AnewZ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg holder på nå, ganske interessant. Nå studerer jo du sånt, så en del av tingene vet du nok allerede. Men tror nok du kan få glede av boken for det. Men er nok et par karer her inne som hadde fått seg en del mer aha-opplevelser enn deg Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Vær så snill, bruk litt flere punktumer og komma-tegn. Siden du først skal være grammar nazi; "kommategn". Eventuelt kun "komma" (intetkjønn ubestemt flertall: ingen endelse). Men jeg er helt enig. 8 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Den er fantastisk, Goldacre er en svært begavet skribent. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Vær så snill, bruk litt flere punktumer og komma-tegn. Siden du først skal være grammar nazi; "kommategn". Eventuelt kun "komma" (intetkjønn ubestemt flertall: ingen endelse). Men jeg er helt enig. Det er ikke meningen å være pirkete. Man må ikke skrive perfekt, men når teksten blir usammenhengende og vanskelig å tyde, spesielt i sammenheng med diverse fagtermer, og dette går igjen i samtlige av innleggene til en bruker, da tillater jeg meg å si ifra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Siden du først skal være grammar nazi; "kommategn". Det er lov å bruke bindestrek, da.. Uten at jeg skal dra den diskusjonen så langt. Jeg tok markløft for første gang på to dager i dag. Deilig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Første gang på to dager? Damn, du trener ofte 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Trenar du mark kvar dag? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Da var vinteren offisielt her og da starter innendørssesongen for min del... alltid like trist å tenke på at jeg må tilbringe ca. 6 måneder med å stirre inn i en hvit vegg mens jeg løper på mølla. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 30. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2012 Du bør prise deg lykkelig. Andre pinnedyr må stirre på innsiden av et terrarium hele livet. 11 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 kan du ikke jogge/løpe rundt innendørsbane ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Trenar du mark kvar dag? I utgangspunktet ikke. Men når jeg hadde en økt der jeg ikke fikk til noe som helst fordi jeg bare var trøtt og lei, tar jeg hele økten på ny. Samme vekter and shiet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) kan du ikke jogge/løpe rundt innendørsbane ? Det går ikke fordi man snubler ikke akkurat over dem. Endret 30. oktober 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har noen erfaringer med å slutte med ZMA etter en stund (typ 1 år)? Gikk tom for en uke siden eller så og venter på påfyll. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg går rundt litt svimmel og jeg leste noe om at lite magnesium kunne henge sammen med svimmelhet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har selv akkurat henta en pakke med no godis fra Norkost, inkludert ZMA som jeg ikke har hatt i hus siden juni. Gleder meg til å legge meg nå, for jeg sover særdeles merkbart bedre med ZMA... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Gleder meg til å legge meg nå, for jeg sover særdeles merkbart bedre med ZMA... Når du sier du sover bedre, betyr det at du sovner fortere, sover tyngre, er mer opplagt om morningen, eller en annen grunn? En kombinasjon av disse, kanskje? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ^Også interessert i det. Ville ikke hatt noe i mot bedre søvn jeg heller, selv om den alt er ganske så brukbar. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har en halv boks med ZMA stående, men jeg kan ikke si at jeg merker forskjell. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Har vært i Spania ei uke nå, allt for mye pils og ingen trening MEN det koster 10kr for 12 egg her Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Har vært i Spania ei uke nå, allt for mye pils og ingen trening MEN det koster 10kr for 12 egg her Kjøp 1200 egg. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Gleder meg til å legge meg nå, for jeg sover særdeles merkbart bedre med ZMA... Når du sier du sover bedre, betyr det at du sovner fortere, sover tyngre, er mer opplagt om morningen, eller en annen grunn? En kombinasjon av disse, kanskje? Vanskelig å forklare, kan si det som at jeg sover tyngre men lettere og våkner opp mye mer opplagt enn ellers. Drømmer ikke rare drømmer heller som man hører at ZMA kan forårsake. Det tror jeg forøvrig er en fjortismyte for å gjøre tilskuddet kult. Ja også tror jeg det maksimerer egenproduksjonen av testosteron. Våkner oftere med et spett i bokseren med ZMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå