Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har et lite spørsmål, driver og prøver å ta av litt til badesesongen, så driver jeg og sykler på ergometer sykkel. Noen som har noen ide om hvor mye man bør sykle og hvor lenge ( uker og slikt altså) for å ta av kanskje 5 kg med ellers sunt kosthold ??  :)

6221732[/snapback]

tren så ofte som mulig, gjerne før frokost. da øker du fettforbrenningen istede for å ta av glukoselagrene. gjerne i intervaller også, spurt til du er utslitt, så tar du en pause til du har fått igjen pusten 100%, så spurter du til du ikke klarer mer og gjør dette om og om igjen så lenge du gidder. 5kilo går på 2 uker om du trener slik og samtidlig spiser riktig. flere små måltider istede for få store i løpet av den dag. da får du jevn forbrenning og slipper det enorme energioverskuddet etter hvert målid som ender opp som fett med mindre du bygger muskler.

 

for meg er det å sykle før frokost, samt løfte vekter 4 ganger i uken optimalt. holder fettet nede og bygger samtidlig

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jaja.. eneste bildet jeg hadde på maskinen her.. ble tatt rett etter påske, egentlig ikke et bilde for å vise muskelmasse da vinkelen gjør at bildet nok lyver noe..

 

 

En kammerat tok det på trening engang.. (etter stengetid for de som lurte)

 

skal se om jeg finner bedre bilde etterhver

post-6639-1149169679_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker takker gutter, Har vel trent i snart 2.5år sånn halveis seriøst i mine øyne. Ingen pauser lengre enn en uke. Jeg er 182+-cm. Ryggen ser man ikke helt på disse bildene, skal ta noen bedre etterhvert. Men det er den delen jeg er mest fornøyd med for tiden. lårene er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt, lang og tynn.

 

Etter sommeren tenkte jeg og hive meg rundt å slutte i den jobben jeg har nå og komme i en jeg kan spise når jeg vil og mat blir lettere tilgjengelig. Så da skal jeg nok klare å nå 95kg til neste sommer håper jeg. Skal nok klare det rimlig greit siden jeg har mye og gå på i brystet og bena.

 

@Kenny000, Ser ut som du har hatt god fremgang. Armene og brystet så veldig bra ut, skuldrene ser man ikke helt men de ser bra ut. Hvordan er ryggen?

Lenke til kommentar
Når jeg ser bildene av dere der, så føler jeg meg liten og feit :p

 

Har ihvertfall for mye fett hengende.

Men de går vel bort de også.

Har jo mista en del, så jeg håper da resten vil kunne forsvinne.

6225744[/snapback]

Second that. Har gått ned fra 105 til 95 siden jeg begynte å trene og spise bedre i februar en gang. Fått sabotert styrkefremgangen min litt i russetida men. Det jeg er mest fornøyd med foreløpig må vel være vektreduksjonen eller voksemerkene på biceps. Det ser ikke vakkert ut egentlig, men siden de er et tegn på rask fremgang er det alikevel ganske kult. Er btw rundt 188 høy.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Når jeg ser bildene av dere der, så føler jeg meg liten og feit :p

 

Har ihvertfall for mye fett hengende.

Men de går vel bort de også.

Har jo mista en del, så jeg håper da resten vil kunne forsvinne.

6225744[/snapback]

Second that. Har gått ned fra 105 til 95 siden jeg begynte å trene og spise bedre i februar en gang. Fått sabotert styrkefremgangen min litt i russetida men. Det jeg er mest fornøyd med foreløpig må vel være vektreduksjonen eller voksemerkene på biceps. Det ser ikke vakkert ut egentlig, men siden de er et tegn på rask fremgang er det alikevel ganske kult. Er btw rundt 188 høy.

6225996[/snapback]

 

Nice da.

 

Har gått ned fra 95 til 78 siden slutten av sommerferien i fjor.

Fått en god del / litt bedre kondis, bedre spenst, og litt mer muskler.

 

Er vel for det meste overflødig hud eller hva det heter som er igjen.

 

Har lyst til å få mer muskler i beina, ryggen, magen og arma.

Egentlig hele meg, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
@Kenny000, Ser ut som du har hatt god fremgang. Armene og brystet så veldig bra ut, skuldrene ser man ikke helt men de ser bra ut. Hvordan er ryggen?

6222490[/snapback]

 

Jeg synes at brystet er min svakeste del. Armene er jeg selv ganske fornøyd med. Angående skuldrene er det min beste del! :thumbup:

 

Framgangen synes jeg har vært bra, jeg tror jeg er gått litt opp siden det bildet, selv om det ikke er snakk om all verden.

 

ryggen er jeg også ganske fornøyd med. Alt i alt føler jeg at kroppen er bra proposjonert i forhold til hver muskelgruppe. nå trenger jeg bare å vokse litt ekstra overalt :p

 

 

Ser veldig bra ut, Kenny, store brystmuskler, bra armer. Ser ut som du har litt sixpack selv om du blåser deg opp på bildet?

6223057[/snapback]

 

Jeg blåser meg nok litt opp ja, men jeg har litt markering på magen (ikke så markert på buken, nederst på magen, desverre)

 

han som tok bildet, tok det idet jeg trente biceps...

 

ellers takk for komplimenter! :w00t:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det så veldig bra ut, Kenny000. Det ser ut som du har en fin V-form, og armene og kassen så meget bra ut. Det er en kropp mange nok misunner. :thumbup:

Lenke til kommentar

har nå litt rygg skade så blir lite trening med vekter, har gått bersjerk i fjellet de siste dagene. 3,5times gå tur i går over to fjell. Tatt fri i dag, stiv som en tømmerstokk i lår og legger :) Noen som har noen gode tips om å strekke den lange ryggstrekkeren skikkelig, stiv som en stokk en del av den på høyre side av ryggraden. Og fysioterapauten er det venting å komme til. Men neste uke blir det trening teste ut om jeg nå klarer å jogge igjen og trene litt vekter.

Lenke til kommentar

Jesus Christ, nå er vi i gang med ordentlig trening igjen. Da jeg gikk hjem fra treningen måtte jeg ta pauser hver femtiende meter. Sovnet nesten i dusjen. =D

 

Ganske fornøyd med resultatene også, tok 40x8, 45x7 og 50x5 i EZ-curls etter en veldig hard ryggøkt. :D

Lenke til kommentar
Jesus Christ, nå er vi i gang med ordentlig trening igjen. Da jeg gikk hjem fra treningen måtte jeg ta pauser hver femtiende meter. Sovnet nesten i dusjen. =D

 

Ganske fornøyd med resultatene også, tok 40x8, 45x7 og 50x5 i EZ-curls etter en veldig hard ryggøkt.  :D

6231067[/snapback]

Lav blodsukker:P

 

Det er bra det! Bruker du Rettstang noen gang ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...