Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjansen for at det kan skje i Norge er minimalt da både svin og fjærkre blir tatt jevnlige stikkprøver av, da det norske Mattilsynet til tross for mye rart i media har et utrolig strengt retningslinje rundt dette.

F.eks er risikoen fra salmoeida økt om du sluker et par råe egg fra Sverige enn ifra Norge.

 

Edit: Dog et paradoks at man er redd for å havne i en katabolsk fase når man drar på fylla når etanol i seg selv gir en økning av katabolske hormoner. Men fylletankegangen er ikke akkurat

snevert men medalje for å klare å trykke i seg 600g rått kjøtt allikevel tarmene dine er jeg sikker på har jobbet knallhardt i løpet av natten. :)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Morsom episode på halloweenparty i går:

Sto bare å slappa av, så kjem det ein random kar bort til meg. Er utkledd som soldat, og han spør;

- "Halla, har du vært spesial soldat tidligere eller?"

- "Ehh..nei, har nok ikkje det"

- "Ånei, du var bare så jævla svær!"

 

Så begynna han å tafse på armane mine.

Made my night!

 

Hadde han en indianer og en bygningsarbeider i hælene også, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom episode på halloweenparty i går:

Sto bare å slappa av, så kjem det ein random kar bort til meg. Er utkledd som soldat, og han spør;

- "Halla, har du vært spesial soldat tidligere eller?"

- "Ehh..nei, har nok ikkje det"

- "Ånei, du var bare så jævla svær!"

 

Så begynna han å tafse på armane mine.

Made my night!

 

Hadde han en indianer og en bygningsarbeider i hælene også, eller?

Ingen anelse. Var det deg? :p

Lenke til kommentar

Har kjørt mye greilja kardio i det siste, og har, som programmet lover, merket god effekt på den fysiske formen. Men er det noen her inne som vet om det er sant at man forbrenner så jævla mye som 800 kcal på denne treningsøkten, om man inkluderer etterforbrenningen?

 

Selv en fjerdedel av lovet energiforbruk ville vært ganske ekstremt i mine øyne.

 

:)

Lenke til kommentar

Det er intervaller på tyve sekunder, med ti sekunders pause imellom. Åtte runder. Så selve programmet tar ikke mer enn fire minutter totalt. Noe oppvarming er dog anbefalt. Men hallo, 800 kcal på fire min?? Def hjelper definitivt på formen, men jeg sliter med å svelge at man liksom skal forbrenne SÅ mye.

 

Har prøvd å finne igjen en link på nettet nå som bekrefter det jeg vet jeg har lest tidligere, men det finner jeg selvfølgelig ikke.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Da er vi to helt enige ihvertfall.

 

Forbrenner sikkert en del, men 800 kcal er jo en tredjedel av hva jeg trenger for å vedlikeholde kroppen i et helt døgn. Borte på fire min. Det høres rart ut. Jeg ønsker likevel ikke å avfeie påstanden, da jeg ikke har noen utdannelse/dyperegående kompetanse på området.

 

Kanskje vi er heldige, og Dukien leser dette? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...