joakimz Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dette kan vi kalle ATG: 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alle er fyllesjuke eller? Lite liv... OT: Prøve knebøy igjen i dag, blir spennande å sjå korleis det gjeng...(ikkje så djupt som videoen over riktignok ) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Va innom treningssenteret i dag og hadde en halvbra økt. Kjørte litt andre øvelser enn normalt, men bare på gøy egentlig. Har lyst til å cutte snart også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vanskelig å få noe svar i loggen gitt, så spør her. Noen andre som får krampetendenser i hoftene under oppspenning i benkpress? Hvordan kan en bli kvitt dette? Hørtes ut som noe wingeer vet. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Skjer det kvar gong, og har det gått over lengre tid? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke hver gang, nei. Men ja, har gått over lengre tid. Tøyeøvelser som gjelder? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dårlig hoftemobilitet kan fucke opp mye. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dette kan vi kalle ATG: Kjører selv noe a la det der som oppvarming til bøy. Blir FORT tungt med noe mer enn 60kg på ryggen ja... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alle er fyllesjuke eller? Lite liv... OT: Prøve knebøy igjen i dag, blir spennande å sjå korleis det gjeng...(ikkje så djupt som videoen over riktignok ) Fyllesyk og hovne mandler Blei en kjapp økt idag likevel da, flatbenk med manualer, trceps pushdowns og biceps curls Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dårlig hoftemobilitet kan fucke opp mye. Det hjalp mye, takker Nå vet jeg både hva og hvordan jeg kan forbedre det. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dårlig hoftemobilitet kan fucke opp mye. Det hjalp mye, takker Nå vet jeg både hva og hvordan jeg kan forbedre det. F.eks den på forrige side kan du kjøre 1-2 ganger daglig. Det svir som et helvete, men verdt det. Squat to stand og spiderman og sånt kan du også prøve. bare søk litt på YouTube så finner du mye bra Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vanskelig å få noe svar i loggen gitt, så spør her. Noen andre som får krampetendenser i hoftene under oppspenning i benkpress? Hvordan kan en bli kvitt dette? Hørtes ut som noe wingeer vet. Under oppspenn kontraherer du jo gjerne musklene, så det er vel kanskje ikke uvanlig å merke krampelignende tendenser akkurat da. Det er mulig det kan henge sammen med noen stive muskler et eller annet sted. Hvor i hofta? Det første jeg tenker er iliopsoas, så du kan jo prøve å tøye den og se om det hjelper (youtube -> "mobilitywod episode 2"). Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Alle er fyllesjuke eller? Lite liv... OT: Prøve knebøy igjen i dag, blir spennande å sjå korleis det gjeng...(ikkje så djupt som videoen over riktignok ) Fyllesyk og hovne mandler Blei en kjapp økt idag likevel da, flatbenk med manualer, trceps pushdowns og biceps curls Haha, kjipt... HATAR knebøy nå, ser ut som kroppen min nektar å fungere så fort det er tid for knebøy...var i tillegg så trøtt at det føltes ut som om eg skulle sovne under det eine settet Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror det er viktig å tøye og varme opp godt før man kjører bøy. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vits med å tøy ut da? Godt oppvarming er bra uansett kva ein skal kjøre:) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vits med å tøy ut da? Godt oppvarming er bra uansett kva ein skal kjøre:) Jeg føler meg bedre i bøy etter å ha kjørt noen runder med squat to stand(eller hva det heter). Det gjør mindre vondt, og man blir varm i leddene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vanskelig å få noe svar i loggen gitt, så spør her. Noen andre som får krampetendenser i hoftene under oppspenning i benkpress? Hvordan kan en bli kvitt dette? Hørtes ut som noe wingeer vet. Under oppspenn kontraherer du jo gjerne musklene, så det er vel kanskje ikke uvanlig å merke krampelignende tendenser akkurat da. Det er mulig det kan henge sammen med noen stive muskler et eller annet sted. Hvor i hofta? Det første jeg tenker er iliopsoas, så du kan jo prøve å tøye den og se om det hjelper (youtube -> "mobilitywod episode 2"). Nja. Mer rundt området trochanteric bursa om en bruker dette bildet: Så altså, på "utsiden" av hoften nesten. Kun under oppspenn i benk som regel, så jeg må som regel strekkeut foten for og ikke få krampe. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nja. Mer rundt området trochanteric bursa om en bruker dette bildet: Så altså, på "utsiden" av hoften nesten. Kun under oppspenn i benk som regel, så jeg må som regel strekkeut foten for og ikke få krampe. Har samme problem, fortsatt ikke klart å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå