bIsk0p Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg synes fyren i asan for menn reklamen har bra fysikk, litt stor for min del da jeg prøver å satse litt på innebandy. Men synes det er en bra balanse mellom muskler og fett. Endret 13. oktober 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er noe som skurrer med dette bilde, fysikken er jo helt merkelig, eller? Helt ordinær tynn Pedro-lookalike. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 http://www.vgtv.no/#!id=56962 - ca 40 sekunder ut i filmen. Noen som har vært i nærheten av noe lignende? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ka ska du med 20 drikkeflasker? Har pulver oppi og tar den med. Da må den være helt tør. Dvs de kan ikke stå ren i oppvaskmaskinen. Med en om morgenen, en til lunch, en etter skole og en før trening og en etter trening og en til kvelds så kan jeg ikke ha få og fortsatt finne de tørre når jeg trenger dem. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ? Fordi pikken til damene somregel velger selvsikkerhet og sjarm forran kun utsendeet. Joda, men du må jo ha utseende med deg for at hu skal fatte interesse for deg in the first place .. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva med å spise vanlig mat også ? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Har jo like mange kalorier til overs for det. Det er jo vanlig mat, er jo melk som er tatt vann ut av. Like mye ekte mat som toro tomatsuppe med pulverpose man tilsetter vann. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Ka ska du med 20 drikkeflasker? Har pulver oppi og tar den med. Da må den være helt tør. Dvs de kan ikke stå ren i oppvaskmaskinen. Med en om morgenen, en til lunch, en etter skole og en før trening og en etter trening og en til kvelds så kan jeg ikke ha få og fortsatt finne de tørre når jeg trenger dem. Bruker denne jeg. Fungerer supert. Den heter forøvrig Smartshaker v2. Endret 13. oktober 2012 av Akse 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah. Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke. 193 og ca 14%bf BMI = m / h2 = 90 kg / (1,93 m)2 = 24,16 kg / m2 BMI-en din har litt å gå på, så du er godkjent som ikke-overvektig. Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ? Fordi damer normalt ikke har pikk? Men man har hver sin smak, så klart. Ka ska du med 20 drikkeflasker? Har pulver oppi og tar den med. Da må den være helt tør. Dvs de kan ikke stå ren i oppvaskmaskinen. Med en om morgenen, en til lunch, en etter skole og en før trening og en etter trening og en til kvelds så kan jeg ikke ha få og fortsatt finne de tørre når jeg trenger dem. Er det virkelig nødvendig med totalt seks doser om dagen? Spiser du ikke vanlig mat? Du må jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skjønner ikkje korsen du greier det. Smaker jo ikkje sååå godt. Synd 2 shakes er meir enn nokk Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah. Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke. 193 og ca 14%bf BMI = m / h2 = 90 kg / (1,93 m)2 = 24,16 kg / m2 BMI-en din har litt å gå på, så du er godkjent som ikke-overvektig. BMI = m / h2 = 105 kg / (1,83 m)2 = 28,68 kg / m2 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) BMI kan man ikke regne på en person som har løftet en vekt i sitt liv. 1 gram mer muskelmasse en du ellers ville hatt så blir hele greia feil. Er det virkelig nødvendig med totalt seks doser om dagen? Spiser du ikke vanlig mat? Du må jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant. Hvorfor sier alle " spiser du ikke vanlig mat" Det er vanlig mat, det er melk hvor vannet forsvant, men jeg putta det inn igjen. Det er jo plass til 4 middager til på kaloriene, mer en de fleste her inne spiser. Jeg er ikke hjemme innimellom dette, skylle den på vasken på dass for å så tørke den med håndføneren så jeg kan ha mer pulver i. Har rabatt på mye + gratis frakt så en shaker koster mindre en pakka tørkerull. ------------- Det er litt frustrerende med jentevenner som nettop har begynt å trene. / Sånn med program i allefall. De vil ikke ha noen tips, de driter i kosthold/mengde. De har for eks stor fremgang i lår , men liten i armene. Det er jo teknikk og glykogenlagre som slår inn i begynnelsen + at man er litt sterkere i bena en man først tror så her vil resultatene komme. På grunna disse benresultatene så blåser de lang mars i kosthold, de vokser jo sånn de holder på nå Jaja det går jo ikke ut over andre en dem selv. De hadde visst lest på fitnessbloggen at man kunne bygge masse muskler samtidig som fettet raste av samtidig mens de var i kcalunderskudd. Litt opstramming første halvåret ja, men lykke til neste 3 årene sier jeg. Endret 13. oktober 2012 av War Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det virkelig nødvendig med totalt seks doser om dagen? Spiser du ikke vanlig mat? Du må jo ikke kjøre shakeren i oppvaskmaskinen hver dag. Du dør ikke hvis du bare skylder den ren og tørker mellom hver gang, og heller vasker den skikkelig en gang i blant. Hvorfor sier alle " spiser du ikke vanlig mat" Det er vanlig mat, det er melk hvor vannet forsvant, men jeg putta det inn igjen. Det er jo plass til 4 middager til på kaloriene, mer en de fleste her inne spiser. Jeg er ikke hjemme innimellom dette, skylle den på vasken på dass for å så tørke den med håndføneren så jeg kan ha mer pulver i. Har rabatt på mye + gratis frakt så en shaker koster mindre en pakka tørkerull. Jeg tenker ikke på proteinshaker som vanlig mat, men jeg kan omformulere det. Spiser du ikke annen mat enn proteinshaker? Det er jo begrenset hvor mye proteiner kroppen kan dra nytte av på en gang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 "Det er jo plass til 4 middager til på kaloriene, mer en de fleste her inne spiser." - Hva betyr det? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 1,2 kg rykende fersk eksotisk godis. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Meow. Vanilla zero faktisk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fikk tappsjetta mens jeg var på treningstur. Aldri kommet meg så fort hjem igjen. 5km på 7 minutt. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 42km/t?! Det er litt raskare enn bolt gjer på 100m... well done! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 42km/t?! Det er litt raskare enn bolt gjer på 100m... well done! Sykkel? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 http://www.vgtv.no/#!id=56962 - ca 40 sekunder ut i filmen. Noen som har vært i nærheten av noe lignende? Pga blodsjokk i hjernen. Det samme skjer hvis du lener deg forover og puster tungt inn ut i 5 trekk og så får noen til å presse deg på halsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå