LasH Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvor trener du? If you don't mind me asking:). Lenke til kommentar
aomt Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dokke kunne ikkje vert meir pervers. 2 dager og 2 sider kun med komments ang. hennes rompe! Eg inderlig hoper ho leser ikkje denne tråden! :DD 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det er jo ikke perverst, for min del er det kun det å sette pris på en fantastisk rumpe. Hun burde være stolt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Treningsprogram med tre styrkedager i kaloriunderskudd hvor man har tid til litt kardio på slutten av økten - go! Flørtet litt med tanken med et underkropp/dra/dytt-program, men så fikk jeg plutselig lyst til å gå tilbake til den gode gamle Madcow. Starting Strength har jeg heller aldri prøvd. Volumet virker såpass lite at det burde være greit å kombinere med kardio. Fokuset på styrkeløft gjør vel også slik at det er mulig å håpe på at man kan beholde litt av styrken gjennom vinteren. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Starting Strength har jeg heller aldri prøvd. Volumet virker såpass lite at det burde være greit å kombinere med kardio. Fokuset på styrkeløft gjør vel også slik at det er mulig å håpe på at man kan beholde litt av styrken gjennom vinteren. Uten tvil. gogo. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Høyrep baseøvelser gutta. Det er der det ligger gains! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det. Har prøvd PF sin mikroniserte creatin monohydrat, den funka ikke særlig bra på meg. De fleste sier CreaPure er tingen å gå for. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det. Det er ikke så mye å høre om det egentlig. kan være grei pga kapselform men betrakt det som kreatin. Det er reklamestunt pga mono fungerer utmerket og man tjener ikke penger på det. Da svartmalte man mono for å så lage disse nye som viser seg æ være bare tull. De sier også at man holder mindre vann/ pløsete i ansikt ol, det er pga i 2 kapsler får man i seg 4g kreratin og med mindre kreatin tar man ikke for stor dose og da holder man ikke vann. Blir som å si at man får mindre vondt av å slå løsere.. Mono er best og creapure er renest. Endret 1. november 2012 av War Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er nesten tom for kreatin her i huset også, er denne det har gått i: Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Japp. Den er billig og bra den der! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har? Hvorfor tar du 1 scoop når det står 4/5 på pakken? Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har? Hvorfor tar du 1 scoop når det står 4/5 på pakken? Er det de fleste har sagt at det holder med 1 pr dag, 4-5 pr dag om du skal ''loade'' kreatinen. Er det nødvendig med 4-5? Endret 2. november 2012 av _Pioneer_ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har? Hvorfor tar du 1 scoop når det står 4/5 på pakken? Er det de fleste har sagt at det holder med 1, 4-5 om du skal ''loade'' kreatinen. Er det nødvendig med 4-5 stk? Nei, 5-10g per dag holder. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Var det jeg trodde. Er det slik at man skal bruke det i 1 måned, så uten 1 måned fordi kroppen begynner å bli vandt med kreatinen? Endret 2. november 2012 av _Pioneer_ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Var det jeg trodde. Er det slik at man skal bruke det i 1 måned, så uten 1 måned fordi kroppen begynner å bli vandt med kreatinen? Jeg har hørt om flere som har brukt det hver dag i flere år uten problemer, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Var det jeg trodde. Er det slik at man skal bruke det i 1 måned, så uten 1 måned fordi kroppen begynner å bli vandt med kreatinen? Jeg har hørt om flere som har brukt det hver dag i flere år uten problemer, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Da er det vel bare å bestille inn Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Andre som bruker programmet Rippetoe's SS? Er trening av flere muskelgrupper OK som nybegynner? De fleste jeg har trent med kjører 2 muskelgrupper dagen, mens jeg gjerne begynner med pull ups, benk, rows så biceps øvelse. Noe variert opplegg, men er jo det SS går ut på? Vil gjerne legge på noen øvelser her. Pull down, Cable chest press liker jeg godt, Chest press maskin, Low row etc. Har kjørt litt Chest press hvor jeg får kjørt skuldre å triceps, har hatt meget gode resultater av det. Går det greit å legge disse øvelsene til SS? Føler ikke jeg får pushet meg nok bare med SS opplegget. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det. Lite vits å bruke penger på det. Kreatin som de har tilegna fancy navn og egenskaper. Gjør samme nytta med kreatin monohydrat. CreaPure er et kvalitetsstempel/renhetsgaranti for kreatin, så se etter det når du skal velge. Du kan risikere å få med mye rart i de billige kinavariantene. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Så er lageret for kreatin-fosfat i muskulatur nok til å holde ut 1-2 sek, men hva kan jeg si? Alle monner drar. DONE med eksamen, bare en igjen dette høstsemesteret, feire med knallhard skuldertrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå