrekker tomat eller agurk og er strengt tatt nærmest umulig å ha en objektiv eller på noen måte skikkelig diskusjon rundt uavhengig av om det helsemessig er sunt eller ikke. Objektiv meining kan vere at overvektig (selv om det er ikkje sååå mye det er snakk om), er usunt/helsefarlig. Så det er normalt og naturlig at mennesker foretrekker dei sunne, veltrente. Resten blir avvik frå det normale, fetish, homofile osv osv Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nå kan det vel diskuteres hvorvidt Victoria's Secret-modellene er veltrente, da ... Ja, de er veldig tynne. Tynn er ikke det samme som veltrent i min bok, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå