joakimz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lite flaut og slippe en under oppspenning i benkpress, mens det sitter ei dame siden av og en som holder klossen. Helvetes ræv 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 På treningssenteret klokka 18.00 og utover? Glem det! Og jeg som for det meste bare er avhengig av et squatrack til bøy, og olympiastanga så jeg får gjort mark. Helt stappfullt der! Fikk gjort litt annet, men blei jo en 30 min hvor jeg bare kuker rundt, og jeg hater folk som kuker rundt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Livskvaliteten min gikk opp et par hakk i det jeg innså at det var en god idé å trene direkte etter jobb. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Pleier å trene etter skole, så alt i mellom 15.30 - 17.00. Helt perfekt! Lite folk, lite bråk. Mer fokus, bedre konsentrasjon, samt at jeg får brukt "apparatene" jeg trenger uten å måtte vente. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 På treningssenteret klokka 18.00 og utover? Glem det! Og jeg som for det meste bare er avhengig av et squatrack til bøy, og olympiastanga så jeg får gjort mark. Helt stappfullt der! Fikk gjort litt annet, men blei jo en 30 min hvor jeg bare kuker rundt, og jeg hater folk som kuker rundt Den følelsen, av å jobbe i en bedrift som har treningsstudio og jeg har det eneste knebøy stativet alene hele tiden! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vanlig kroppsbygging sier man alltid skal bytte program etter 4-6 uker og ikke gjøre en øvelse mer enn cirka 24-34 ganger før du ikke får muskelvekst etterpå og blir like spinkel som en jogger. Ser for meg at kettlebels blir noe som jogging som i utgangspunktet gjør deg spinkel, men med så høye vekter at kroppen utvikler noen heftige muskler av det og generelt blir "ripped"... Det er planen haha, hæ? 3 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Satser kke på å bli mindre enn det jeg er altså. Alt jeg har lært om kropp og fysikk sier kettlebells er en dårlig ide. Kettlebell-programmet jeg har nå skal jeg holde meg til i cirka 1 år. Med akkurat samme øvelsene. Vanlig kroppsbygging sier man alltid skal bytte program etter 4-6 uker og ikke gjøre en øvelse mer enn cirka 24-34 ganger før du ikke får muskelvekst etterpå og blir like spinkel som en jogger. Ser for meg at kettlebels blir noe som jogging som i utgangspunktet gjør deg spinkel, men med så høye vekter at kroppen utvikler noen heftige muskler av det og generelt blir "ripped"... Det er planen Gammel myte 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Satser kke på å bli mindre enn det jeg er altså. Alt jeg har lært om kropp og fysikk sier kettlebells er en dårlig ide. Kettlebell-programmet jeg har nå skal jeg holde meg til i cirka 1 år. Med akkurat samme øvelsene. Vanlig kroppsbygging sier man alltid skal bytte program etter 4-6 uker og ikke gjøre en øvelse mer enn cirka 24-34 ganger før du ikke får muskelvekst etterpå og blir like spinkel som en jogger. Ser for meg at kettlebels blir noe som jogging som i utgangspunktet gjør deg spinkel, men med så høye vekter at kroppen utvikler noen heftige muskler av det og generelt blir "ripped"... Det er planen Gammel myte Jeg har knust den myten for lenge siden. Har kjørt stort sett de samme øvelsene i et halvt år, og er ikke i nærheten av å stagnere enda. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 ^ +1 på den. Med riktig kosthold, nok restutisjon, og et bra fokus (vilje, innsats, og dedikasjon) kan du nok holde på en veldig god stund Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Alle er vel forskjellige.. Jeg har opplevd å stagnere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Klart. Kommer vel helt an på øvelse til øvelse og muskel(gruppe) til muskel(gruppe). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lite flaut og slippe en under oppspenning i benkpress, mens det sitter ei dame siden av og en som holder klossen. Helvetes ræv Skal si deg hva som er flaut jeg, eksplosiv diaré på skolen pga for mange proteinshaker kvelden før. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Pleier å trene etter skole, så alt i mellom 15.30 - 17.00. Helt perfekt! Lite folk, lite bråk. Mer fokus, bedre konsentrasjon, samt at jeg får brukt "apparatene" jeg trenger uten å måtte vente. Bruker kun senter om vinteren pga. føret, men da trener jeg alltid mellom 6 og 7 om morgenen Hele senteret for meg selv... helt alene...ingen... venn... i verden... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg liker når det er litt folk, men ikke så mange at det blir opptatt i stativene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Alle er vel forskjellige.. Jeg har opplevd å stagnere. Og fra det utleder du at det er common knowledge at man må skifte hver sjette uke/ikke gjøre en øvelse mer enn rundt 30 ganger? Wow 3 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jepp. frem til nå har det utelukkende vært det jeg har lært. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 jepp. frem til nå har det utelukkende vært det jeg har lært. You bout that bullshit. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvordan skal man bli sterk i en øvelse når den byttes ut hele tiden da? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 finnes vel bare så mange grunnøvelser menneskekroppen kan gjøre, så det er nesten samme øvelse man gjør hele tiden bare på litt andre måter. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 finnes vel bare så mange grunnøvelser menneskekroppen kan gjøre, så det er nesten samme øvelse man gjør hele tiden bare på litt andre måter. Hvis man trener rett skal man ikke stagnere i baseløft. Om du gjør det bør du trikse litt med reps og belastning. Husk at det skal være tungt, og kjør til du nærmer deg failure. Jeg ser flere av dem som vaser rundt på gymmet og gjør alt halvveis, de kommer ingen vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå