phax Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Jævla stråmann... Endret 7. oktober 2012 av phax 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Isolater brakte dem på senen Niks, GH og AAS brakte dem på scenen Helt rett, ingen er rene. Alle bruker steroider. De må de jo gjøre, siden du ikke har fått tilsvarende resultater rent. Vel du har INGENTING å vise til... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Men jeg har heller aldri påstått det. Dessuten var det en generell måte å si det på. Jeg har sett dine resultater, jeg rakker ikke ned på de. Men veldig mange er veldig raske opp med "AAS-flagget" med en gang noen har resultater, både om de er bedre eller dårligere enn en selv sine. Lenke til kommentar
Populært innlegg phax Skrevet 7. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Endret 7. oktober 2012 av phax 17 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Man kan jo ikke være kjekk og løfte tungt og være markert, det vel jo alle. Får ikke jeg det til men han gjør så er han boler. Kjipt at ALLE blir dratt i samme kam, når de fleste ikke klarer og få bevis på at de faktisk gjør det. Endret 7. oktober 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om folk tror at under Trondheim og Oslo at dem var dopingsfrie så er det på tide med en reality check. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Om folk tror at under Trondheim og Oslo at dem var dopingsfrie så er det på tide med en reality check. Var ikke det som var poenget mitt. Jeg tror du er enig med at folk flest er veldig raske med å si "boler" eller "shoppa" når noen ser bra ut. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det derimot er jeg helt enig med, til og med jeg har fått det haglet etter meg av flere grunner. Så fort folk ser noen som klarer det man selv ikke får til kommer søken etter rasjonell forklaring, dessverre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Jeg trodde helt ærlig at det var fullt mulig å se slik ut uten bruk av juice. Flere av de jeg følger på YouTube er jo vel så store som de gutta der, og de påstår i hvert fall at de er natural. Endret 7. oktober 2012 av Akse Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om det er amerikanere du følger på YouTube har de gjerne et annet syn enn nordmenn på hva som er rent. Du kan kjøpe testosteron-booster over disk på helsekostbutikkene der borte. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om det er amerikanere du følger på YouTube har de gjerne et annet syn enn nordmenn på hva som er rent. Du kan kjøpe testosteron-booster over disk på helsekostbutikkene der borte. Det gjer dei. Men det er jo noe veldig annet en GH o.l. Den hjelper vel heller folk som er 30+ for å få test på normalt nivå, utan å øke den over maks. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om det er amerikanere du følger på YouTube har de gjerne et annet syn enn nordmenn på hva som er rent. Du kan kjøpe testosteron-booster over disk på helsekostbutikkene der borte. Jeg følger i hovedsak TMW, furiouspete og flexforall2. TMW sa jo at de kjøpte testobooster, men at det kun hjalp fordi de var oppi årene, og anbefalte det ikke for yngre folk som har normale testoverdier. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 HRT hjelper jo uansett. Si feks folk på diett har jo lavere testnivå enn folk som ikke er på diett. Da sier det seg selv at når man kjører HRT på diett og får "normale" testoverdier får man en liten fordel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg følger i hovedsak TMW, furiouspete og flexforall2. TMW sa jo at de kjøpte testobooster, men at det kun hjalp fordi de var oppi årene, og anbefalte det ikke for yngre folk som har normale testoverdier. Økte testosteronnivåer gjør at du restituerer deg mye kjappere, uansett hvor gammel du er. Du kan trene hardere og oftere ---> bedre fremgang. I mine norske øyne går dette innunder "doping". Floyd Landis ble f.eks utestengt fra sykling og mistet Tour-tittelen sin pga for høye testosteronverdier, selv om det ikke har noe med kroppsbygging å gjøre. Det er selvfølgelig forskjell på å bruke testosteronbooster for å komme opp på normalt nivå, og det å doble nivåene sine. Men naturlig er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Landis mistet vel tittelen pga høyt antall hvite blodceller? Han hevded vel selv at han sov i et såkalt "trykkammer". Men innrømmet senere bruk av EPO(eller bloddoping, husker ikke helt). Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er selvfølgelig forskjell på å bruke testosteronbooster for å komme opp på normalt nivå, og det å doble nivåene sine. Men naturlig er det ihvertfall ikke. For å komme opp på naturlig nivå / senket pga hard trening bruker man bare ZMA. Da kommer man ikke over, og man har ikke gjort noe "galt" Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Landis mistet vel tittelen pga høyt antall hvite blodceller? Han hevded vel selv at han sov i et såkalt "trykkammer". Men innrømmet senere bruk av EPO(eller bloddoping, husker ikke helt). Han ble tatt for testosteronnivåene, tviler ikke på at han brukte alt mulig annet i tillegg Endret 7. oktober 2012 av medlem-105476 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Altså det er jo meininløst diskusjon sånne gentleg. Det meste som er å få kjøpt over disken i USA er ikkje på dopingsliste. Så blir jo veldig feil å kalle det for doping då? I så fall kan ein jo sei at både whey og ZMA er doping, fordi du får "meir enn normalt" av noe. I mine øyer så lenge ein ikkje øker test nivå kunstig (hormoner o.l.) over normalt nivå, så er det clean. Om ein bruker "booster", som får nivåene til normalt (om ein har lavare enn normalt), så er det ikkje noe galt med det. Om ein bruker ZMA fordi ein greier ikkje få nokk søvn - er det like normalt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Mye du får kjøpt over disk i statene, som står i den ekstremt strenge norske dopinglisten. Og selvfølgelig også mye som ikke er står der Heller aldri noen som har påstått at whey, zma, kreatin etc. er doping. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Helt greit for dem, doing for oss. BCAA for eks har kunne blitt solgt over disk i norge i knapt et år nå bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå