phax Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Helt ærlig, det er ingenting imponerende med fysikken til jentene som er med i bikinifitness. Jaha. Så dette er ikke imponerende mener du? (Bildene er tatt 4 uker før konkurransen) 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Endret 30. september 2012 av Lynx_ 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bildet er ikke photoshoppa nei, men det sier jo litt om fysikken hvis du velger å tro det Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Finnes andre ting enn "klipp" og "lim" man kan gjøre i ps. Redigeringsmessig ser bildet ca rævpult ut. Fysikken derimot, synes jeg ser bra ut. Om det er bra nok for konkurranse skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Kan eg spørre kvifor du ikkje kan trene knebøy eller markløft? Det er nok ingen øvingar som kan samanlikne seg med dei når det kjem til kjerne. Kan du trene frontbøy? Hugsar eg måtte det ein periode pga problem med leggane mine. Edit: Ville ha tatt med militærpress og barbellrows (som Lars nevnte). Hvorfor får du ikke trent bøy/mark? Jeg ville i alle fall tatt med foroverbøyd roing og hack squats (i benpressmaskin) dersom jeg skulle lefle med andre øvelser enn de klassiske styrkeøvelsene. Problemer med nedre del av ryggen, stråling nedover venstre fot. Errr. Jeg antar at du har dratt til legen med dette? Hvis ikke er det på tide. Hvis ja, og du har fått klarsignal må du bare finne ut av det selv. Finn ut hva som fungerer for deg. Prøv deg frem. Gjør det vondt under eller etter trening er det noe feil. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Finnes andre ting enn "klipp" og "lim" man kan gjøre i ps. Redigeringsmessig ser bildet ca rævpult ut. Sier du det. Orginalbildene er lastet opp uredigert i full størrelse direkte fra kamera med EXIF inntakt. At kameraet er relatitvt ræva er så. Men uansett, dette var to tilfeldige formbilder. Det finnes nok av andre eksempler å ta av hvis dere virkelig skulle være i tvil, og hun sto faktisk på en scene foran hundrevis av mennesker igår. Men hun var sikkert photoshoppa der og da.... 3 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Daaakar broseph liker liker ikke pupper Du er nødt til å vokse opp. Endret 30. september 2012 av Broseph 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hahaha, caller dere seriøst shop på de bildene? Det må være vondt å være så vanskelig 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Alle som får bedre resultater enn en selv, har shoppa bildet. Det er bare sånn det er. Jeg blir litt flau. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Helt ærlig, det er ingenting imponerende med fysikken til jentene som er med i bikinifitness. Jaha. Så dette er ikke imponerende mener du? (Bildene er tatt 4 uker før konkurransen) Når man er så bøs som Akse, er ikke det der i nærheten av imponerende. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Helt ærlig, det er ingenting imponerende med fysikken til jentene som er med i bikinifitness. Jaha. Så dette er ikke imponerende mener du? (Bildene er tatt 4 uker før konkurransen) Når man er så bøs som Akse, er ikke det der i nærheten av imponerende. Hahah. Jeg dro vel alle under en kam der. Mange av dem burde jeg ha sagt. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hahaha, caller dere seriøst shop på de bildene? Det må være vondt å være så vanskelig Det er vel ganske lett å se at de bildene er tusja? Ikke at jeg skal ta fra henne noe som helst, jeg synes det er veldig imponerende, hun ser kjempebra ut og jeg har aldri dissa noens form i noen av mine innlegg. Bare så det er sagt Endret 30. september 2012 av Broseph 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Jeg ser at det er lagt et smooth-filter av noe slag på, men det er ikke lett å se at musklene er shoppa. Jeg tror egentlig ikke de er det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hahaha, caller dere seriøst shop på de bildene? Det må være vondt å være så vanskelig Du liker bare ikke at noen disser noen på forumet ditt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hahaha, caller dere seriøst shop på de bildene? Det må være vondt å være så vanskelig Du liker bare ikke at noen disser noen på forumet ditt... Neei, har ikke noe med det å gjøre. Men det er en grunn til at dette forumet gang på gang beviser overfor andre at det er relativt poengløst å bruke noe særlig tid her. Nivået er dessverre lavere enn det trenger å være, mye takket være holdningene som folk viser. Og jeg vet at det ikke bare er meg som tenker det. 6 Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Neei, har ikke noe med det å gjøre. Men det er en grunn til at dette forumet gang på gang beviser overfor andre at det er relativt poengløst å bruke noe særlig tid her. Nivået er dessverre lavere enn det trenger å være, mye takket være holdningene som folk viser. Og jeg vet at det ikke bare er meg som tenker det. Jeg er så enig som det går an. Mange av "de gode gamle" har forsvunnet fra tråden mye på grunn av dette. Jeg er nesten på vei ut selv. Beklager uttrykket, men det var færre tullinger her før. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Selv det er en del gode tips å hente her så syns jeg det meste drukner i uendelige diskusjoner om billig proteinpulver og "Out of my wheeey". Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg synes det drukner i poster om hvor dårlig forumet er. Men nå er jo dette treningstråden, skulle kanskje hatt fler spesifikke undertråder / brukt de aktivt. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Selv det er en del gode tips å hente her så syns jeg det meste drukner i uendelige diskusjoner om billig proteinpulver og "Out of my wheeey". Sant nok. Men som kjent så blir man jo ikke stor uten proteinpulver, L-Gluteamine, BCAA, kreatin, ZMA, selolje og gainer heller, da. Det må dere huske på. skulle kanskje hatt fler spesifikke undertråder / brukt de aktivt. +1. Spesifikk undertråd med opptaksprøve. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå