Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hahaha, caller dere seriøst shop på de bildene? Det må være vondt å være så vanskelig :D

Du liker bare ikke at noen disser noen på forumet ditt... :mrgreen:

 

Neei, har ikke noe med det å gjøre. Men det er en grunn til at dette forumet gang på gang beviser overfor andre at det er relativt poengløst å bruke noe særlig tid her. Nivået er dessverre lavere enn det trenger å være, mye takket være holdningene som folk viser.

 

Og jeg vet at det ikke bare er meg som tenker det.

Men enda henger du her... :mrgreen:

 

Kunne ikke vært mer enig.

Du og... :mrgreen:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kom her og si at du ikke er enig med oss, Doofen. Det er ikke oss som alltid kommer med klassikeren "Spis, løft, sov, gjenta" i "teite" diskusjoner. Du henger også her fortsatt. Du er enig i at mange av det jeg vil kalle nybegynnerdiskusjoner kan vi holde oss for gode til i denne tråden, det er jeg sikker på.

 

Jeg begynner iallfall å bli dritt lei av å svare på hva som er best av forskjellige typer kreatin og protein, og hvordan man får sixpack til sommeren.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Ikke kom her og si at du ikke er enig med oss, Doofen. Det er ikke oss som alltid kommer med klassikeren "Spis, løft, sov, gjenta" i "teite" diskusjoner. Du henger også her fortsatt. Du er enig i at mange av det jeg vil kalle nybegynnerdiskusjoner kan vi holde oss for gode til i denne tråden, det er jeg sikker på.

 

Jeg begynner iallfall å bli dritt lei av å svare på hva som er best av forskjellige typer kreatin og protein, og hvordan man får sixpack til sommeren.

True dat, men jeg ser ikke for meg noen som helst her gidde å eksempelvis diskutere testosteronmanipulasjon uten bruk av dop. (melkesyreterskelbrytning o.s.v...)

 

Det må da være lov å gjøre narr av folk som stiller i en konkurranse hvor de har NULL forutsetninger for å delta?

 

Den lineupen var et freakshow, hvor mange av (for meg tilsynelatende de fleste) jentene på fitnessbloggen deltok. Jenter som etter loggene å dømme har samme forhold til det de tror er fitness som gladkristne har til verden generelt. Mulig det bare var meg som så ironien og humoren i det, da har jeg en syk humor og får vel leve med DET... :p

 

(Ja mange av jentene på FB er søte og pene, innrømmer glatt at det første som åpnes er "siste bilder" :closedeyes: )

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva dere kritikere mener. Hvem er det som forpester tråden med dårlige råd? Dette er jo "Trening general chat", hva forventer dere egentlig? Jeez. Jeg har fått masse gode råd her. Klart nybegynnere kommer innom i blandt, er jeg den eneste som ikke blir lei av å hjelpe folk? Driter vel i om jeg må si det samme et par ganger.

 

Jeg stemmer for et rausere bruk av banhammeren her inne, hvertfall.

BAN!? Hvem har overtrådt forumets retningslinjer i så alvorlig grad at de skal bannes her inne?

Endret av Broseph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På fitnessbloggen blir alle dulla med og kritiske kommentarer blir sletta uten noen videre tilbakemelding til poster eller i trådene hvor de blir sletta. Vet ikke helt hvor heldig det er.

Er lett for usikre jenter å tro at fitness noe de plutselig kan bare de spiser nook CC eller kesam med bær på.

 

Det er et feelgoodforum av en annen verden, til og med her inne ser man ikke noe lignende.

 

Helt enig. Forumet trenger flere kommentarer som "du trenger jo større pecks" og "sjekk de slappe bicepsene, lol".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva dere kritikere mener. Hvem er det som forpester tråden med dårlige råd? Dette er jo "Trening general chat", hva forventer dere egentlig? Jeez. Jeg har fått masse gode råd her. Klart nybegynnere kommer innom i blandt, er jeg den eneste som ikke blir lei av å hjelpe folk? Driter vel i om jeg må si det samme et par ganger.

 

Det er derfor vi har nybegynnertråden. Tips til sixpack, broceps og brystbygging ved hjelp av gainer og alskens bullshitprodukter fra TN hører ikke hjemme her.

Forstå hva jeg sier.

 

På fitnessbloggen blir alle dulla med og kritiske kommentarer blir sletta uten noen videre tilbakemelding til poster eller i trådene hvor de blir sletta. Vet ikke helt hvor heldig det er.

Er lett for usikre jenter å tro at fitness noe de plutselig kan bare de spiser nook CC eller kesam med bær på.

 

Det er et feelgoodforum av en annen verden, til og med her inne ser man ikke noe lignende.

 

Helt enig. Forumet trenger flere kommentarer som "du trenger jo større pecks" og "sjekk de slappe bicepsene, lol".

 

Forumet her eller på FB?

Lenke til kommentar

På fitnessbloggen blir alle dulla med og kritiske kommentarer blir sletta uten noen videre tilbakemelding til poster eller i trådene hvor de blir sletta. Vet ikke helt hvor heldig det er.

Er lett for usikre jenter å tro at fitness noe de plutselig kan bare de spiser nook CC eller kesam med bær på.

 

Det er et feelgoodforum av en annen verden, til og med her inne ser man ikke noe lignende.

 

Helt enig. Forumet trenger flere kommentarer som "du trenger jo større pecks" og "sjekk de slappe bicepsene, lol".

Vel... Dette er en nasjonal KONKURRANSE hvor man forventer et visst nivå på deltakerne.

Men for all del, alle skal få og i sann sosialiststil skal vi for alt i verden IKKE gjøre slik at noen føler at de er annerledes.

 

FUCK OUT MY WHEY!

Lenke til kommentar

Det er derfor vi har nybegynnertråden. Tips til sixpack, broceps og brystbygging ved hjelp av gainer og alskens bullshitprodukter fra TN hører ikke hjemme her.

Forstå hva jeg sier.

Jeg er enig, men det skader ikke å bare linke til nybegynnertråden i stedet for å sprenge en blodåre hver gang folk ikke er observante (det er folk sjeldent) :p

Lenke til kommentar

Skjønte det , litt selvmobbing/sarkasme er bare fun. :p

 

Edit: For å bidra med noe i denne diskusjonen; jeg takket nei til å være rådgiver for godeste 2.plassen til det stevnet når han sa at han ville satse - so there you have it.

 

Men jeg får dog en god del PM med spørsmål, så alt det "analyse" greiene mitt går for tiden der. :)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Er det noen jeg IKKE stoler på kan sakene sine så er det meg... :ph34r:

 

Fruen klarte forøvrig ikke å få hendene rundt overarmene mine i dag, jeg tror jeg vokser ( PF FTW)...

 

Så hovedårsaken til at du vokser er pf? Den må du lenger ut på landet med.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Er det noen jeg IKKE stoler på kan sakene sine så er det meg... :ph34r:

 

Fruen klarte forøvrig ikke å få hendene rundt overarmene mine i dag, jeg tror jeg vokser ( PF FTW)...

Du representerer altså lavmålet... Stråmann...i

 

Den dagen EN ting er utslagsgivende hva trening og kosthold angår skal jeg ha deg som helt...

O

Så hovedårsaken til at du vokser er pf? Den må du lenger ut på landet med.

skriver fra telefon, du skjønner hva som er sitert og hva som er svart... Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...