Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Børge har sagt det ved flere anledninger, det er ikke umulig at War har nevnt det, nei...

6216454[/snapback]

War har jo sitert alt Børge har sagt.

 

Slenger ut et lite bilde. Møkka kvalitet, å var så sliten at jeg ikke klarte å holde mobilen stødig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

42cm venstre overarm sist jeg målte.

120cm over kassa.

 

Noe annet har jeg ikke målt på lenge... Å har ikke målbånd her dessverre.

 

Men her er hvertfall noen skikkelige crappybilder tatt i full fart av ryggen, speil suger å ta bilder i forresten. I tillegg er lyset søppelt, men dere får en idè.

 

Veier 90kg, slanket meg litt :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
tror vi er ganske like fysisk hyrlen. overarmene mine er 40cm, det er det eneste jeg har målt da :p. Jeg veier også 90 kg, men jeg har nok hakket høyere fettprosent enn deg.

6219024[/snapback]

Husk på at mine overarmer er min største svakhet, de vil rett og slett ikke gro! :mad:

 

@Lars, hehe skal være noe og være glad i vet du :love: Men når får vi se litt bilder av deg? Sylt og bacon hindrer helten ikke.

Lenke til kommentar
Husk på at mine overarmer er min største svakhet, de vil rett og slett ikke gro!  :mad:

6219056[/snapback]

Husker at jeg hadde den svakheten i vanlig benkpress :/ Økte omtrent ikke på 3 mnd. med (mer eller) mindre seriøs trening når jeg trente. Så svak som jeg er skulle man ha masse grunnlag for å øke også !

Lenke til kommentar
hehe, Vi venter i spenning! Skulle gjerne ha sett bilder av andre å!

6219257[/snapback]

Skulle gjerne postet bilder, men i forhold til Hyrlen føler jeg meg så liten ;) Har mildt sagt litt annerledes kroppsfasong. Om et halvt år kan det være mer aktuelt å poste.

Dessuten har jeg ikke trent på 2 uker, føles som om brystmusklene er halvparten av det de skal være. Etter eksamen skal alt bli bra igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...