Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Driver og trener en del friidrett. Ved langkjøring blir jeg allikevel veldig stiv i skuldre, og om jeg kjører høyere tempo, kan jeg også bli stiv i underarmene. Har dere en enkel måte å trene spesielt skuldrene? Nei, jeg henger ikke på treningsstudio. Er foran og på innsiden av skulderen jeg kjenner det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver og trener en del friidrett. Ved langkjøring blir jeg allikevel veldig stiv i skuldre, og om jeg kjører høyere tempo, kan jeg også bli stiv i underarmene. Har dere en enkel måte å trene spesielt skuldrene? Nei, jeg henger ikke på treningsstudio. Er foran og på innsiden av skulderen jeg kjenner det.

6157534[/snapback]

Stivheten skyldes pump

Lenke til kommentar
Men det kan jo hende du kan varme armene og skuldrene litt ekstra før du starter å løpe da.

6159194[/snapback]

Det kan også hende at du spenner noen muskler unødvendig. Jeg har f.eks. problemer med at jeg spenner halsen/tunga når jeg løper i motbakke etc., så jeg får ekstreme smerter under tunga :hrm:

Lenke til kommentar
Da var ei bøtte 90+ Sjokolade bestilt, håper den faller i smak. :)

6160533[/snapback]

Den smaker helt ok. Er du kresen så kan det oppstå problemer. :p

6160716[/snapback]

Er ikke så veldig kresen, nei. Håper det går bra :)

Forreste, forlanger før/etter-bilder av deg, Lars.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Haha, kommer nok ingen bilder før jeg har prikket inn sommerformen. Skal prøve å komme ned på 80kg, da begynner det å se meget bra ut. ;)

6160916[/snapback]

Kjører du kjempe-deff nå? Anyways, noen tips til enkle grep i hverdagen for å miste litt (unødvendig) vekt? Jeg har spist som en hest siden russetida, er permanent sulten nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...