AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 For alt i verden, en kan da være sexy selv om man ikke er ripped. Poenget var at lav kroppsfett kanskje får ut det primitive i noen. Etter mine benøkter nå er hvertfall leggene passe slitne, og jeg kjører ingen spesifikke øvelser på de. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Snip Haha, tough luck! Jeg deler dog ikke helt samme erfaring. Jeg har (til min store overraskelse) ikke noe problemer med å finne meg jenter, og jeg har fremdeles en del mage. Men det kan jo hende at det hadde vært enda enklere med enda lavere fettprosent. Har skkkert rundt 25% bf og det har ikkje hindra meg i å skaffe damer. Tar det igjen på sjølvsikkerhet og sjarm. Men hadde heilt sikkert kunne dratt fleir med bf på 4% Netter et stort navn, så det er bare å google, tror ikke det er så vanskelig å finne den CD på nett hvis du leter litt. men kan fort være litt vanskelig for meg å legge ut link. http://www.amazon.com/Interactive-Atlas-Human-Anatomy-CD-ROM/dp/0914168835 Mange takk! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror ikke kroppstype har så mye å si. Som dere sier, sjarm og selvsikkerhet er mye viktigere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tar en en tier foran en firer selv om personlighetsskalaen til de to er henholdsvis fire og ti minst 6/7 dager i uka ... Men det er vel kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg tar en en tier foran en firer selv om personlighetsskalaen til de to er henholdsvis fire og ti minst 6/7 dager i uka ... Men det er vel kanskje bare meg. Nå tenkte jeg at menn stort sett kan finne seg noe uansett hvordan de ser ut(til en viss grad). Ellers er jeg helt enig i det du sier. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Og da er jeg helt enig med deg 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror ikke kroppstype har så mye å si. Som dere sier, sjarm og selvsikkerhet er mye viktigere. Lettere å få til sjarm og selvsikkerhet når damene blir våte i trusa bare av å se på deg da.... Da er jo halve jobben allerede gjort, sant. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror ikke kroppstype har så mye å si. Som dere sier, sjarm og selvsikkerhet er mye viktigere. Lettere å få til sjarm og selvsikkerhet når damene blir våte i trusa bare av å se på deg da.... Da er jo halve jobben allerede gjort, sant. Klart det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Klart det, derfor jeg sliter på gymmen hver bidige dag. Føler meg litt nærmere å få meg noe nå til dags. Men har ikke skjedd den helt store forandringen ennå da... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Chris Jones: If you're building the bicep with them rows and pull ups, I can guarantee ya dont have the v-taper that makes them bitches wanna rape ya. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ? Ingen har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kan jeg velge mellom en med litt kjipere personlighet og modellkropp og en dødssjarmerende fyr med masse selvtillitt og "dårligere" kropp så velger jeg nummer to any day! Både for ons og forhold. ...meeen nå har jeg jo blitt så gammel da, så er vel kanskje litt over den "ÅÅÅÅ HERREGUD SIXPACK ELSK ELSK!!!1" . 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor det skal være så jævlig vanskelig å rydde vektene etter seg, power racket så ut som en svinesti i dag tidlig. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Eller legge hantlene på feil plass. DET er irriterende det. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Gutter velger med pikken, hvorfor skal damer ikke ? Fordi pikken til damene somregel velger selvsikkerhet og sjarm forran kun utsendeet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Eller legge hantlene på feil plass. DET er irriterende det. Hvertfall på treningssenteret jeg er på, der de ikke er merket. Føler at halvparten av treningen går til å gjette hva manualene veier. Får mer og mer teken på det for hver gang, but come on. Er ikke vanskelig å merke manualer! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kona fortviler over plassen i skapene. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ka ska du med 20 drikkeflasker? 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Lol. Edit: Er noe som skurrer med dette bilde, fysikken er jo helt merkelig, eller? Endret 13. oktober 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå