Thor - God Of Thunder Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 OT: puggar musklar, Det følger med en cd på Netter's anatomi atlas. brukte den mye da jeg studerte anatomi Takk for svar, men har ikkje den boka. Hugsar du om det var ei nettside til boka, evt om boka fortsatt er å få kjøpt? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Netter et stort navn, så det er bare å google, tror ikke det er så vanskelig å finne den CD på nett hvis du leter litt. men kan fort være litt vanskelig for meg å legge ut link. http://www.amazon.com/Interactive-Atlas-Human-Anatomy-CD-ROM/dp/0914168835 Endret 13. oktober 2012 av leifeinar Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Litt sånn off topic her: Hadde klassefest igår og min klasse domineres av jenter i starten av 20-årene, og for å si det sånn - dem er heite alle som en og du kan si absolutt hva du vil - men jenter elsker gutter med low bodyfat og mye muskler, jeg ler meg skakk ihjæl hver gang jenter snakker om "indre er så viktig, har alt å si" det er løgn og atter løgn og det fikk jeg bare bekreftet igår når alle jentene bare " ja men du har jo sikkert 2% fettprosent" "ja men du er et berg av muskler" etc. Hykler alle sammen! Men det sier litt om "presset" vi gutter egentlig har i forhold til trening/kropp/kosthold. Og når jeg ser på gulvet ved senga min så er det mcdonald-rester så jeg lurer på hvor dritings jeg egentlig var fordi jeg ikke husker å ha kjøpt mcern mat i det hele tatt, men 2 tomme pommesfri + 3 burgerpapir sier noe totalt annet. =( Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det behøver jo ikke å ha vært dine rester. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Og når jeg ser på gulvet ved senga min så er det mcdonald-rester så jeg lurer på hvor dritings jeg egentlig var fordi jeg ikke husker å ha kjøpt mcern mat i det hele tatt, men 2 tomme pommesfri + 3 burgerpapir sier noe totalt annet. =( Så du fikk skryt av masse jenter i klassen om fysikken din osv., men våkna opp med mcdonalds på siden av senga? Målet var åpent å du skøyt ikke? So much fail.... 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Haha Corey, det er en fin beskrivelse ; akkurat derfor jeg føler meg crap! Jeg kunne hatt "alt" men våknet opp med ingenting! Jeg _dreit_ meg ut rett og slett! Så nå er det gamestop;handle Dishonored på 360, pepsi max, masse mat og whine mer. Endret 13. oktober 2012 av Dukien Lenke til kommentar
discostu Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Haha Corey, det er en fin beskrivelse ; akkurat derfor jeg føler meg crap! Jeg kunne hatt "alt" men våknet opp med ingenting! Jeg _dreit_ meg ut rett og slett! Så nå er det gamestop;handle Dishonored på 360, pepsi max, masse mat og whine mer. hahaha, sånt skjer! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ooooh, dishonored. Funderer på å handle det inn... Det og nye forza! En ting som jeg vil gjerne lufte litt. Synes det passer bra med jørgen foss-debatten og nå dukien sin erfaring. Hvorfor er det så jævla greit å snakke drit til folk som er tynne, men ikke folk som er feite? Jeg hadde en diskusjon om dette på gymmen igår, en fyr som er ganske lik meg, har problemer med å legge på seg. Jeg er/var en ectomporh, og ble kalt pinnedyr på daglig basis. Jeg var svak, pinglete og kunne gafle i meg 2 chipsposer og 3 liter cola til dagen + vanlige måltider uten at vekta beveget seg en milimeter. Jeg kunne jo ikke noe for det jeg, jeg spilte fotball 5 ganger i uka og holdt meg jo i "form". Men med engang noen sier "tjukkas" til noen, så er det plutselig blitt en sak. En person som ikke tenker noe på eget ve og vel skal bli skjermet?! Dafuq is the logic? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Klarer noen av dere dette? Og et annet spørsmål: Når man tar calf raises, hva er best å bruke for å øke belastningen? Hantler eller stang? Er smith-maskin tillatt? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kommer ann på kor mye du tar. Eg bruker leg-press maskin og tar one leg calf-rise for å få nokk belastning. Då setter eg vekta på ca 130. Kunne seff gjort det med manualer også, men då må ein balansere så mye i tillegg --> tar vekk konsentrasjon :/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Føler leggene får kjørt seg nok med knebøy/utfall jeg. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Snip Haha, tough luck! Jeg deler dog ikke helt samme erfaring. Jeg har (til min store overraskelse) ikke noe problemer med å finne meg jenter, og jeg har fremdeles en del mage. Men det kan jo hende at det hadde vært enda enklere med enda lavere fettprosent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen jenter hooker du med fordi de er sykt sjarmerende/søte osv, andre pga de er sexy som faen. Blir vel litt det samme motsatt vei 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kommer ann på kor mye du tar. Eg bruker leg-press maskin og tar one leg calf-rise for å få nokk belastning. Då setter eg vekta på ca 130. Kunne seff gjort det med manualer også, men då må ein balansere så mye i tillegg --> tar vekk konsentrasjon :/ Jeg har ikke hatt med øvelsen i programmet mitt før, så jeg starter lavt. Jeg tror jeg bare ser hva som er ledig på treningssenteret og prøver meg litt fram. Jeg ser jo at 130 kg i hantler blir litt upraktisk. Føler leggene får kjørt seg nok med knebøy/utfall jeg. Knebøy er også med. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 600g angus meat balls og pasta til frokost. Omnomnom 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kommer ann på kor mye du tar. Eg bruker leg-press maskin og tar one leg calf-rise for å få nokk belastning. Då setter eg vekta på ca 130. Kunne seff gjort det med manualer også, men då må ein balansere så mye i tillegg --> tar vekk konsentrasjon :/ Jeg har ikke hatt med øvelsen i programmet mitt før, så jeg starter lavt. Jeg tror jeg bare ser hva som er ledig på treningssenteret og prøver meg litt fram. Jeg ser jo at 130 kg i hantler blir litt upraktisk. Føler leggene får kjørt seg nok med knebøy/utfall jeg. Knebøy er også med. Har begynt med calf extentions jeg. River som bare faen. Føler ikke leggene får kjørt seg noe særlig i knebøy. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah. Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er så latterlig. Jeg er den eneste i familien som ikke er overvektig, og allikevel vet de mer om kosthold og trening enn meg. Hahah. Du veier 90 kg? Hvis ikke du er veldig høy, er du også overvektig i følge BMI-skalaen. Jeg tror ikke nødvendigvis at du ser overvektig ut. Jeg ville bare pirke. 193 og ca 14%bf Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen jenter hooker du med fordi de er sykt sjarmerende/søte osv, andre pga de er sexy som faen. Blir vel litt det samme motsatt vei Du er sikkert inne på noe. Så lenge jeg får litt sugar walls og våkner opp med en søt og fin jente inntil meg innimellom er det det samme for meg om det er fordi jeg er sexy eller søt, hehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå