BMWCoupeFtw Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Det skal definitivt testes! Takk Endret 16. oktober 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Åh, tenk å kunne drikke fløtekakao med positiv effekt Patrick! Jeg trenger løpeklær. Hva løper man i på høsten, som er litt ordentlig? Jeg har møtt en søt jente som løper masse. =3 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Eg kan anbefalle å skaffe compression thights. Om ikkje noe annet, så holder dei beina varmt og er behagelig å ha på under jogginga vs lause bukse. Og skaff deg RIKTIGE sko (ikkje dyraste eller "beste"!). Eller skal det vere litt kaldt med ein gong du går ut. Men det skal ikkje bli for varmt under selve jogginga Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gaineren jeg drikker er 11000kcal for 420 kr totalt. Så kan du jo sammenligne. Da er det protein av isolat og 1g fett pr 100g. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Presterte å ryke på meg en ryggskade i stolen foran datamaskinen på jobb. Som et resultat av dette utgikk knebøy/markløft-festen i dag. Fikk dog kjørt noen deilige hacksquats i benpressmaskinen. Den øvelsen er mildt sagt deilig for quadricepsene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Adams drakt. Funker ikke, jeg ble kasta ut nesten med en gang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Åh, tenk å kunne drikke fløtekakao med positiv effekt Patrick! Jeg trenger løpeklær. Hva løper man i på høsten, som er litt ordentlig? Jeg har møtt en søt jente som løper masse. =3 Det kommer litt an på temperaturen og føret du løper på. Jeg vil anbefale en relativt foret tights (Bjørn Dæhlies merke har noen gode), en langermet løpetrøye under og en vanlig løpejakke. Er det kaldt nok, bruk en hals og tynne hansker. Hvilke sko har du? Dersom du vil ha et par som du kun bruker på vinterføre kan du kjøpe et par gode sko med pigger (de finnes!) eller kjøpe brodder som du setter på skoene. PS: Hvorfor spør du ikke jenta om råd? Eller har du sagt at du løper 11 ganger i uken for å imponere? 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Presterte å ryke på meg en ryggskade i stolen foran datamaskinen på jobb. Som et resultat av dette utgikk knebøy/markløft-festen i dag. Kjent problem. Selv har jeg slått meg ganske stygt i ryggen mens jeg kranglet med en kopimaskin på jobben her. Kontorjobber suger, sånn sett. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjent problem. Selv har jeg slått meg ganske stygt i ryggen mens jeg kranglet med en kopimaskin på jobben her. Kontorjobber suger, sånn sett. Dette deg? http://www.youtube.com/watch?v=_xnRJjuoRmE 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg flirte. 4 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Presterte å ryke på meg en ryggskade i stolen foran datamaskinen på jobb. Som et resultat av dette utgikk knebøy/markløft-festen i dag. Kjent problem. Selv har jeg slått meg ganske stygt i ryggen mens jeg kranglet med en kopimaskin på jobben her. Kontorjobber suger, sånn sett. Godt vi som jobber med nevene ikke sliter med slike plager Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Presterte å ryke på meg en ryggskade i stolen foran datamaskinen på jobb. Som et resultat av dette utgikk knebøy/markløft-festen i dag. Fikk dog kjørt noen deilige hacksquats i benpressmaskinen. Den øvelsen er mildt sagt deilig for quadricepsene. "You could leg press, but thats gay soo..." Mark Rippetoe 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har tips til en veldig god gainer? Helst en som gir mye kcal får pengene... Helmelk og små cheeseburgere på McD. 10,- for 300kcal. HELLO! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som veit ca kcal i en 160g cheeseburgermeny ? Evt en kebab ? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det kommer litt an på temperaturen og føret du løper på. Jeg vil anbefale en relativt foret tights (Bjørn Dæhlies merke har noen gode), en langermet løpetrøye under og en vanlig løpejakke. Er det kaldt nok, bruk en hals og tynne hansker. Hvilke sko har du? Dersom du vil ha et par som du kun bruker på vinterføre kan du kjøpe et par gode sko med pigger (de finnes!) eller kjøpe brodder som du setter på skoene. PS: Hvorfor spør du ikke jenta om råd? Eller har du sagt at du løper 11 ganger i uken for å imponere? Hva legger du i foret thigts? En tjukk thights? Thights er vel ikke foret? Men takk! Jeg har et par Nikesko som kosta 1300,- eller noe, men de er 5 år gamle og mest beregnet på innendørs bruk, tror jeg. Haha, jeg trenger ikke lyve når jeg allerede trener en del, behøver da ikke være helt lik henne. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har tips til en veldig god gainer? Helst en som gir mye kcal får pengene... Helmelk og små cheeseburgere på McD. 10,- for 300kcal. HELLO! http://www.leangains.com/2011/12/cheesecake-master-martin-presents.html http://trommelyd.no/ 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det kommer litt an på temperaturen og føret du løper på. Jeg vil anbefale en relativt foret tights (Bjørn Dæhlies merke har noen gode), en langermet løpetrøye under og en vanlig løpejakke. Er det kaldt nok, bruk en hals og tynne hansker. Hvilke sko har du? Dersom du vil ha et par som du kun bruker på vinterføre kan du kjøpe et par gode sko med pigger (de finnes!) eller kjøpe brodder som du setter på skoene. PS: Hvorfor spør du ikke jenta om råd? Eller har du sagt at du løper 11 ganger i uken for å imponere? Hva legger du i foret thigts? En tjukk thights? Thights er vel ikke foret? Men takk! Jeg har et par Nikesko som kosta 1300,- eller noe, men de er 5 år gamle og mest beregnet på innendørs bruk, tror jeg. Haha, jeg trenger ikke lyve når jeg allerede trener en del, behøver da ikke være helt lik henne. "Tights" er vel litt feil ord, men de er tights-lignende og delvis foret. Angående skoene; 1) "Nikesko" kan være så mangt, 2) Prisen har (nesten) ikke noe å si, 3) tommelfingerregelen sier at du bør skifte ut skoene etter ca. 100-150 mil, 4) Du bør lett se forskjell på innendørs- og utendørsko. Jeg vil så absolutt ikke anbefale deg å løpe på de skoene der, det høres ut som noe møkk, for å være helt ærlig. Knærne dine vil takke deg dersom du invisterer i noen gode sko. Hvilke sko du bør ha kommet an på vekt, løpestil og pronasjon. Angående pronasjon så bør du ikke se deg blind på det selv om mange mener det er det viktigste i hele verden. Ikke hør på dem, effekten av å løpe med pronasjonstilpassete sko er diskutabel for å si det mildt. Ta deg en tur på Løpelabben, Intersport eller noe lignende. Selv foretrekker jeg Intersport da G-Sport og XXL har et relativt begrenset utvalg av sko. 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) kthx! Dette er forresten skoene. Ikke var det NIke, og ikke vet jeg om de egentlig er til innendørs bruk. Gamle er de, da. Endret 16. oktober 2012 av Broseph Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har tips til en veldig god gainer? Helst en som gir mye kcal får pengene... Helmelk og små cheeseburgere på McD. 10,- for 300kcal. HELLO! Rema 1000-chilinøtter inneholder mer energi. Prisen er 19 kroner for 1590 kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå