T.F.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Da var første dagen med "biffe seg opp til befalskolen"-treningsprogrammet mitt overstått. Hvordan ser det ut ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kan poste imorgen. Må bare digitalisere det først. Er ihvertfall ca. 70% overkropp og 30% bein. I motsetning til før da jeg trente ca. 80% bein. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Etter denne RYP perioden blir det pure strength på meg gitt. Uke 1: 4 sett 4 reps 85% Uke 2: 4 sett 3 reps 87,5% Uke 3: 4 sett 3 reps 90% Uke 4: 3 sett 3 reps 92,5% (nær utmattelse) Uke 5: 4 sett 2 reps 90% Uke 6: 3 sett 2 reps 92,5% Uke 7: 3 sett 2 reps 95% Uke 8: 3 sett 2 reps 97,5% Uke 9: ny makstest Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Morgentrening er fælt.... 'Nuff said. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Morgentrening er fælt.... 'Nuff said. har dårlige erfaringer med det:p va litt trøtt (host*bakrus*host) så tok jeg av alle vektene på ene siden av benkpressstangen, å pga. tyngde kraft så detter andre siden mot bakken og da vil den motsatte siden gå oppover og deretter treffe trynet mitt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 derfor du har på maske nå? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvor får man kjøpt kosttilskudd? og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sjekk her: Proteinfabrikken Power-Sport Har ikke erfaring fra noen av butikkene, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 dæng, hadde håpa på noe til en femtilapp på rema :!: da dropper jeg heller kosttilskudd. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 det må sammenlignes med alternativet da.. Proteintilskudd er mye billigere enn f.eks kjøtt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 www.tn.no Her får du kjøpt xxxl pakker til en rimelig penge, jeg kjøper bare derifra,og etter man har handlet for så såmye totalt får man rabatt 5-10 og 15% etter 5000kr totalt siden du begynnte å handle får du 5% osv. Karbohydrater 4 kg 298kr protein 4kg 798kr ikke så dyrt, alle priser er inkl frakt om du betaler med visa. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 det er ikke verd penga etter min mening, da får det heller ta litt lengre tid. ingen som legger merke til noe før sommeren uansett Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) kommer jo ann på målsettingen. 1100kr mnd er vel et minimum om man i det heletatt vil ha resultater av kosttilskuddet. Håper du mener at du skal spare litt eller begynne senere og ikke at du skal kjøpe protein i juni for å se ut som en kroppsbygger i juli. Edit det er nok verdt pengene, Alle pengene man bruker på brus eller godis ,evt røyk om de hadde vært innvistert i protein i steden. Noen bruker penger på frimerker og motetøy andre bruker penger på mat og kosttilskudd. ikke tvil om hvem som kommer seirende ut tilslutt. Endret 12. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Skal du ha tilsvarende mengder protein o.l. gjennom vanlig kosthold vil det bli MYE dyrere enn hvis du tar tilskudd. Ingen som legger merke til noe før sommeren? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Biff blir da 500g (proteininnhold 20%), med en kilopris på ca 150kr - eller 75kr per 100g rent protein. Det billigste alternativet på Rema'n blir tunfisk, der 450g gir deg ca 100g protein. Hver tunfiskboks inneholder 150g fisk og koster 7kr. Du må da kjøpe 3 bokser, og betaler 21kr for 100g protein. Noen påstår at kroppen ikke tar opp all proteinen om man spiser mye på en gang. 93-96% av alt protein du spiser blir tatt opp av kroppen. Dette gjelder selv om du inntar 200g protein i ett og samme måltid. Hva som skjer med det etterpå er en ganske komplisert affære. Mesteparten av aminosyrene som ikke blir lagret i kroppen, omdannes til ammoniak og går ut i urinen. Aminosyrene mister sine aminogrupper og danner alfa-keto syrer som er karbonskjelettet i aminosyrene. alfa-keto syrene blir oksidert til CO2 (karbondioksid) og H2O (vann) eller (mer viktig) 3- og 4-karbon enheter som kan omdannes til glukose gjennom glukoneogenese (gluconeogenesis). Det gjenstående karbon-skjelettet omformes til acetyl CoA, acetoacetyl CoA, pyruvate, eller en av middelstadiestoffene i sitronsyre-syklusen. Altså kan aminosyrer omdannes til både fettsyrer (meget liten grad), ketoner (alternativ drivstoff for hjernen i en lavkarbosituasjon), og glukose. Opptil 50% av proteinet omdannes til glukose i en situasjon med høyt proteininntak. Dette er ikke negativt, det er rett og slett måten kroppen behandler protein på. Kroppen vil tilpasse seg økt proteininntak ved å øke oksidasjonen av protein. Lavere karbohydratinntak gir økt glukoneogenese (omdanning til glukose). Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 jeg mener at jeg rett og slett dropper kosttilskuddet Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er lov det. Men en banan eller 2 etter trening kan du vel få lurt i deg. For å fylle opp glykogenlagrene i muskelaturen etter trening så du får mer energi til neste treningsøkt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er spent på Holmgang i kveld.. Skal snakkes om kosttilskudd der. Jeg lurer på om det er snakk om sånt tilskudd som vi som trener tar, eller om det er dagligdagse tilskudd (for folk som vil ha mer vitaminer osv). Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 bare husk at bananen alene ikke hjelper deg en drit. må ha mat også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå