bIsk0p Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) http://youtu.be/uO_jfEk-adw Endret 31. oktober 2012 av bIsk0p 9 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Våkner oftere med et spett i bokseren med ZMA Da kan du overraske dama med god morgen-sex mens hun sover. *crossfit-jente* Så den. Imponert. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg til å legge meg nå, for jeg sover særdeles merkbart bedre med ZMA... Når du sier du sover bedre, betyr det at du sovner fortere, sover tyngre, er mer opplagt om morningen, eller en annen grunn? En kombinasjon av disse, kanskje? Vanskelig å forklare, kan si det som at jeg sover tyngre men lettere og våkner opp mye mer opplagt enn ellers. Drømmer ikke rare drømmer heller som man hører at ZMA kan forårsake. Det tror jeg forøvrig er en fjortismyte for å gjøre tilskuddet kult. Ja også tror jeg det maksimerer egenproduksjonen av testosteron. Våkner oftere med et spett i bokseren med ZMA Akuratt drømmedelen trodde ikke jeg på heller før jeg prøvde ZMA. Jeg husker definitivt drømmene mine oftere nå enn før jeg begynte med ZMA. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg husker også drømmene bedre, men det setter jeg i sammenheng med økt søvnkvalitet. Ingen andre drømmer nå enn før. Hun berta i videoen var sterk, men det er crossfit og rompa var jo HUGE :o Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Sprek dame! Og så mye gøy de har på crossfit Bergen, jeg er misunnelig på ringer og tau og bumperplates Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 All respekt. Men sjekk de crazy muscle upsa, haha, kipping ftl. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 *video* Skal man dømme strengt så er faktisk ikke støtet på 55kg godkjent ... Pirke, pirke. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hun har gjort endel kipping i sin tid, for det hadde hun dreisen på.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kipping er en stor del av crossfit. Det går på prinsippet av total brukt energi, ikke hvilke muskler man belaster. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Slanking med andre ord? 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Slanking med andre ord? QFT Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er hu turner fra før eller. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg til å legge meg nå, for jeg sover særdeles merkbart bedre med ZMA... Når du sier du sover bedre, betyr det at du sovner fortere, sover tyngre, er mer opplagt om morningen, eller en annen grunn? En kombinasjon av disse, kanskje? Vanskelig å forklare, kan si det som at jeg sover tyngre men lettere og våkner opp mye mer opplagt enn ellers. Drømmer ikke rare drømmer heller som man hører at ZMA kan forårsake. Det tror jeg forøvrig er en fjortismyte for å gjøre tilskuddet kult. Ja også tror jeg det maksimerer egenproduksjonen av testosteron. Våkner oftere med et spett i bokseren med ZMA Akuratt drømmedelen trodde ikke jeg på heller før jeg prøvde ZMA. Jeg husker definitivt drømmene mine oftere nå enn før jeg begynte med ZMA. Merker det selv, våkner mye mer uthvilt om morningen noe som er nydelig! Drømme messig tror jeg det kommer at man er i Rem syklusen lengre (dypere søvn pga. magnesium mener jeg) og dermed drømmer man rett og slett mer Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hun ser ut som hun har drevet med turn tidligere mtp. arabern på slutten og hvor myk hun er i kippingen . Hallo, dere kan ikke ta fra henne noe ære, jeg skulle likt å se halvparten av dere gjøre det hun gjør med tilsvarende vekt . 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Rimelig ivirg hvis jeg skulle hold på med nesten 60kg KB... Kunne umulig vært godt for ryggen eller kroppen generelt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Faen for en rumpe. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Drømmedama, og akkurat passe sterk, (kunne aldri vært med ei som var sterkere enn meg ;p ) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Samme her. Forever alone. 6 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er det noe jeg driter i så er det hvor sterk en eventuell kjæreste er. Så lenge hun er slank er det supert. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Personlighet er viktigst! hahahahahahahaha 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå