Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skal du ha kalorier? Bytt ut melka i shaken med fløte.

Næringsinnhold per 100g

energi 1491 kJ (362 kcal)

protein 2,1 g

karbohydrat 2,9 g

fett 38 g

vitamin A 530 µg (66 %')

riboflavin 0,15 mg (11 %')

kalsium 75 mg (9 %')

' av referanseverdien

Anbefaler ingen dette, men ble helt sjokkert over hvor mye kcal det faktisk er i fløte. Skulle jeg tippet før jeg sjekket hadde jeg sagt 120kcal på 100g.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg gå over på fra min mand,tirs og tors,fred split, når jeg nå bare får tid til og trene mand ons og fredag ? Volum volum volum program takk!

Hvorfor ikke fortsette med det programmet du har og heller bruke litt mer enn en uke? Du jo ikke ha sykluser på nøyaktig 7 dager.

Lenke til kommentar

Kan ikkje og vil aldri forstå korleis det er vanskeleg å få i seg eit overskudd av kaloriar.

De som alfri hr spist mye mat må bruke tid på å bli vandt med det. I tillegg er det dyrt å spise sunt samtidig som proteinrikt og kaloririkt, og mange har som war skriver ikke tid til å stå på kjøkkenet hele dagen.

Lenke til kommentar

Jeg klarer det fint med gainer, har ikke tid til å lage 56 middager.

Kjøpte 30kg fra myrevolution idag, brukte 21kg gainer forrige mnd.

Altså, det er jo bare å spise større måltider. Man venner seg fort til tusen-kaloriers måltider, og da trenger man bare tre av dem per dag med litt frukt i mellom.

Lenke til kommentar

http://fitnessbloggen.no/bli-en-fettforbrenner-med-biorytmedietten/

Skal test den her igjen snart.

Det er jo sånn vi spiste før, del kcal på måltidene , men flytt noen av karba til etter trening, bare at nå har det fått et navn.

Kan jobbe 11 timer, skole 6 og da blir det lite søvn , rekker knapt drikke shake.

Skal jo trene også inni her 6 dager i uka. Kjærringa har jeg ikke sett siden berlinmuren falt.

Lenke til kommentar

Var i usa i 10 dager, la på meg 5 kg og drakk lettbrus hele dagen.

IHOP-frokost 4sifferet kcal og da valgte jeg den minste menyen.

30.000 kcal var mitt forbruk, spiste 70.000kcal og jeg prøvde sånn halveis å være sunn / men måtte spise alle måltidene ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...