Populært innlegg Corey Skrevet 10. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2012 Seriøst..... HVEM FAEN SOM TAR SITUPS I POWER-RACKET!?!?!?!? Ikke nok med det, han tok også biceps-curls der. Jeg håper denne dassen av et menneske leser her inne, så får han se selv hvilken idiot han er! Sidenote: Det er egen situps-avdeling 2 meter rundt svingen der! Rage! 14 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hahahaha! Apropos dritt på senteret, er allerede lei av det nye senteret mitt. Lei av ett power rack, lei av for få benker, lei av alle gangsterkidsa som er der, lei av vektene med det dårlige grepet, og ikke minst lei av PT-en som går i veien for meg. Det gjelder altså Fresh Fitness på Carl Berner i Oslo. Synd man minst måtte betale for 2 måneder. Heldigvis var det bare 200 kroner. SiO eller SATS neste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Dukien: Forklar det om lår/nakke igjen? Altså, om roids brukere har små lår stor nakke vil det si at de har misbrukt stuff, eller? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er høyere andel reseptorer i noen vev mer enn andre, og på noen "amatør-byggere" så er det utrolig lett å se, mens andre igjen er mye flinkere til å forstå sin egen fysikk og trene etter det. Så det vil ikke automatisk tilsi at dem er "on the juice" for å svare deg der. Videre er det en forskjell mellom testosteron og veksthormon da førstnevnte er et kolesterol (naturlig androgene stoffer) mens sistnevnte fungerer direkte i f.eks proteinsyntesen og da tverrstripet vev. Siden jeg liker "fun fact" så vil behovet for proteiner for personer som tar kunstige androgener falle da nedbrytt muskulatur resturerer seg mye fortere. I bodybuilding miljøet er det populært å kombinere VK/testo for å oppnå størst effekt. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Seriøst..... HVEM FAEN SOM TAR SITUPS I POWER-RACKET!?!?!?!? Ikke nok med det, han tok også biceps-curls der. Jeg håper denne dassen av et menneske leser her inne, så får han se selv hvilken idiot han er! Sidenote: Det er egen situps-avdeling 2 meter rundt svingen der! Rage! Hvem i all verden er det som gidder situps i det hele tatt! Endret 10. oktober 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hahahaha! Apropos dritt på senteret, er allerede lei av det nye senteret mitt. Lei av ett power rack, lei av for få benker, lei av alle gangsterkidsa som er der, lei av vektene med det dårlige grepet, og ikke minst lei av PT-en som går i veien for meg. Tenker du på han mørkhudete PT-en? Ellers er jeg enig i at det er en del gangsterkids der som bruker mer tid på speilet/snakking enn trening. En løsning kan jo være at du trener tidligere/andre steder som ensjø.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er masse sentre i nærheten av Carl Berner som ikke er i en kjeller med masse gangsterkids og dårlig plass... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hahahaha! Apropos dritt på senteret, er allerede lei av det nye senteret mitt. Lei av ett power rack, lei av for få benker, lei av alle gangsterkidsa som er der, lei av vektene med det dårlige grepet, og ikke minst lei av PT-en som går i veien for meg. Tenker du på han mørkhudete PT-en? Haha, ja! Valser rett forbi så jeg må stoppe øvelsene mine og greier. Spurte han en gang om hvor mange sett han hadde igjen i power racket også, da sa han bare "mange". Dust. Det er masse sentre i nærheten av Carl Berner som ikke er i en kjeller med masse gangsterkids og dårlig plass... Jeg vet det. Fresh er det billigste alternativet for meg (rabatt) nemlig, men det funket ikke. Trente på FX før, men jeg tror jeg rett og slett skal prøve SATS. Kjenner så mange som trener der, de har utstyr i orden og er lett tilgjengelig. Bor på Tøyen så nærmeste blir Kampen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 De største reseptorene for veksthormon er i lår/rumpe og minst i levactor scapula (nakke-muskulatur) (Hint hint veksthormon-misbrukere med dårlig kunnskap og selvfornektelse med for store lår/ liten nakke ratio; ja vi ser at dere misbruker "prestasjonsfremmende endogent tilskudd".) Grunnen til dette er rett og slett fordi det er vår største muskelgruppe og ikke bare kan det føre til en høyere etterforbrenning, men også til økt utskillelse av stresshormonene og i dette tilfellet veksthormon, igf-1 etc. Med andre ord: Fuck yeah, olympiske løft! Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 ... Takk, litt mye å lese. Dog ikke helt forståelig Må nok lese på nytt imorra, sender deg PM hvis det er noe jeg lurer på. Er trøtt som f... Men takk for et fint innlegg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bør man ikke vurdere slutte overtenke dette å heller se på det store bildet? Sålenge man får i seg ~2g protein per kg kroppsvekt, enten via kosthold eller kosttilskudd, så er resten av variablene ubetydelige detaljer som strengt tatt bare utgjør marginale forskjeller. Det e sånne små fett detalja som avgjør om det går bra på træning eller ikkje! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 http://fitnessbloggen.no/dette-er-siste-nytt-om-forskning-pa-protein/ Likk kult og billig at forskningen på protein / anbefalingene går ned hele tiden. Når de med isolatpulver kan spise mindre så blir jo regnestykket enda styggere for konsentrater. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så akkurat denne. Inspirerende. http://www.youtube.com/watch?v=vJCqwU7BqRU&feature=related Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hadde den første økta i går etter pause (konkurs senter). Så vidt jeg greide 10 kg på hver arm, var vel oppi 18 der før jeg slutta. Vil styrke eller gains komme fortere tilbake enn når jeg var helt fersk? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har nettop sluttet å spise meieriprodukter etter at jeg har en misstanke om at jeg kan være inntolerang. Derfor trenger jeg en ny kilde til proteiner og d-vitaminer, er 190 og veier litt over 100kg så er litt "chubby" så tenker at rent protein kanskje er det jeg skal gå ( er det isolat det heter?) Noen som har tips til produkter som er gode jeg kunne testet ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hadde den første økta i går etter pause (konkurs senter). Så vidt jeg greide 10 kg på hver arm, var vel oppi 18 der før jeg slutta. Vil styrke eller gains komme fortere tilbake enn når jeg var helt fersk? Ja. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Likte denne artikkelen! http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2307&fb_action_ids=3898691112273%2C3898685072122&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%223898691112273%22%3A448567598527225%2C%223898685072122%22%3A497037020314898%7D&action_type_map=%7B%223898691112273%22%3A%22og.likes%22%2C%223898685072122%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D Jeg har alltid brukt veldig lang tid på oppvarming, men skal nå heller prøve dette - kjappere og muligens bedre, blir bare og legge til noen få dynamiske til. Skal heller legge til egen rehab økter for tøye og egenmassasje å noen dynamiske. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fy faen. Prøvde utfall i går. Stølhet fra et annet univers. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skal, skal ikke kjøre til failiure... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 prøvde for første gang å steike biff med kokosfett i går, men det sprutet noe inn i hampen! er jo bare melange som ikke spruter ved sterk varme.. olje er like ille. so much for sunne alternativer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå