Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Børge har sagt det ved flere anledninger, det er ikke umulig at War har nevnt det, nei...

6216454[/snapback]

War har jo sitert alt Børge har sagt.

Slenger ut et lite bilde. Møkka kvalitet, å var så sliten at jeg ikke klarte å holde mobilen stødig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

42cm venstre overarm sist jeg målte.

120cm over kassa.

Noe annet har jeg ikke målt på lenge... Å har ikke målbånd her dessverre.

Men her er hvertfall noen skikkelige crappybilder tatt i full fart av ryggen, speil suger å ta bilder i forresten. I tillegg er lyset søppelt, men dere får en idè.

Veier 90kg, slanket meg litt :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
tror vi er ganske like fysisk hyrlen. overarmene mine er 40cm, det er det eneste jeg har målt da :p. Jeg veier også 90 kg, men jeg har nok hakket høyere fettprosent enn deg.

6219024[/snapback]

Husk på at mine overarmer er min største svakhet, de vil rett og slett ikke gro! :mad:

@Lars, hehe skal være noe og være glad i vet du :love: Men når får vi se litt bilder av deg? Sylt og bacon hindrer helten ikke.

Lenke til kommentar
Du ser flott ut Hyrlen, i mine øyne har du nærmest en perfekt sammensetting av muskler og fett (i den grad det kan kalles for det).

MANMEAT!  :D

6218996[/snapback]

QTF

Hyrlen har idealkropp for en gutt, ikke for tynn med gay sixpack, ikke for tykk :love:

Lenke til kommentar
Husk på at mine overarmer er min største svakhet, de vil rett og slett ikke gro!  :mad:

6219056[/snapback]

Husker at jeg hadde den svakheten i vanlig benkpress :/ Økte omtrent ikke på 3 mnd. med (mer eller) mindre seriøs trening når jeg trente. Så svak som jeg er skulle man ha masse grunnlag for å øke også !

Lenke til kommentar
hehe, Vi venter i spenning! Skulle gjerne ha sett bilder av andre å!

6219257[/snapback]

Skulle gjerne postet bilder, men i forhold til Hyrlen føler jeg meg så liten ;) Har mildt sagt litt annerledes kroppsfasong. Om et halvt år kan det være mer aktuelt å poste.

Dessuten har jeg ikke trent på 2 uker, føles som om brystmusklene er halvparten av det de skal være. Etter eksamen skal alt bli bra igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...