wingeer Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen av dere som har den videoen om tøying for forbedret teknikk i knebøy og markløft? Har klart å miste den igjen. En fyr som står inntil en vegg bl.a. Vet ikke om det var denne, men den er uansett god: 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Det var ikke den, nei, men den ser lovende ut. Takker. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Noen av dere som har den videoen om tøying for forbedret teknikk i knebøy og markløft? Har klart å miste den igjen. En fyr som står inntil en vegg bl.a. Vet ikke om det var denne, men den er uansett god: http://www.youtube.com/watch?v=JBHzXF-mVjY I Jeans! Har lagt til denne jeg også, kjører den inniblant hjemme. Funker bra http://www.nrk.no/ny...aland/1.8365097 Kjenner at jeg faller litt framover av og se det her Endret 19. oktober 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg forstår. Jeg synes uansett jeg får mye mer ut av beinpress. Jeg blir ikke spesielt gåen i beina av å kjøre knebøy, mens i beinpress kan jeg kjøre meg så hardt at jeg nesten ikke klarer å gå etterpå. Jeg er forsovidt enig, men tok såpass mye ut på knebøy her om dagen at føttene mine sviktet på tilfeldige steg på veien hjem, svikta vel 3 ganger på 300m holdt på å gå i bakken samtlige ganger ettersom beina var så seige til og rette seg opp igjen Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg forstår. Jeg synes uansett jeg får mye mer ut av beinpress. Jeg blir ikke spesielt gåen i beina av å kjøre knebøy, mens i beinpress kan jeg kjøre meg så hardt at jeg nesten ikke klarer å gå etterpå. Dersom knebøy blir gjort med korrekt teknikk, blir beinpress bare ungen av den PS: Man burde ikke dømme en øvelse av hvor god effekt den har av hvor hardt man blir kjørt i kroppen, hadde man trent beinpress en stund og prøvd knebøy ville nok akkurat det samme skjedd. Jeg blir alltid kjørt når jeg prøver noe nytt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvor mye vil dere si benkpress stanga veier? Trodde det var rundt 10kg. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Det var ikke den, nei, men den ser lovende ut. Takker. Kelly Starret har mange andre videoer om mobilitet for blant annet knebøy, du finner masse ved å bla på youtube Hvor mye vil dere si benkpress stanga veier? Trodde det var rundt 10kg. Det vanlige er 20 kilo. Endret 20. oktober 2012 av Broseph 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Hvor mye vil dere si benkpress stanga veier? Trodde det var rundt 10kg. visst det er en godkjent olympia stang veier den 20 kg. Altså de som brukes til: Knebøy markløft, benkpress og press og sånt. Endret 20. oktober 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvordan veit man om lakseolje har blitt dårlig? Har en flaske som jeg er redd har stått ute på benken litt for lenge... Den luktet helt vanlig, men man kjenner det kanskje på smaken? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Hvordan veit man om lakseolje har blitt dårlig? Har en flaske som jeg er redd har stått ute på benken litt for lenge... Den luktet helt vanlig, men man kjenner det kanskje på smaken? Dersom oljen har harsknet vil du nok lukte og/eller smake det, ja. Endret 20. oktober 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Benkpress stang - 20kg. Edit: Var visst litt seint ute der, heh. Endret 20. oktober 2012 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 lørdag er den store treningsdagen for alle som ikke har peiling på hva de driver med... er så mye rart her nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Igår så jeg en type løfte 130 i bøy her, aldri sett noen løfte så tungt på senteret, MEN han løftet i smithmaskin medpussypad. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 da er det ikke bøy heller 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Du trener på et møkkasenter. Ganske mange på mitt senter som trener langt oppe på hundretallet, med ordentlig dybde og løse vekter (obviously). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 lørdag er den store treningsdagen for alle som ikke har peiling på hva de driver med... er så mye rart her nå Du må trene tidligere Prøver alltid å være på senteret seinest ni i helgene fordi da er det kun joggere der. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 lørdag er den store treningsdagen for alle som ikke har peiling på hva de driver med... er så mye rart her nå Lørdagen er dagen for pump før byen! Curls for the girls baby! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 3x20 knebøy gir bra pump, mulig man ikke kommer inn noen plasser om man bare stiller opp i bokseren for å vise pumpen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg pleier å møte opp naken, slik at jeg er sikker på at alle kan se pumpen min. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvordan veit man om lakseolje har blitt dårlig? Har en flaske som jeg er redd har stått ute på benken litt for lenge... Den luktet helt vanlig, men man kjenner det kanskje på smaken? Hvis du er i tvil om den er dårlig, så er den helt fin. Du klarer ikke drikke harsknet olje. Det er det samme med melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå