Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blåhval bol. uansett, nokk spøking. 10kg er umulig, bare gi opp.

 

tren aktivt, spis MASSE!. hvor mye du går opp vil tiden vise. men avskrekkelig mye blir det ikke

6246773[/snapback]

Det går an å legge på seg 10 kg ila sommeren, men da blir du halvfeit. Prøv å legge på deg 5 kg, kanskje 2-3 av dem er muskler, og resten fett som du kan ha som "buffer" til høsten når du for alvor skal bygge muskler. Når jeg ser vekten din i forhold til høyden, virker det som om du trenger det.

 

Wh1te: jeg så det ikke, men det kan jo ha noe med posingen å gjøre. Uansett er det vanlig å være skeiv, ingen som gidder å trene høyresiden mindre bare fordi venstresiden sliter. Tar en stund å gjøre noe med det, dessverre.

Lenke til kommentar
blåhval bol. uansett, nokk spøking. 10kg er umulig, bare gi opp.

 

tren aktivt, spis MASSE!. hvor mye du går opp vil tiden vise. men avskrekkelig mye blir det ikke

6246773[/snapback]

Det går an å legge på seg 10 kg ila sommeren, men da blir du halvfeit. Prøv å legge på deg 5 kg, kanskje 2-3 av dem er muskler, og resten fett som du kan ha som "buffer" til høsten når du for alvor skal bygge muskler. Når jeg ser vekten din i forhold til høyden, virker det som om du trenger det.

 

Wh1te: jeg så det ikke, men det kan jo ha noe med posingen å gjøre. Uansett er det vanlig å være skeiv, ingen som gidder å trene høyresiden mindre bare fordi venstresiden sliter. Tar en stund å gjøre noe med det, dessverre.

6248103[/snapback]

10kg muskler mente jeg da vuttu

Lenke til kommentar

Jenter, da er det klart!

Jeg kan herved begyne å trene ordentlig igjen! Skaden er bra igjen, noe som virkelig var på tide!

 

Da blir det trening som fan, lengter etter pump, lengter etter å sovne i bobblebadet etter trening pga utmattelse, lengter etter å ikke kunne løfte armene etter trening ^^

Lenke til kommentar
blåhval bol. uansett, nokk spøking. 10kg er umulig, bare gi opp.

 

tren aktivt, spis MASSE!. hvor mye du går opp vil tiden vise. men avskrekkelig mye blir det ikke

6246773[/snapback]

Det går an å legge på seg 10 kg ila sommeren, men da blir du halvfeit. Prøv å legge på deg 5 kg, kanskje 2-3 av dem er muskler, og resten fett som du kan ha som "buffer" til høsten når du for alvor skal bygge muskler. Når jeg ser vekten din i forhold til høyden, virker det som om du trenger det.

6248103[/snapback]

 

Tenkte kanskje ta noen før/etter bilder.. Har tidligere hatt problemer med undervekt og gått et par år på "diet" fra legen.

 

Ble forresten "Muscle Juice", sånn blanding av proteiner og karbohydrater. Så får vi se hvor bra det blir :)

Lenke til kommentar
Hyrlen: Vet ikke om noen har nevnt det, men du er ganske skeiv. Høyresiden din er kraftigere.

6247709[/snapback]

Hehe er faktisk motsatt. Venstre siden er størst, men siden jeg holder mobilen med venstre klarer jeg ikke fremme den skuldra. Å det av ryggen kommer ganske enkelt av måten jeg må ta bildet på.

 

Skal få en kompis til å ta skikkelige bilder så det er lettere og se symmetrien som egentlig er ganske bra :)

Lenke til kommentar
Bli med på en konkurranse da, om å gjøre å gå opp mest i løpet av sommeren, si fra 1. juli til 1. september? Det hadde ihvertfall hjulpet på motivasjonen min  :fun:

6249998[/snapback]

Å gå opp om sommeren er vel litt oppnedland?

 

Jeg blir med om vi tar vinterhalvåret, da skal jeg jobbe meg opp mot 100kg. ^^

Lenke til kommentar

Hei! Har veldig lyst å begynne å trene med det formål å få litt muskelmasse.

Er 180 cm og 70 kg, driter i selve vekta, vil bare ha mer muskler.

Hvordan er det lurt å begynne? Bør jeg ta proteiner osv.?

 

btw, hvor mye koster det å gå på treningsstudio?

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...