AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tenk benk, eller mer relevant for deg: biceps-curl. Du curler nesten helt opp, og du går nesten helt ned. Ikke langt nok ned til at du mister spennet i bicepsen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Unnskyld, men jeg forstår ikke helt innlegget ditt. Mener du at fagerli løfter 95% av max arbeidssett eller fullfører 95% (ala kvartbøy) i en øvelse? Isåfall er jo okklusjon et ålreit alternativ i forhold til det første, med tanke på at man løfter 70-80% av sitt vanlige arbeidssett, ergo man reduserer belastning på ledd og sener. Måtte tenke meg om to ganger selv, men regner med han mener at man kutter litt av bevegelsen i hver ende så man konstant holder spennet i muskelen i. En videreutvikling av dette er jo kortreps, hvor man kutter enda mer av bevegelsesbanen. Endret 5. november 2012 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tenk benk, eller mer relevant for deg: biceps-curl. Du curler nesten helt opp, og du går nesten helt ned. Ikke langt nok ned til at du mister spennet i bicepsen LoL, er curl mer relevant enn benk for MEG? Men ellers, bra illustrert @Sir-Andy: Aha, I see! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Beklager mine tvetydigheter. Mener slik dere tolket det sist her, man løfter stanga i benkpress opp og stopper 1-2cm før toppen så man ikke hviler på "skjelettet" Det er bare en metode man kan bruke oppå andre metoder som myoreps ol. Det er ikke noe å hente hele ut uansett, men styrkeløftere må helt ut for å få det godkjent. For eks her om man leser fra Nå kommer noe av det viktigste når du skal trene med Myo-reps: Hold spennet på muskelen! Du har kanskje hørt om okklusjons-effekten eller Kaatsu? Det er studier som viser at ved å stenge blodtilførselen på kunstig vis med en blodtrykksmansjett, så vil lette vekter helt ned mot 10-30% av din 1 rep maks, gi muskelvekst som er høyere enn med tunge vekter. osv og Før du går til anskaffelse av en blodtrykksmansjett som du surrer rundt halsen for maks hjerne-vekst sånn at du skal bli like smart som meg…så kan jeg fortelle deg hvordan du etterligner denne effekten uten hjelpemidler. http://myrevolution....-borge-fagerli/ Endret 5. november 2012 av War 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Før du går til anskaffelse av en blodtrykksmansjett som du surrer rundt halsen for maks hjerne-vekst sånn at du skal bli like smart som meg…så kan jeg fortelle deg hvordan du etterligner denne effekten uten hjelpemidler. Haha. Må si jeg henger meg på Børge her. Synes okklusjon virker litt ... vågalt, i mangel på bedre ord. Jeg liker å ha blodsirkulasjon i musklene mine. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Ha ha HA HA http://www.side2.no/...icle3505828.ece 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Folk er rare... Ser for meg at rehabiliteringen på alle di operasjonene er mye verre enn å gå til en gym å løfte litt vekter, for å få en slik "fantastisk" kropp. @wingeer: Jeg leser meningen til fagerli at han ser på det som et positivt hjelpemiddel, ihvertfall i det War siterer !? Endret 5. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 LoL, er curl mer relevant enn benk for MEG? Men ellers, bra illustrert Du trenger større guns ikke pecs Neida, var egentlig en spøk. Men samme går for benk. Prøv å benk så mye du gjør med like mange reps om du ikke låser ut på toppen. I DARE YOU! Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Meny hadde 70% rabatt på pultost, så jeg kjøpte meg to pakker - selv om det er tidenes proteinbombe så blir jeg stadig sjokkert over at det direkte _stinker_ FJØS, for en lukt! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Meny hadde 70% rabatt på pultost, så jeg kjøpte meg to pakker - selv om det er tidenes proteinbombe så blir jeg stadig sjokkert over at det direkte _stinker_ FJØS, for en lukt! Haha! Hvordan skal du trykke det i deg? @wingeer: Jeg leser meningen til fagerli at han ser på det som et positivt hjelpemiddel, ihvertfall i det War siterer !? Den delen jeg siterer skriver han jo hvordan man kan etterligne effekten uten hjelpemidler (wraps, o.l.). Ser for meg at det er "tryggere". Ha ha HA HA http://www.side2.no/...icle3505828.ece Prioriteringer, as. For 600000NOK skulle jeg hatt det stilig. Jeg hadde egentlig ikke betalt noe for å se slik ut. Det er faktisk ikke store nok beløp jeg kunne fått for å se slik ut heller. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Du trenger større guns ikke pecs Neida, var egentlig en spøk. Men samme går for benk. Prøv å benk så mye du gjør med like mange reps om du ikke låser ut på toppen. I DARE YOU! Jeg fattet at du kødda Dog, er det en ganske kjedelig challenge, da jeg så å si aldri låser på toppen @Wingeer: ahaaaa Doh. Endret 5. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ble litt nysgjerrig på åssen det smaker da det visstnok er normalt i "norsk kosthold" blant eldre, i tillegg så er jeg jo "annen-generasjons" nordmann så når det først kostet 10 kr for 60gram/200g i en boks så tenkte jeg "why not?" Smakte jo greit nok på brødskiven da. (om du fjerner fjøs-lukten) Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hvordan er det best å benke for pecs. Med incline eller helt flatt, eller kan man gjøre noe annet enn benk. ? For best styrke er det benkpress. Den tillater deg flest kg, bedre spenn. Benkpress is the shit! Push ups, skråbenk/hantler kan du kjøre siden av, om det blir nødvendig. Endret 5. november 2012 av joakimz Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva er det hun egentlig prøver på? Utfall med stanga over hodet? Hmm ... Er det ikke støt da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Bilde: Prøvde gjøre til et morsomt fjes, max fail der. Jeg har bare akkurat fått igjen pusten, så bildet var jo morsomt nok, selv om det kanskje ikke var på den måten du ønsket. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Studenttorget.no har nå inngått en avtale med 25% rabatt på proteinfabrikken Link Har ingen penger, så her er en kode hvis noen vil ha: 455565 Endret 5. november 2012 av mushi 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Meny hadde 70% rabatt på pultost, så jeg kjøpte meg to pakker - selv om det er tidenes proteinbombe så blir jeg stadig sjokkert over at det direkte _stinker_ FJØS, for en lukt! Ikke rart, det er jo pult ost 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er det ikke støt da? Da burde noen lære henne teknikk, for den var ikke pen. Er ikke langt unna rødt løft det der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er nok ikke støt nei. Tipper det er som en sa utfall med strake hender, sikkert for å få stram og pen overkropp i samme slengen 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er nok mange som vil støte henne. "If you what i mean?" Hun var faktisk i ett porrblad for noen år siden, hun var lekrere da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå