Thor - God Of Thunder Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bra jobba spinkel. Spør her også i tillegg til loggen. Er det nokon som har peiling på deload? Kor lenge/ mange økter bør ein køyre det. Og kor mange sett/reps med kvar øving? Du tar av for eksempel 15% av vekta på alle øvelsene og fortsetter som vanlig derfra, med like mange sett og reps som før. Takker! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 120kg kvartbøy (så vidt dypt nok til å være kvartbøy) i smithmaskin, med sissypad. Dæven, da er du tøff ass! Spesielt når du grynter og brøler. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kar i går som tok 80kg med pussypad, kvartbøy, 5kgs skiver å ha hælene på i tillegg til joggesko. DET var latterlig. 2 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 120kg kvartbøy (så vidt dypt nok til å være kvartbøy) i smithmaskin, med sissypad. Dæven, da er du tøff ass! Spesielt når du grynter og brøler. Haha, var en polakk som tok crunches på kabelmaskinen, moanet som faen å hele senteret begynte å le. ÅÅÅÅH AAAAAH OOOOOOH. 1 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2328 I følge denne artikkelen trenger jeg 4149kcal hver eneste dag, bare for å "holde formen". Er ikke det særdeles urealistisk og vel i overkant? (eller har jeg regnet feil? ) Faktorer jeg brukte: 85kg, 190cm, 18 år, middels aktivitetsnivå (trener 3 ganger i uka) Hva er deres "daglige behov"? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 I call bullshit på den der. Ikke faen om jeg trenger så mye kalorier hver dag bare for å opprettholde. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hva skjer med at alle drikker sjokomelk når de trener? Hva er godt med det? Alle vet jo det er godt men har det noe effekt. Endret 23. oktober 2012 av Cortese Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 http://www.treningsf...art.php?id=2328 I følge denne artikkelen trenger jeg 4149kcal hver eneste dag, bare for å "holde formen". Er ikke det særdeles urealistisk og vel i overkant? (eller har jeg regnet feil? ) Faktorer jeg brukte: 85kg, 190cm, 18 år, middels aktivitetsnivå (trener 3 ganger i uka) Hva er deres "daglige behov"? Jeg er enig med Anewz, i følge den trenger jeg 3300kcal for å opprettholde, hørtes mildt sagt drøyt ut.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva skjer med at alle drikker sjokomelk når de trener? Hva er godt med det? Kalorier. Billige, sådan. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Når skal jeg lære at jeg ikke skal slå ting? Gikk forbi boksesekk på trening idag og slo løst på den - og fikk mongovondt i hånda. Så måtte jeg droppe halve programmet fordi det var vondt. Konge. Det er derfor man bruker bandasje og hansker når man skal slå på en boksesekk. 120kg kvartbøy (så vidt dypt nok til å være kvartbøy) i smithmaskin, med sissypad. Dæven, da er du tøff ass! Spesielt når du grynter og brøler. Jeg har lagt merke til et liknende fenomen i det siste. Noen tar på belte med 20-30 ekstra kg for å ta dips, men de senker så vidt skuldrene et par cm før de løfter seg opp igjen. Man får vel omtrent like stort utbytte av kvartdips som av kvartbøy. Har noen her prøvd å ta med proteinpulver og/eller kreatin på et fly? Hvis man tar med noen dagers forbruk i en liten boks, risikerer man å bli tatt for å smugle heroin eller liknende da? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva skjer med at alle drikker sjokomelk når de trener? Hva er godt med det? Kalorier. Billige, sådan. Leste en artikkel at det var noe av det beste som kunne drikkest etter trening så var nysgjerrig, ikke alltid slikt er til å tro på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kompis av meg tok med seg 3kg proteinpulver i kofferten, var np det. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Er 20 år, 180 cm og 72kg ish. Er det mulig å ha noe ripped kropp til sommeren? Har noe fett på mage. Trener styrke 4 dager i uka, bør jeg ta en økt kardio på en av disse dagene/fri dag eller forsvinner det litt av seg selv med styrketreningen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvis du justerer kostholdet, trenger du ikke kardio for å fjerne fett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Selvfølgelig er det mulig, du veier jo nesten ingenting. Kardio kan være et pluss, men det er ikke nødvendig. Endringer i kostholdet samt tid er det som skal til. 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Takker for svar. Har alt kuttet ut å gått den sunne veien, drikker mye vann også, slukte i meg vertfall 2 liter vann i gårsdagens økt. Men hva menes med justere kostholdet, vil det si bare shit som brus, chips, kebab og dolly pizza? De fleste spiser vel vanlige frokoster og middager med havregryn, fisk og poteter etc .Bare så lenge det ikke er de usunne kaloriene som er i alt fast fooden, så vil det greit forsvinne av seg selv? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vil ikke forsvinne av seg selv, det handler om kalorier inn og kalorier ut. Men om en dropper alle de usunne tingene så er jo det bare positivt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har noen her prøvd å ta med proteinpulver og/eller kreatin på et fly? Hvis man tar med noen dagers forbruk i en liten boks, risikerer man å bli tatt for å smugle heroin eller liknende da? Tok nylig med meg 2 dagsrasjoner med proteinpulver og Big Mass på flyet fra Sola til Gardermoen, pga. jeg skulle kjøre hjem igjen. Null stress joggedress. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vil ikke forsvinne av seg selv, det handler om kalorier inn og kalorier ut. Men om en dropper alle de usunne tingene så er jo det bare positivt. Hard jobbing skal jo til selfølgelig, men om jeg fortsetter å spise passe med kalorier og trener hardt så hadde det jo vært gøy med forbedringer på det området også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hva skjer med at alle drikker sjokomelk når de trener? Hva er godt med det? Kalorier. Billige, sådan. Leste en artikkel at det var noe av det beste som kunne drikkest etter trening så var nysgjerrig, ikke alltid slikt er til å tro på. Det stemmer nok. Det er lettmelk tilsatt sjokoladesmak og litt ekstra karbohydrater. Aminosyreprofilen (det som et protein består av) i melk er den gunstigste vi vet om så dette er god knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå