Notatblokk Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvordan har det seg at ALLE i sånne promovideoer og f. eks musikkvideoer er slanke og veldig pene? Hmmm? Er det bare meg som har fått feil beskjed og fremdeles går til de stedene der normalt utseende mennesker er? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvordan har det seg at ALLE i sånne promovideoer og f. eks musikkvideoer er slanke og veldig pene? Hmmm? Er det bare meg som har fått feil beskjed og fremdeles går til de stedene der normalt utseende mennesker er? Du finner meg i Ålesund! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har bra øvelse får og få mer "peak" på bicepsen? Jeg har så lange armer... Om du curler i bøy-raket, så får du peak i biceps! Da må du ta veldig lave vekter og gjere det rundt 1 time. Det er nesten scientific fact at det fungerer! Spør alle bros på gymmen! 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg svei av meg halve tommelen i mai, jeg dro alle draøvelser med reimer og brukte en sådann klemmeball for ikke å miste grepsstyrke. Jeg trødde over i ei ur i fjellet i høst, jeg trente beina i racks som leg extensions osv... Fantasi kaller man det, jeg mener seff ikke at man skal trene med en skade men det er påtagelig mange som skader seg og som da "ikke kan trene" Jeg blir og lei av å trene iblant og har til tider vurdert å bare drite i å trene. Men når man kommer seg på gymmen og har vekter å være sint på går det fort over. Jeg gjorde et eller annet med ryggen i mai. 3 dager etterpå var jeg på trening. Tok det ikke seriøst før i august når det ikke ville gi seg og jeg hadde satt nye perser i frontbøy. I retrospekt skjønner jeg at det hadde vært bedre om jeg tok det seriøst med en gang istedenfor å pushe på det, så det er ikke det at jeg ikke har prøvd. Enkelte skader går det an å trene rundt, andre ikke. Skjønner heller ikke hvorfor du er motstander av skadeforebygging eller fysioterapi. Enig i det siste der. Jernterapi er den beste terapien som finnes. Da er det spesielt kjipt når man får forbud fra å løfte en stund. Tro meg, jeg har lyst. Lengter så sykt etter å være sliten. Endret 8. november 2012 av wingeer 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Du forstår ikke... Om man ikke kan trene bein så trener man overkropp. Om man ikke kan trene rygg trener man bryst osv... Det er ALLTID noe man kan gjøre. Støtteøvelser, isolasjonsøvelser (ja det er direkte relatert til styrkeløft etc) o.s.v. Det eneste jeg kan tenke meg er om man får anfall relatert til kronisk sykdom eller sykdom så alvorlig at det vil være skadelig. Alt annet er unnskyldninger... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Joda, men støtteøvelser og sånn gjør jeg jo. Sykler gjør jeg også. Er ikke slik at jeg ikke trener, er bare slik at jeg ikke får trent slik jeg helst vil trene. Ellers enig. Det er ikke vits i å legge seg ned å gi opp. Misforstod nok litt med tanke på trening vs løfting, ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg så "sixpackshortcuts", så gadd jeg ikke se mer..... 3 Lenke til kommentar
sjuur Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) noen som kjapt kan svare, når man kjøper proteinpulver på nettet, følger det med en slik shakeflaske og? Eller er det noe man må kjøpe utenom (mener slik som på bilde) http://www.google.no...r:12,s:20,i:164 Endret 8. november 2012 av sjuur Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvordan har det seg at ALLE i sånne promovideoer og f. eks musikkvideoer er slanke og veldig pene? Hmmm? Er det bare meg som har fått feil beskjed og fremdeles går til de stedene der normalt utseende mennesker er? Lek du kan ha på vors: skru på tomorrowland-aftervideo fra et av årene - å drikk hver gang det kommer en feit eller veldig uattraktiv person inn i bildet. Du kommer til å bli overrasket 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 er det ikke et krav at folk som jobber på XXL, G-Sport, osv. har litt kunnskap om trening, utstyr og sånt? Gawd! Nei, det er faktisk ingen krav overhodet. Jeg har søkt på slike jobber flere ganger, da jeg har mer enn snittet peiling på feks. fotballutstyr. Hver gang har jeg kommet til en såkalt "idol-audition", der di som imponerer mest går videre. Det er helt sykt at denne framgangsmåten er lovlig, da det ikke har noe å si for hvilke kvaliteter denne personen har. Jeg har flere store personlige gevinster å vise til, som har gitt meg jobbtilbud bare når jeg nevner det i et intervju, men dette er visstnok ikke godt nok i sportsbransjen. @Anews: Haha! så du vil reise til chubbyland *kremt* tomorrowland Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Merker det godt på XXL her. De har ikke peiling bortsett fra at de er sikre på at "du må teste pronasjon" og "Jo mer demping, jo bedre". Kan kanskje ha noe med at 9 av 10 ansatte der er platinablond med sprettrumpe Og hvorfor er tights arbeidsantrekket deres? Jeg klager ikke, bare spør. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 @Anews: Haha! så du vil reise til chubbyland *kremt* tomorrowland Over hodet ikke, reise på rave-ferie står ganske langt nede på listen Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 noen som kjapt kan svare, når man kjøper proteinpulver på nettet, følger det med en slik shakeflaske og? Eller er det noe man må kjøpe utenom (mener slik som på bilde) http://www.google.no...r:12,s:20,i:164 Som oftest gjør det ikke det, men det finnes blant annet noen sider (gymgrossisten f.eks.) som har tilbud hvis du kjøper for over X kr så får du med en gratis. Hvis det ikke står at det følger en med, så gjør det nok ikke det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Som oftest gjør det ikke det, men det finnes blant annet noen sider (gymgrossisten f.eks.) som har tilbud hvis du kjøper for over X kr så får du med en gratis. Hvis det ikke står at det følger en med, så gjør det nok ikke det. Skriv følgende i kommentarfeltet: Sleng gjerne med "butikknavn"effekter, shakere tas imot med takk. Mvh "ditt navn" Jeg har fått med shakere de gangene jeg har spurt etter det. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har tips til motivasjon for trening (og ikke minst, kosthold) i hverdagen? Merker at av og til trenger jeg det lille sparket i ræva for å ta dørstokkmila. Tenker da på tips som for eksempel å henge opp bilde av seg selv/andre i god/dårlig form på kjøleskapet. Enkle ting man kan si til seg selv for å ha litt disiplin. Endre bakgrunnen på PCen til noe for eksempel? Rutiner man kan ha. Jobber med å bli mer selvdisiplinert, og planlegge mer. Kanskje aller mest på kostholdet, da det er der jeg har mest å gå på. Er blitt relativt flink, men kan alltids bli bedre. Og en annen ting. Hørt noen som har brukt lydbøker/apps og hørt på de med headset mens de sover. Litt sånn pep-talk/hyptnotisering for underbevisstheten, som hjernen fanger opp. Noen bruker det for å slutte å røyke, for å få bedre selvtillit, bli mer disiplinert. Er dette ren placebo (telles vel det også) eller har det en reell effekt? Tar hjernen opp noe informasjon mens man sover? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 For folk som ikke trener regelmessig tror jeg det er lurt å alliere seg med noen du kjenner som allerede er aktive. Få dem til å ta deg med på trening om de vil det. Når du blir komfortabel med det vil det bli enklere å gjøre dette på egenhånd. Jeg tror det kan føles litt overveldende for noen å komme inn på et nytt senter helt alene. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) I starten var det for min del mangel på fornuftige hobbyer (foruten ønsket om å bli sterkere, så klart). Nå som jeg etter hvert har begynt å bli sterkere, er det resultatene som driver meg; setter meg delmål som jeg etter hvert når, og det gir i alle fall MEG den nødvendige motivasjonen. Følelsen av å løfte en vekt som for noen mnd siden virket umulig er meget tilfredsstillende, og gjør at jeg gleder meg til neste gang! Heller ikke helt feil når de utseendemessige resultatene kommer og atpåtil blir lagt merke til av andre. Kanskje ikke helt det du spør om, men foreløpig er det det som har hjulpet meg. Kjenner flere som bruker å henge opp bilder, slik du nevner. Da gjerne av den kroppen de streber for. Edit: Og det Akse sier er også veldig greit. Dersom en selv ikke er så god til å pushe, er det greit med noen andre som kan motivere deg. Kanskje i form av litt intern konkurranse? Endret 8. november 2012 av janovi Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det hjelper å fryde seg over alle på treningssenteret som sliter med de vektene du tar lett som ingenting. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå