Akse Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er ny med kettlebells nå så er nysjerrig. Jeg vet det er relativt lave vekter på kettlebells, men er det rett av treningsenteret mitt å bare ha opp til 20kg? Har de spart penger her eller er dette standard på treningssentre? I alle fall på sumosquats virket det særlig lite. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett 30 kilos kettlebells liggende på treningssenteret mitt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er du villig til å teste? Bruker du den kun når du går ned i vekt (def) eller også når du skal opp? Teller du kcal o.l. eller? Tell me, vurdera å teste ut noe nytt... Begge deler, kaloribalanse er det samme for PF som om man hadde spist på andre måter.Det er så enkelt som et spisevindu på 8 timer og faste de resterende 16. Den første uka er som regel tilvenning, da kan det rumle litt i magen om morgenen men det går over. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fruktkake: Det varierer nok, men jeg vil tro at de fleste treningssentre uansett har svært få medlemmer som kan bruke kettlebells med god teknikk (eks. sumo knebøy er jo ganske enkelt sammenlignet med snatch osv, eller til og med kun en kettlebell swing, det er mange som gjør det feil), så kanskje derfor de ikke har investert i noe mer enn 20kg . Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Yeeeeeaahhh!! 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Kjip form. (Sikkert photoshoppa og.) Endret 2. oktober 2012 av phax 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ingen tvil om at ho er i fin form, men at det er vakkert kan eg ikkje sei. 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ingen tvil om at ho er i fin form, men at det er vakkert kan eg ikkje sei. Smak og behag. Jeg syns det er veldig vakkert Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Synes det er vakkert selv, men synd at det "alltid" er silikon involvert. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ingen tvil om at ho er i fin form, men at det er vakkert kan eg ikkje sei. Smak og behag. Jeg syns det er veldig vakkert Derfor eg seier "kan eg". Atletisk og imponerende utan tvil, men ikkje vakkert/sexy i mine auge. Silikon også, uansett om man er ripped eller ikkje, er udigg. Skal vere naturlig! 2 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Yes, endelig ny pers i markløft! 130kgx1 på 78kg kroppsvekt, kjempefornøyd!! 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er du villig til å teste? Bruker du den kun når du går ned i vekt (def) eller også når du skal opp? Teller du kcal o.l. eller? Tell me, vurdera å teste ut noe nytt... Begge deler, kaloribalanse er det samme for PF som om man hadde spist på andre måter.Det er så enkelt som et spisevindu på 8 timer og faste de resterende 16. Den første uka er som regel tilvenning, da kan det rumle litt i magen om morgenen men det går over. Veit du kor godt den fungerer om ein gidd ikkje telle kcal? For tiden så gidd ikkje eg stressa med det. Spiser "alt", trener jevnt, får i meg ca nok protein og har framgong. Trur du PF vil fugere med slikt kosthold? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Tjaaaaaa, det er jo bare å prøve. Mange opplever at de øker i styrke, muskelmasse og utholdenhet uten fettlagring selv med ganske grove overskudd. Jeg forstår ikke mekanismene helt, men på et eller annet finurlig vis forbrenner man fett sammens med økning i muskelmasse... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fy heite, nedtrekk gjer VILL pump! Redd eg skulle revne i dag.. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjører PF selv, men i motsettning til en del andre så er jeg på underskudd. Enda ikke helt i boks med sommerformen.. Kontra andre dietter jeg har prøvd så føler jeg at jeg har mer press på trening og fortsatt relativ god økning i styrke. Verdt å sjekke ut om man er nysjerrig iallefall. Kan også nevne at jeg heller ikke orker å styre med BCAA, som jeg ser mange anbefale. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Køyrer PF eg òg, og som deg så prøvar eg å ligge i underskudd (nokon eg er sikker på at eg gjer), aukar bra i styrke også, i tillegg til å miste fett. Så lett å holde underskudd når spisevinduet er 8-10 timar, framfor når det er 16. Er stort sett mett konstant, og slepp desse forbaska usunne fristelsane. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Køyrer PF eg òg, og som deg så prøvar eg å ligge i underskudd (nokon eg er sikker på at eg gjer), aukar bra i styrke også, i tillegg til å miste fett. Så lett å holde underskudd når spisevinduet er 8-10 timar, framfor når det er 16. Er stort sett mett konstant, og slepp desse forbaska usunne fristelsane. Jeg vet ikke om du har feilforklart deg, men i utgangspunktet skal ikke spisevinduet i pf gå over 8 timer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Køyrer PF eg òg, og som deg så prøvar eg å ligge i underskudd (nokon eg er sikker på at eg gjer), aukar bra i styrke også, i tillegg til å miste fett. Så lett å holde underskudd når spisevinduet er 8-10 timar, framfor når det er 16. Er stort sett mett konstant, og slepp desse forbaska usunne fristelsane. Jeg vet ikke om du har feilforklart deg, men i utgangspunktet skal ikke spisevinduet i pf gå over 8 timer. Har ikkje feilforklart meg nei. Det anbefalte er vell 8t for menn og 10t for kvinner. Personlig, sidan eg har litt bitchtits (dermed er litt kvinne), varierar eg mellom 8 og 10 timar. 4 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg får vondt i skuldrene av knebøyen (stanga obv), men er ikke too keen på pussypad. Noen som har noen brotips å dele? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg får vondt i skuldrene av knebøyen (stanga obv), men er ikke too keen på pussypad. Noen som har noen brotips å dele? Om det er stanga du får vondt av vil du etter hvert bli vant med det. Jeg får vondt i skuldrene om jeg bruker for smalt grep på stanga, og må derfor bruke bredt grep. Videre er det lurt å legge stanga på traps-muskelen, og ikke for langt opp i nakken som jeg ser flere gjøre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Prøv å brøle litt. Det hjelper mest for å hente ut litt ekstra energi, men kanskje det også kan få deg til å glemme smerten litt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå