Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Heller aldri noen som har påstått at whey, zma, kreatin etc. er doping.

Nei, men det er jo nettopp poenget. Kvifor test-booster som gir null effekt til ein 20-25 åring, skal reknes for "doping" i så fall?

Eller det er "ikkje doping" fram til ein er 30, etter det er det "doping"? Ulogisk?:)

Btw, er det lov å diskutere bol og liknandes ting her? Finst ikkje noe tråd.

har aldri prøvd noe slikt og har ikkje tenkt, men det kan jo vere spennande emne å diskutere og sikkert mye ein kan lære der i frå også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev om tilskudd som potensielt kan øke testosteronnivåene dine til over det som er normalt.

Store spørsmålet er då, kva som er "normalt"? Det du har maks (20-åring) eller det som er normalt for din alder i snitt? Men så er det jo mange andre faktora som kan påvirke test nivået (som f.eks trening!), som øker test. nivået over det som er snitt for alderen.

Men imo, så lenge nivået ikkje øker over det som er ditt normalt maks (det ein hadde som 20 åring), så er det clean :)

Lenke til kommentar

Det finnes nok verdier som anses som normale innenfor en viss rekkevidde når det kommer til testo. Dette varierer sikkert med alder, og det normale testo-nivået blir lavere jo eldre man blir.

Å bruke testo-booster for å utligne den negative effekten alderen har på testo-nivåene i kroppen vil jeg ikke anse som å være unaturlig. Jeg mener at den dagen man går over på AAS eller lignende, er man på "juice".

OG NÅ BURDE JEG SOVET FOR LENGST :S

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Hva heter dere på instagram? Jeg følger "treningsprofiler" om noen poster no sånt.

Bilde av seg selv og-med vekter og maten man spiser og gym-quotes er vel 99% av denne gruppen. :wee:

Jeg henger bare på løkka og tar hipsterbilder av kaffen min, så jeg tror neppe du er interessert :p

Lenke til kommentar

Hvis det er løkka i Trondheim eller Lillestrøm :dremel:

Ser ca 40 shakere NO-explode på gymmet hver dag. Penger ut av vinduet as.

0.000000% effekt og de betaler for det.

http://fitnessbloggen.no/maalsetning-ovelsesvalg/

Denne sier det vi har skrevet her inne siden 1991

Tren baseøvelser som normen, isolasjonsøvelser for å styrke svake ledd så man kan øke i baseøvelser igjen eller for symmetri/ prioritering i en begrensed periode.

De glemmer å ta for seg at man bare ikke kan legge de til, men også må kjøre lett i noe annet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Eg lurer på om norske regjeringen vil verkeleg VERST for folk flest?

Prisene på mat (kjøtt) går opp. Hurra for meir pølse og junk!

Nye biler (les: miljøvenige, mye sikrare) koster sjukt mye, men hente ein gammal bil (les: dårleg for miljø og dødsfella på 4 hjul), da får ein -80% på registrering osv.

WTF?!

Lenke til kommentar

Det kalles norsk politikk og det er absolutt ikke meningen at man skal skjønne noe av det.. Håper for Guds skyld det skjer noe nytt ved neste valg.

Tenk hvor mye bedre det ville vært med fornuftige priser på sunn mat og heller dyrere junk.

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Det blir vel en blanding. Ser ikke for meg at jeg blir enormt større med kettlebell-trening enn det jeg er nå. Hvis jeg hadde fortsatt med vanlig muskelbyggingstrening ville jeg få økt muskelmasse og dermed vanlig proteinbehov for kroppsbygging (cirka 150-200g). Men kan vel kutte litt proteiner når jeg går over til kettlebells?

Lenke til kommentar

Satser kke på å bli mindre enn det jeg er altså. Alt jeg har lært om kropp og fysikk sier kettlebells er en dårlig ide. Kettlebell-programmet jeg har nå skal jeg holde meg til i cirka 1 år. Med akkurat samme øvelsene.

Vanlig kroppsbygging sier man alltid skal bytte program etter 4-6 uker og ikke gjøre en øvelse mer enn cirka 24-34 ganger før du ikke får muskelvekst etterpå og blir like spinkel som en jogger. Ser for meg at kettlebels blir noe som jogging som i utgangspunktet gjør deg spinkel, men med så høye vekter at kroppen utvikler noen heftige muskler av det og generelt blir "ripped"... Det er planen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...