christer-R Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Prøvd motsatte situps? overkroppen ligger rolig på en benk etc. og bena går opp og ned. Evt situps der du trekker bena opp samtidig som du løfter opp overkroppen. Endret 24. mai 2006 av christer-R Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 det der må jeg prøve azz.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Om noen vil bli virkelig sliten i beina og støl ettehvert, prøv detta: http://www.home.no/slominski/Air%20Alert%20III.htm Er på dag to nå, og nettopp ferdig med øvelsen. Jeg trenger en kald dusj. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Prøvd motsatte situps? overkroppen ligger rolig på en benk etc. og bena går opp og ned. Evt situps der du trekker bena opp samtidig som du løfter opp overkroppen. 6168282[/snapback] evt. "roing"... jævlig, men effektivt. får med alle de sentrale magemusklene. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 det der må jeg prøve azz.. 6168325[/snapback] "azz"? når ble det Norsk? Og for og si det sånn, så er det heller ikke dialekten din.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 det der må jeg prøve azz.. 6168325[/snapback] "azz"? når ble det Norsk? Og for og si det sånn, så er det heller ikke dialekten din.. 6172697[/snapback] Ingen brødrehets nå (eller tar jeg feil?)... Forøvrig er kondisjonstrening og forbrenning av fett den beste og letteste måten å få sixpack på, men det vet dere jo. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 det der må jeg prøve azz.. 6168325[/snapback] "azz"? når ble det Norsk? Og for og si det sånn, så er det heller ikke dialekten din.. 6172697[/snapback] Ingen brødrehets nå (eller tar jeg feil?)... 6172736[/snapback] du tar ikke feil nei Men hvilke fordeler får jeg med og tygge proteiner forhold til kreatin eller begge deler? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Du kan ikke sammenligne proteiner og kreatin slik... Begge er viktig på hver sin måte, proteiner er kanskje viktigst av de to... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Du kan ikke sammenligne proteiner og kreatin slik...Begge er viktig på hver sin måte, proteiner er kanskje viktigst av de to... 6172839[/snapback] hvilke fordeler har Proteiner: Kreatin: Begge: sånn da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Jaha... Proteiner: Det er viktig å få tilført nok proteiner i løpet av dagen slik at musklene alltid har en positiv nitrogenbalanse, det medfører at du bygger muskler og holder forbrenningen oppe. Proteinpulver er et rimelig alternativ til vanlige kilder som kjøtt, fisk og egg, og samtidig får du en proteinkilde som er lagd slik at du skal få maks resultat fra treningen. Kreatin: Kreatin øker energilagrene i muskulaturen, noe som gjør at du klarer å trene hardere og løfte tyngre under trening. Dette fører igjen til økt styrke og muskelvekst. Kreatin monohydrat, den vanligste formen for kreatin i sportstilskudd, gir også volumisering i selve muskelen, noe som gir større trykk og en muskel som er hardere og ser større ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 vurderer å begynne på kreatin (igjen) og lurer på om dette produktet er noe bra http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2149 det virker veldig bra består all kreatin av både Creatine Methyl Ester og Creatine Ethyl Ester? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=746 Her har du bra og billig monohydrat... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 gir også volumisering i selve muskelen, noe som gir større trykk og en muskel som er hardere og ser større ut. 6172889[/snapback] Her må jeg arrestere deg litt. De fleste mener at musklene blir litt større, men på langt nær hardere. De får vann og blir mer "pløsete". Det er derfor de fleste AF og bodybuildere velger heller Tricreatin eller Creatine ethyl ester i steden. Vann i musklene er ikke ønsket, og gir ikke en hardhet. Når man ser på en AF\Bodybuilder konkurranse er den som er hardest, den med som har fått ut mest vann av muskelen og selvfølelig lav fett % Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 vurderer å begynne på kreatin (igjen) og lurer på om dette produktet er noe bra http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2149 det virker veldig bra består all kreatin av både Creatine Methyl Ester og Creatine Ethyl Ester? 6173070[/snapback] Nei dette er 2 former for kreatin. Det finnes flere, f.eks monohydrat. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 er litt sånn gambling med monohydrate, er ganske stor sjanse for at du ikke klarer å ta det opp. sjansene øker visstnokk om du spiser det sammen md raske karbohydrater Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Den sjansen er svæært liten Henrik2k, kan nesten ikke regnes som gambling... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som har peiling på noen steder man kan skaffe billig magnesium / kalkballer ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som har peiling på noen steder man kan skaffe billig magnesium / kalkballer ? 6188204[/snapback] Dagligvareforretninger, se under dyrefòr. Hva skal du med kalk forresten? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Er nødvendig å ha på henda når jeg løfter markløft / andre tunge frivektsøvelser, da jeg har en tendens til å svette mye i håndflatene Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Her har de en del baller : http://www.scanalp.no/index.php?main_page=index&cPath=31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå