Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka ska du med 20 drikkeflasker?

Har pulver oppi og tar den med. Da må den være helt tør.

Dvs de kan ikke stå ren i oppvaskmaskinen.

Med en om morgenen, en til lunch, en etter skole og en før trening og en etter trening og en til kvelds så kan jeg ikke ha få og fortsatt finne de tørre når jeg trenger dem.

Lenke til kommentar

Med en om morgenen, en til lunch, en etter skole og en før trening og en etter trening og en til kvelds så kan jeg ikke ha få og fortsatt finne de tørre når jeg trenger dem.

WEB_Image%20SmartShake%20V2%20Allpink%20600%20ml%20SmartShake%201480579269.Jpeg

Bruker denne jeg. Fungerer supert. Den heter forøvrig Smartshaker v2.

Endret av Akse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah.

Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke.

193 og ca 14%bf

BMI = m / h2 = 90 kg / (1,93 m)2 = 24,16 kg / m2

BMI-en din har litt å gå på, så du er godkjent som ikke-overvektig.

Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ?

Fordi damer normalt ikke har pikk?

Men man har hver sin smak, så klart.

Er det virkelig nødvendig med totalt seks doser om dagen? Spiser du ikke vanlig mat?

Du jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah.

Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke.

193 og ca 14%bf

BMI = m / h2 = 90 kg / (1,93 m)2 = 24,16 kg / m2

BMI-en din har litt å gå på, så du er godkjent som ikke-overvektig.

BMI = m / h2 = 105 kg / (1,83 m)2 = 28,68 kg / m2 :whistle:

Lenke til kommentar

BMI kan man ikke regne på en person som har løftet en vekt i sitt liv.

1 gram mer muskelmasse en du ellers ville hatt så blir hele greia feil.

Er det virkelig nødvendig med totalt seks doser om dagen? Spiser du ikke vanlig mat?

Du må jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant.

Hvorfor sier alle " spiser du ikke vanlig mat" Det er vanlig mat, det er melk hvor vannet forsvant, men jeg putta det inn igjen.

Det er jo plass til 4 middager til på kaloriene, mer en de fleste her inne spiser.

Jeg er ikke hjemme innimellom dette, skylle den på vasken på dass for å så tørke den med håndføneren så jeg kan ha mer pulver i. Har rabatt på mye + gratis frakt så en shaker koster mindre en pakka tørkerull.

-------------

Det er litt frustrerende med jentevenner som nettop har begynt å trene. / Sånn med program i allefall.

De vil ikke ha noen tips, de driter i kosthold/mengde.

De har for eks stor fremgang i lår , men liten i armene.

Det er jo teknikk og glykogenlagre som slår inn i begynnelsen + at man er litt sterkere i bena en man først tror så her vil resultatene komme.

På grunna disse benresultatene så blåser de lang mars i kosthold, de vokser jo sånn de holder på nå :dremel:

Jaja det går jo ikke ut over andre en dem selv.

De hadde visst lest på fitnessbloggen at man kunne bygge masse muskler samtidig som fettet raste av samtidig mens de var i kcalunderskudd.

Litt opstramming første halvåret ja, men lykke til neste 3 årene sier jeg.

Endret av War
Lenke til kommentar

Du må jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant.

Hvorfor sier alle " spiser du ikke vanlig mat" Det er vanlig mat, det er melk hvor vannet forsvant, men jeg putta det inn igjen.

Det er jo plass til 4 middager til på kaloriene, mer en de fleste her inne spiser.

Jeg er ikke hjemme innimellom dette, skylle den på vasken på dass for å så tørke den med håndføneren så jeg kan ha mer pulver i. Har rabatt på mye + gratis frakt så en shaker koster mindre en pakka tørkerull.

Jeg tenker ikke på proteinshaker som vanlig mat, men jeg kan omformulere det. Spiser du ikke annen mat enn proteinshaker? Det er jo begrenset hvor mye proteiner kroppen kan dra nytte av på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...