aomt Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er du villig til å teste? Bruker du den kun når du går ned i vekt (def) eller også når du skal opp? Teller du kcal o.l. eller? Tell me, vurdera å teste ut noe nytt... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva studerer du? Idrettvitenskap med fordypning i fysisk aktivitet og helse årstudium Ernæringsfysiologi (2 modul tar opp for å forberede) Batchelor Samfunnsernæring Master som baserer seg på tolkning av forskninglitteratur/formidle dette. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har til tider angret litt på mitt studie og enkelte ganger lurer jeg på om jeg egentlig burde studert idrettsvitenskap. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Idrettvitenskap var egentlig det feteste jeg var borti, og hadde mest sannsynlig tatt mastergraden i idrettfysiolog, om jeg ikke hadde skadet skulderen min under satsingen mot styrke-NM for 3-4-5 år siden eller gud vet hvor lenge det har startet å bli nå - men det blir rett og slett spekulasjon. Var iallefall utrolig moro, variert med myyye gym (lå vel på 4k-5k kcal daglig ) og ikke minst ekstremt sosialt. Uansett, det er aldri for sent for å angre - jeg f.eks tok medisin grunnfag ettårig som et "pauseår" mens skulderen min ble frisk igjen og jeg kunne fortsette, men så fant jeg ut at kosthold var mer meg og valgte å fortsette på det. Vi har personer i klassen som er 40-50 år med kids, så om du har mulighet just do it sier jeg. For å snu om littegranne; mitt andre lidenskap er gadget som i mobil & hardware og blåste av noen år på VGS som jeg angrer egentlig mye på, men man lærer så lenge man lever. Edit: Hva endte du med å studere ? Endret 1. oktober 2012 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Studerer planlegging og har ennå mange år foran meg Har ikke kastet bort tiden med friår og annet vås. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 På rygg og bicep dag kjører jeg markløft før pull ups. Dette gjør meg veldig svak i pull ups selv om jeg tar fem minutter pause etter mark. Bør jeg prøve pull ups før markløft? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva studerer du? Idrettvitenskap med fordypning i fysisk aktivitet og helse årstudium Ernæringsfysiologi (2 modul tar opp for å forberede) Batchelor Samfunnsernæring Master som baserer seg på tolkning av forskninglitteratur/formidle dette. Så du blir gymlærer? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei, hvilke muskler brukes når man løfter kneet opp? Og kan man bruke vekter til å trene det? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva slags fysiologi studerer du? Om det er vaginalsekresjon ved seksuell opphisselse gjelder det ikke... Om det er meg du snakkar til så går det meir i vaginal penetrasjon. Men akkurat på skulen så er det generell anatomi og fysiologi. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 På rygg og bicep dag kjører jeg markløft før pull ups. Dette gjør meg veldig svak i pull ups selv om jeg tar fem minutter pause etter mark. Bør jeg prøve pull ups før markløft? Kva er det som stopper deg i frå prøve det? Trening er veldig induviduelt og bør tilpassat, får å oppnå best muleg resultat. Ein liten tips, gå litt ned i vekt på mark, om du tar pulls først. Just to be safe. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Helvette, er en fyr på treningsenteret som er helt lik Chuck Norris. Er helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vil se bilde. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Haha, det er litt frekt synes jeg. Tenk om han henger her inne. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Haha, det er litt frekt synes jeg. Tenk om han henger her inne. Så det er negativt å ligne på chuck norris? 7 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja han er jo ikke så pen å se på at deg gjør noe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Haha, det er litt frekt synes jeg. Tenk om han henger her inne. Du har rett. Det er jeg som ser ut som Chuck Norris. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er ny med kettlebells nå så er nysjerrig. Jeg vet det er relativt lave vekter på kettlebells, men er det rett av treningsenteret mitt å bare ha opp til 20kg? Har de spart penger her eller er dette standard på treningssentre? I alle fall på sumosquats virket det særlig lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå