Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hva tror folk her om å gå med 20 kg sekk på ryggen når man går på langrenn ? Evt hvis jeg først går med 5 kg, deretter 10 kg. For å ikke fucke skuldre og shit etter første gangen :p

 

Vil gjøre dette for å få en raskere fremgang på den vanlige langrennsformen og samtidig bli sterkere.

Endret av Looke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bærer en sekk med skuldrene gjør du det feil... ;)

 

(Vekta av en sekk skal primært ligge på hofta og skuldrene bruker man til å holde sekken på plass med)

 

Det er lite stress å gå med tung sekk i ny og ne, jeg bærer selv 12kg nesten hver helg og har enda ikke tatt skade av det.

Lenke til kommentar

Hva tror folk her om å gå med 20 kg sekk på ryggen når man går på langrenn ? Evt hvis jeg først går med 5 kg, deretter 10 kg. For å ikke fucke skuldre og shit etter første gangen :p

 

Vil gjøre dette for å få en raskere fremgang på den vanlige langrennsformen og samtidig bli sterkere.

20 kg hørtes litt mye ut da. Ville ikke begynt med det hvist jeg ikke var vant til å gå med sekk.

Lenke til kommentar

Hva tror folk her om å gå med 20 kg sekk på ryggen når man går på langrenn ? Evt hvis jeg først går med 5 kg, deretter 10 kg. For å ikke fucke skuldre og shit etter første gangen :p

 

Vil gjøre dette for å få en raskere fremgang på den vanlige langrennsformen og samtidig bli sterkere.

For å være ærlig høres ikke det ut som den mest hensiktsmessige måten å trene på, med mindre det er smerteterskel du vil forbedre :p

Lenke til kommentar

Skal ikke løpe med sekk, det er bare pointless, med mindre man vil ødelegge seg. Men tenkte at kanskje hvis jeg hadde 20 kg ekstra på ryggen når jeg feks staker på langrenn så vil jeg bruke mere av kroppen enn bare å gå uten ryggsekk. Siden det er mere vekt jeg må flytte med armene.

Lenke til kommentar

ON er saker ja.

 

Noen andre enn meg som kjører 2 scoops per shake? Dvs.60g pulver.

 

Jeg gjør det, for da slipper jeg å lage meg shake mer enn en gang om dagen.

 

Hadde første treningsturen i dag etter at jeg lot skjegget gro. Føltes som om det gikk tregere... tror det er luftmotstanden som gjør det, jeg har ødelagt mitt strømlinjede og aerodynamiske utseende.

 

kost.jpg

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...